| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jangusk Veteran
|
Posted: 18.11.2012 20:47 Post subject: |
|
|
| Straffe til Molde. Fredrikstad ned |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 18.11.2012 20:48 Post subject: |
|
|
Tre skingrende jentungehyl: "Det koker på Aka Arena". _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 18.11.2012 20:48 Post subject: |
|
|
| Ingeman wrote: | | Vi SPILLER faktisk fotball. Hva skjer? |
JJ har snudd skuta! I morgendagens avis har han også overbevist adressavisens sportskommentator som gir full støtte til prosjekt JJ. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 18.11.2012 20:50 Post subject: |
|
|
Enn om Ulensaker Kisa skulle rykket opp. Bor det noe særlig med folk der da?
Omtrent som Hønefoss? |
|
| Back to top |
|
 |
pavel londak fan account Rutinert

|
Posted: 18.11.2012 20:50 Post subject: |
|
|
| Denne kampen endrer ingenting. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 18.11.2012 20:51 Post subject: |
|
|
| Bra presisjon på slegga til Selnæs. Kjipt at FFK rykker ned og Hønefoss blir. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 18.11.2012 20:52 Post subject: |
|
|
Her har ikke noen skute blitt snudd. Her har ikke en robåt endret kurs med èn grad engang... _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 18.11.2012 20:53 Post subject: |
|
|
| island, etc. wrote: | | Denne kampen endrer ingenting. |
Tror nok den betyr mye for JJ, men jeg mener selvsagt at det ikke forandrer på noe som helst. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 18.11.2012 20:54 Post subject: |
|
|
| Strandberg var vel skadet, så PVR måtte inn for han. Alas skulle jo få sin 3. seriekamp slik at han får medalje. Ser ikke at JJ hadde noe valg. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 18.11.2012 20:56 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Syns denne småligheten med at Steffen ikke får kamp nr 200 føyer seg inn i rekken av dummhetene til Jønsson. Men jeg er ikke overrasket i det hele tatt. |
Jeg er heller ikke overrasket. Hva gjorde du da vi trengte en topptrent spiss,Steffen?
Svaret på det kan ha kosta treneren jobben om man setter ting litt på spissen. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 18.11.2012 20:57 Post subject: |
|
|
Gørr kjedelig kamp, selv om vi vant med tre mål. To av målene kom på hjørnespark, et på et bakromsløp og et etter en lilleputtfeil av Hønefoss som sendte oss tre mot to. I perioder syns jeg vi slet mot Hønefoss, og det var få gode pasningskombinasjoner å se.
Denne kampen var en bekreftelse på at Jönsson bør fjernes fra trenerstillingen i RBK så fort som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 18.11.2012 20:57 Post subject: |
|
|
| Skulle ærlig talt bare mangle at vi høvla over disse bønna. Endrer ingenting ift Jönssons situasjon. Synd at jeg ikke fikk se Smerud grine, smålig som jeg er jeg meg fortsatt ergelig over tapet vår mot HBK i vår og hans smålige kommentarer da. De har ingenting i TL å gjøre. Satser på at de går ned til neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 18.11.2012 21:03 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Syns denne småligheten med at Steffen ikke får kamp nr 200 føyer seg inn i rekken av dummhetene til Jønsson. Men jeg er ikke overrasket i det hele tatt. |
Rekken med idiotutsagn blir lengre og lengre. Leker du dum? Strandberg var skadet, og Alas trengte sin tredje kamp for å få medalje. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 18.11.2012 21:04 Post subject: |
|
|
Forandringer blir det på den ene eller andre måten uansett. Spillet i år har vært under enhver kritikk og det greier alle unntatt Jønsson og Hoftun å se. Men det viktigste er at styret har sett det, og de, håper jeg, tar de grep som er nødvendig. Herlig at styreleder har lagt hodet klart for hugg.
Og når de skal foreta evalueringa, kommer de til å se masse grums og rævafotball. Men jeg vet ikke hvor mye Hroar kommer til å legge vekt på dette, og ikke se bare på resultatene.
Med Jan Jønsson som trener for oss neste år, kommer dette til å bli ca. som i fjor og i år, til neste år også. Mannen har rett og slett de rette forutsettningene for å lede Rosenborg til å bli et godtspillende lag. Feigheten kommer, jo bedre lag Rosenborg møter. Og det grelleste eksemplet er mot Godset hjemme. Så jeg vil fortsatt ha vekk Jan Jønsson. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 18.11.2012 21:04 Post subject: |
|
|
Jeg synes vi viser at vi har mannskap til å spille ball langs bakken og holde på ballen i perioder.
Spissen vi henter avgjør hva vi kan greie neste år,uansett hvem vi har som trener,tror jeg.
Tviler på at de fantastiske lagene Molde og Sif dominerte noe særlig mere i Hønefoss. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 18.11.2012 21:05 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Synd at ikke Alas har fått mer spilletid. |
Syns det holdt. Syns han posisjonerte seg gjennomgående dårlig. At han er en av de i RBK som skulle kunne "dra av en mann" har jeg vel ennå ikke sett noe til. Best for begge parter om han sendes i retur nå tror jeg...
Veldig bra av Lunna på frisparket forøvrig... Målet derimot var det vanskelig å få gjort noe med. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 18.11.2012 21:07 Post subject: |
|
|
| Hønefoss i TL sier det meste. SandnesUlf og Ull/Kisa i Kvalik? Lag med løpebane rundt banen og som er lokalisert i veikryss burde automatisk vært disket fra spill i TL... |
|
| Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 18.11.2012 21:07 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | Gørr kjedelig kamp, selv om vi vant med tre mål. To av målene kom på hjørnespark, et på et bakromsløp og et etter en lilleputtfeil av Hønefoss som sendte oss tre mot to. I perioder syns jeg vi slet mot Hønefoss, og det var få gode pasningskombinasjoner å se.
Denne kampen var en bekreftelse på at Jönsson bør fjernes fra trenerstillingen i RBK så fort som mulig. |
At Jønsson bør gå er jeg enig i men at denne kampen var en befreftelse på det faktum er bare tøys og sprøyt!! Godt gjennomført bortekamp. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 18.11.2012 21:10 Post subject: |
|
|
Sesongen avsluttes med en helt ok kamp fra Rosenborgs side mot det som må være en av de svakeste motstanderne noensinne i et fascinerende elendig Hønefoss-lag. Sannsynligvis Europa-rekord i upressede pasningsfeil midt på egen banehalvdel. Rosenborg har total kontroll på banespillet, selv om det ikke skapes så innmari mye, men så putter vi til gjengjeld alle sjansene i mål.
Dessverre er nok dette akkurat nok til at gutteklubben kan argumentere for å beholde Jönsson på grunn av den "positive tendensen" etter kursendringen.
Børs:
Lund Hansen 6 - En god redning på frispark, kan intet gjøre med målet. Veldig passiv i feltet.
Gamboa 5 - Har mye ball, men får aldri helt gjennombruddet.
Strandberg 5 - Ikke mye involvert. Fint mål.
Reginiussen 6 - Prøver stadig å gå opp i banen, Hoftun-style, med varierende hell.
Dorsin 6 - Aktiv og god på sida si. Kjefter på seg gult nok en gang.
Dockal 5 - Søker mye ballkontakt, men treffer ikke så mye som vanlig.
Diskerud BB 7 - Prøver stadig å sette opp kombinasjoner og drive opp tempoet i spillet.
Svensson 5 - Aggressiv, men litt på etterskudd, derfor tosifret antall frispark mot.
Fredheim Holm 6 - Utfordrer med ball, forholdsvis presis. Fint mål.
Elyounoussi 4 - Virket litt utenfor og rådvill, og lyktes med heller lite.
Prica 5 - Gjør nesten ingenting riktig før han plutselig gjør alt riktig på målet.
Selnæs 6 - Får stå og strø langpasninger, og trives med det.
Alas - Ser ikke ut til å ha medspillernes tillit, spesielt ikke Dorsins.
Rønning - Viser dødballkompetansen sin.
Jönsson 3 - Skulle få en høyere karakter etter en bra gjennomført kamp, men så hørte jeg intervjuet etter kamp, og ble minnet om at han er en fjott. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 18.11.2012 21:11 Post subject: |
|
|
...og ble minnet om at han er en fjott  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 18.11.2012 21:14 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 18.11.2012 21:16 Post subject: |
|
|
| 4-1-seier mot et lag som ikke har vunnet en kamp siden juli forandrer altså ingen ting |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 18.11.2012 21:20 Post subject: |
|
|
| Spot on! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 18.11.2012 21:25 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Her har ikke noen skute blitt snudd. Her har ikke en robåt endret kurs med èn grad engang... |
Holder ikke å snu kjerringa! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.11.2012 21:30 Post subject: |
|
|
| En helt ok kamp. Ikke så mye å si om den enn at det er omtrent sånn denne kampen burde forløpe seg. En del ting ikke bra nok, men greie mål, grei underholdning, grei innsats. Hadde bunnivået ligget her gjennom sesongen hadde mye vært annerledes. |
|
| Back to top |
|
 |
|