| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
festil Junior
|
Posted: 11.11.2012 21:44 Post subject: Tips sendt! |
|
|
Har sendt tips til både vg og tv2 om dette!
Med link hit! |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 11.11.2012 21:45 Post subject: Re: Tips sendt! |
|
|
| festil wrote: | Har sendt tips til både vg og tv2 om dette!
Med link hit! |
Kjempemessig  |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4070 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 11.11.2012 21:49 Post subject: |
|
|
KREVER Jønssons avgang!
(Så får de som mener noe annet si fra. ) _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.11.2012 21:51 Post subject: |
|
|
- Det er tungt og konstantere at vi nå har fem strake tap. Da hjelper det liksom ikke at det har vært jevne kamper og at sjansestatistikken sikkert var positiv i dag. Det blir bare tungt alt sammen, sier Jan Jönsson til RBK.no.
Molde ble seriemester, mens Godset tapte for Sandnes Ulf. Det hadde betydd full kamp om sølvet hvis Rosenborg hadde tatt tre poeng mot Fredrikstad.
- Ja, og det gjør det ekstra surt at vi ikke får det til. Vi var litt bedre i andreomgangen, men mangler energi og effektivitet igjen, sier, han.
JJ er jo helt bortreist!!
Link: http://www.rbk.no/news/ar...-etter-tap _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 11.11.2012 21:51 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | | KREVER Jønssons avgang! |
ENIG
underskirftskampanje om å få fjærnet det svinet! |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 11.11.2012 21:53 Post subject: |
|
|
| Hvis Janne tror at energi og effektivitet er det eneste som mangler, så sier det alt om hans inkompetanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 11.11.2012 21:56 Post subject: |
|
|
| Send Janne med Norwegian til New York med billett til spottpris (var det ikke 1999 kr en vei?). Så kan han vanskjøtte en klubb borte i MLS. Foreslår f.eks. Portland Timbers. |
|
| Back to top |
|
 |
micky Junior
|
Posted: 11.11.2012 21:56 Post subject: |
|
|
Kan godt hive inn noen kroner i en sluttpakke jeg også!
til du som har tipsa TV2 og VG! |
|
| Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 11.11.2012 22:03 Post subject: Anbefaler flere om å sende inn tips til VG og TV2! |
|
|
| Vil anbefale flere om å tipse VG og TV2 på en folkelig måte, slik at de lager sak på dette! |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 11.11.2012 22:06 Post subject: Re: Anbefaler flere om å sende inn tips til VG og TV2! |
|
|
| festil wrote: | | Vil anbefale flere om å tipse VG og TV2 på en folkelig måte, slik at de lager sak på dette! |
Send den helst ikke til Tv 2 da de slettes ikke unner Rbk suksess. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 11.11.2012 22:07 Post subject: |
|
|
Adressa burde vel være førstepri? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 11.11.2012 22:08 Post subject: |
|
|
tips alle medier i norge! her må vi kreve handling, dette går ikke lengre.
har btw lagt ned sportsrevy, fotballxtra ++ forbud ut neste uke, med fare for å se noe som minner om blått og hvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 11.11.2012 22:08 Post subject: |
|
|
| Det morsomme med dette er at Tarik sitter hjemme nå og jubler over FFK seier, mannen som sikkert ikke ville til oss men følte at han "måtte" (min teori). |
|
| Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 11.11.2012 22:09 Post subject: |
|
|
| Quote: | Send den helst ikke til Tv 2 da de slettes ikke unner Rbk suksess.
|
Poenget tips media! Jo flere som gjør det jo bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
festil Junior
|
Posted: 11.11.2012 22:12 Post subject: Tipset Adressa: DONE |
|
|
Har tipset adresse nå!
HÃ¥per media tar tak i dette!
Flere send inn tips! |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 11.11.2012 22:14 Post subject: |
|
|
Kristobal sier det vi alle tenker i kommentaren sin. Når jeg tenker på alle de tusenvis av kroner jeg bruker på å følge klubben. Og ikke minst den tiden som går med, så føler jeg meg holdt for narr! Fjellstøtt, my ass! Få den mannen vekk, det lyser av spillerne at dette tror vi ikke på, signalene har kommet flere ganger. På tide at noen tar grep og fjerner både Jönsson og Hoftun! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 11.11.2012 22:26 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Det morsomme med dette er at Tarik sitter hjemme nå og jubler over FFK seier, mannen som sikkert ikke ville til oss men følte at han "måtte" (min teori). |
Det er litt av den følelsen jeg sitter med også. Samtidig sitter det en mr. Diskerud og drøyer med å forlenge kontrakten, i håp om at noen som kan betaler bedre dukker opp.
Ikke mye sjel - savner tiden med Tettey, Skjelbred, Sapara og Annan på midten. Europeisk toppklasse. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.11.2012 22:40 Post subject: |
|
|
| Torbjørn Bratt wrote: | | Her har guttungen på 3 år knust sparegrisen, og bedt pappa pent om å kjøpe en togbillett til JJ. Tror det skal holde til Storlien, og det holder i lange baner for oss.... |
Og her spurte den ellers snille og veloppdragne gutten på slutten av kampen:
-Pappa, hva er det som skjer hvis jeg viser styggfingeren til Jönsson?
Jeg overtalte ham til å la være. Jeg fortalte ham ikke fullstendig hvorfor, men hovedårsaken til å ikke vise misnøyen, når oppdragelse ikke er tema, er at det ikke virker som om sittende ledelse
A): Har evne til å ta inn over seg hva som skjer. (Dette er slett ikke en OK måloppnåelse, men en en langdryg kveling av klubbens verdier og omdømme som attraktiv for publikum.)
Og B): De som har fått medlemmenes tillit til å forvalte klubbens interesser bryr seg uansett ikke om hva publikum og medlemmer mener.
Man må stemme seg til endring og kaste alle som ikke tør si fra at drit er drit, og det er for dårlig, selv om det er pent innpakket. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.11.2012 23:17 Post subject: |
|
|
JJ - Årets dårligste kamp!
Trener Jan Jönsson gir det tette kampprogrammet skylda for kollapsen.
Link: http://fotball.adressa.no...257146.ece _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 11.11.2012 23:19 Post subject: |
|
|
Er ikke lov å skylde på kampprogrammet når han ikke rullerer mer på laget.
Han kjører jo samme spillerne hele tiden i 90 min per kamp. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.11.2012 23:26 Post subject: |
|
|
JJ sier at han ikke har fått sjansen til å rottere på laget! Jeg må bare le av den kommentaren..... _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 11.11.2012 23:33 Post subject: |
|
|
| Det var jo tross alt en veldig jevn kamp !!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 11.11.2012 23:37 Post subject: |
|
|
Vel, før de to siste kampene snakket JJ om moral, og den så vi i dag. Hva gjør vi da? jo da begynner vi å snakke om et tett kamp program. Dette er jo litt underlig, og total ansvarfraskrivelse. Vi vil spille i Europa, og da må man være forberedt på at det enkelte uker kan bli mange kamper. JJ har hatt muligheten ved en rekke anledninger til å spare enkelte spillere, eller rotere. Faktisk har han hatt en hel sesong på seg, men denne muligheten har han sjeldent benyttet seg av.
Dette vitner om manglende helhetlig planlegging, og hvis det er dette JJ mener feller RBK på slutten av sesongen, ja,da er det ris til egen bak. I tillegg til dette har JJ nærmest offentlig gått ut og sagt at laget mangler moral, i hvert fall hvis vi skal tro på det JJ sa etter tapet mot godset. Man har også sett at selve spillet til RBK har manglet struktur og tydelighet, selv om det var en periode hvor man kunne se en viss fremgang, og dette blir ytterligere forsterket utad når selve kapteinen gjentatte ganger nærmest bekrefter dette i medi.
Hva sitter vi igjen med da?Jo, en trener som ikke klarer å ha et helhetlig perspektiv. Vi har en trener som har bygget opp et lag med dårlig moral, og en trener som tilsynelatende ikke klarer å formidle sine ideer. Hvordan skal dette gå neste sesong?
Ser nå at Mix uttaler at laget ikke har hatt nok vinnervilje, og at de nå må få lyst til å vinne fotballkamper igjen. Det bekrefter egentlig bare mistanken min om at spillerne er svake mentalt, og at de er tilfredse. Mix spiller nok bare fotball for å ha litt tidsfordriv. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.11.2012 23:46 Post subject: |
|
|
Rønning innrømmer at RBK mangler offensivt mønster i kampen...
Han prøver å forklare hvorfor Rosenborg taper sin femte tap på rad.
- Alt som ikke skal skje skjer. Det er for svakt, vi mangler tempo og rytme i spill. Vi mangler et offensivt mønster, sier han.
Link: http://www.rbkweb.no/vis/9251 _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.11.2012 00:46 Post subject: |
|
|
Jan Jönsson synes å ha det fagfeltet mitt kaller en ekstern kontrollokus. Kampprogrammet har skylda. Været. Alderssammensetningen. Rammebetingelsene. Fraværene. Moralen (til noen andre).
Fordelen må jo være at dette øker sannsynligheten for jobbstress og utbrenthet. Det er antagelig det beste vi kan håpe på, selv om det sikkert ville vært trist for Janne selv. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
|