| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:22 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | Ørlund 4 Kan ikke gjøre stort mer enn han gjør.
Høiland 2 Juniorfeil ved Kamaras mål.
PVR 4 Stort sett kontroll, taper avgjørende duell.
Reginiussen 4 Gjør seg ikke bort.
Gamboa 3 Svak teknisk i dag.
Dockal 2 Overvurdert spiller.
Mix 2 Knust i midtbanekrigen.
Svensson 2 Kvalitetsforskjell på ham og Konradsen/Johansen.
Tarik 2 Var han på banen?
Fredheim Holm 3 Noen få tekniske detaljer, ellers usynlig.
Prica 3 MÃ¥l i toppklasse, tok ikke akkurat kapteinsansvar.
Storflor 2 Usedvanlig svak kamp. Flere elendige tekniske utførelser.
JJ 1 Bytter en ving mot en annen ving når det gjenstår 4 minutter. Hvilket grep.
Takk for i år, RBK. Ikke vært en veldig morsom reise, dessverre. Forhåpentligvis fremtvinger dette endringer i sportslig ledelse. |
Hvorfor tok du med Storflor? er jo ikke noen bombe at han suger.. det har vi sett alt for ofte på lerka _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:22 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Dew wrote: | | Knowrud wrote: | R.I.P Rosenborg Ballklub.
Det var morro så lenge det varte. |
Hva faen?
Rosenborg skal da alltid leve. UTEN Jönsson. |
NÃ¥r den tid kommer spiller nok de beste spillerne i Molde, og andre gode spillerne vil ikke til RBK. |
Det kommer en hverdag for alle.
Solskjær smutter, Strømsgodset daler ned fra sitt unaturlige høye nivå og vi tar forhåpentligvis noen steg framover snart - med en ny mann bak roret. |
|
| Back to top |
|
 |
stenerseter Junior
|
Posted: 04.11.2012 22:24 Post subject: |
|
|
prøvde vi noengang å drible oss fremover? kunn pooling opp til prica!
DFHolm var jo involvert i sånn ca ingenting, hvorfor byttes han ikke ut?
Hvorfor skjer byttene bestandig så sent av Jønnson?
Hvorfor går det bestandig tregt fremover?
Hvorfor stopper spillerne bestandig å venter på hverandre?
Hvorfor klarer de ikke å sende en passing på 5meter?
Hvorfor sentrer RBK ballen oftere bakover enn fremover?
Hvorfor er Jønson fortsatt trener? Jeg bare spørr! HVORFOR? |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 04.11.2012 22:25 Post subject: |
|
|
Det er synd å si det, men jeg er faktisk litt glad for at det ble et tap her, for jeg ville ha stått oppreist og kjeftet på det drittlaget som møtte opp i hvite drakter i denne kampen hvis det hadde vært et hvilket som helst annet hvitt lag. At dette laget liksom skal være Rosenborg, det går jeg ikke med på, det laget vil aldri ha min helhjertede støtte. Tippeligaens Hellas, årets Lillestrøm, Norges Stoke, fy faen.
Det ble en kamp som i stor grad tydeliggjorde hvordan lagene ønsker å spille fotball, der Strømsgodset nærmest med fare for liv og lemmer skulle spille pasninger i laget, og skape sjanser gjennom eget spill, mens RBK gikk defensivt til verks, og satset på lange baller mot Prica, gjenvinninger og dødballer. Strømsgodset så ut til å la seg prege av nødvendigheten av å vinne, og spesielt vanligvis viktige Storflor var regelrett elendig. De så ikke ut til å våkne ordentlig før Rosenborg scoret, men derfra og ut kjørte de over et tamt og slitent Rosenborg-lag. Hele hjertet mitt håper på gull til Drammen i år, men de må nok nøye seg med sølv.
Børs:
Örlund 6 - Gjør en kamp helt på det jevne.
Gamboa 6 - God defensivt, litt uforsiktig med ball. Det blir mye lange oppspill, men det er neppe hans egen ide, for å si det forsiktig. Stjeler flere meter enn Dorsin, til og med.
Reginiussen 6 - Bryter og rydder godt i forsvaret
Rønning BB 7 - På spesialoppdrag mot Kovacs, og løser det veldig bra minus en gang. Blokkerer minst ett mål.
Høiland 5 - Gjør en enkel og grei defensiv jobb helt til den uunngåelige avsovningen.
Dockal 5 - Bidrar med ett fantastisk frispark og ett meget bra raid, og blir med det nesten avgjørende. Ellers mer eller mindre kjegle.
Diskerud 5 - Gjør en bra sliterjobb mot mange motstandere sentralt, og blir rettmessig sliten.
Svensson 6 - Viktig jobb i å plukke opp kontringspunktene på returløp, og blir rettmessig sliten.
Elyounoussi 2 - Forferdelig svak og passiv
Fredheim Holm 4 - Starter med noen gode utfordringer, men blir mindre og mindre involvert.
Prica 7 - Står bak absolutt alt Rosenborg skapte offensivt, noe som ikke er rart siden det var den eneste planen. Fantastisk mål, spektakulær bom
Iversen - Klarer ikke prege kampbildet
Chibuike - FÃ¥r vel aldri ballen
Selnæs - Så vidt innom
Jönsson 0 - Feig, defensiv, passiv, dum, blind, trist og destruktiv er noen av de snilleste adjektivene jeg synes egner seg om Jannes kampinngang og gjennomføring. Får han fortsette i 2013 er det bare å gi opp hele klubben. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:25 Post subject: |
|
|
| Hva sier Jønsson i første intervju nå tro? Mnjooo mnjaaa mnjiiiiiiii..... |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 04.11.2012 22:26 Post subject: |
|
|
@ Kristo: Runde 29. Molde taper, Godset spiller U og vi vinner.
Runde 30 taper Molde og Godset og vi spiller uavgjort.
= tre lag på 56 poeng og vi vinner på målforskjell. Blir det spennende nok for deg?  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 04.11.2012 22:27 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Bare for å gni litt salt i såret. Vi har ikke sikret den gjeve bronsen enda. Bare så det er sagt. |
Bare for å tenne håpet:
Godset har ikke sikret sølvet enda... Tipper de snubler både mot Stabæk og Sandnes Ulf. (Nei, jeg har ikke trua!) _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:27 Post subject: |
|
|
| stenerseter wrote: | prøvde vi noengang å drible oss fremover? kunn pooling opp til prica!
Vi hadde da ett angrep langs bakken som gikk hurtig. Det ble det mål av, da ble vi pissredde og gikk tilbake til suksessformelen poling! |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 04.11.2012 22:28 Post subject: |
|
|
| Janne er faan meg på Teitur nivå når det gjelder trener ferdigheter.. få bort svinet! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.11.2012 22:29 Post subject: |
|
|
Heller tape 2-1 enn 1-1. Dette øker sjansen for at Molde taper gullet betraktelig.
Om vi tar sølv eller bronse driter jeg i.
Forøvrig skammer jeg meg noe helt vanvittig over hvordan spillere og trenere fremstår for tiden. Det er helt makeløst elendig. Jönsson MÅ gå før han raserer enda mer. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.11.2012 22:29 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Hvordan går det med Ranheim? |
Så bra ut med både opprykk og kvalik lenge, men misser i de avgjørende fasene som oss ser det ut til. |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 04.11.2012 22:33 Post subject: |
|
|
| For RBK-tilhengere er det vel greit med Ranheim i en markert lillebrorrolle i Addeco. SÃ¥ lenge de vinner flere kamper enn de taper og spiller bra, passer det vel oss ypperlig? |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:35 Post subject: |
|
|
| Selvfølgelig skal all skyld legges på Janne. Han er da for pokker treneren til Rbk, eller er han ikke. Og da er han i høyeste grad ansvarlig i det som foregår på banen. Hvem han kan benytte på denne banen er opp til SD og styret. Så, Janne må ta alt på sin kappe. Og det er ikke sikkert Ole Gunnar og Ronny hadde gjort det noe bedre, men jeg er 100 % sikker på at de i det minste hadde prøvd og spille angrepsfotball med denne stallen Janne disponerer. |
|
| Back to top |
|
 |
stenerseter Junior
|
Posted: 04.11.2012 22:35 Post subject: |
|
|
| Sliter wrote: | | stenerseter wrote: | prøvde vi noengang å drible oss fremover? kunn pooling opp til prica!
Vi hadde da ett angrep langs bakken som gikk hurtig. Det ble det mål av, da ble vi pissredde og gikk tilbake til suksessformelen poling! |
Tja den kontringa var jo en ting, men vi dribler jo oss aldri forbi en eneste spiller i kampen omtrent? pasningene fremover er jo pol,bom,pol,bom. prøver vi oss på en passning fremover står mottaker stille og venter på at ballen skal treffe skoen så han kan prøve å løpe videre med den i 2-3 meter før han poler den, eller bommer på en 5 meters passning. Eller det som virker som favoritten: sende den tilbake. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:36 Post subject: |
|
|
Vi må iallefall finne en trener som står for offensiv rbk fotball og ikke drillo jønsson...
Tror nesten hvem som helst klarer og få til et bedre lag en tosken fra sverige... |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:38 Post subject: |
|
|
| ricko11 wrote: | | For RBK-tilhengere er det vel greit med Ranheim i en markert lillebrorrolle i Addeco. SÃ¥ lenge de vinner flere kamper enn de taper og spiller bra, passer det vel oss ypperlig? |
Tja, noen må jo sørge for at Trøndelag fortsatt er representert i Tippeligaen i 2014 (noe det ellers ikke er noen som helst garanti for dersom JJ fortsatt er trener i RBK i morgen). _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 04.11.2012 22:39 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Heller tape 2-1 enn 1-1. Dette øker sjansen for at Molde taper gullet betraktelig.
Om vi tar sølv eller bronse driter jeg i.
Forøvrig skammer jeg meg noe helt vanvittig over hvordan spillere og trenere fremstår for tiden. Det er helt makeløst elendig. Jönsson MÅ gå før han raserer enda mer. |
Stiller meg helhjertet bak punkt ett, to og tre. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:39 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Harald wrote: | | Vi er et taberlag. |
Ja du kan få sagt det du Harald. |
Det er helt sant Harald. Janne lærte oss og tape. Vi må jo kunne det også. |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:41 Post subject: |
|
|
Oppfordrer alle til å lage skikkelig leven 9.11.12. Småtrolla mot Liverpool. Hadde vært kult om det kom 10000 på den kampen  |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 04.11.2012 22:42 Post subject: |
|
|
| Sliter wrote: | Oppfordrer alle til å lage skikkelig leven 9.11.12. Småtrolla mot Liverpool. Hadde vært kult om det kom 10000 på den kampen  |
Liverbirds stiller med hele bortefeltet og egen buss fra Steinkjer. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:44 Post subject: |
|
|
| sarris wrote: | | Sliter wrote: | Oppfordrer alle til å lage skikkelig leven 9.11.12. Småtrolla mot Liverpool. Hadde vært kult om det kom 10000 på den kampen  |
Liverbirds stiller med hele bortefeltet og egen buss fra Steinkjer. |
Vil ha flest RBK skjorter  |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:44 Post subject: |
|
|
Strømsgodset - Rosenborg
61% Ballbesittelse 39%
21 Avslutninger 9
6 Avslutninger på mål 4
0 Avslutninger i stengene 0
4 Cornere 3
468 Pasningsforsøk 284
365 Vellykkede pasninger 194
14 Frispark for 17
69% Ballbesittelse siste 5 min 31%
Budsjett 55mill. - 195mill.
Last edited by Iziba Jaja on 04.11.2012 22:52; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:46 Post subject: |
|
|
VGs kampstatistikk:
Strømsgodset - Rosenborg
61% Ballbesittelse 39%
21 Avslutninger 9
6 Avslutninger på mål 4
0 Avslutninger i stengene 0
4 Cornere 3
468 Pasningsforsøk 284
365 Vellykkede pasninger 194
14 Frispark for17
69% Ballbesittelse siste 5 min 31%
Say no more... den sier ALT (merk spesielt ballbesittelse siste 5 minutt)
Ikke F... om Jønsson nå skal komme å si at vi tapte en jevn kamp fordi vi ikke klarte å sette dødballer og sjanser!!
Last edited by Hjelde on 04.11.2012 22:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 04.11.2012 22:47 Post subject: |
|
|
| Sjuke tall. Kvalmende. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 04.11.2012 22:47 Post subject: |
|
|
| Sliter wrote: | | Vi hadde da ett angrep langs bakken som gikk hurtig. Det ble det mål av, da ble vi pissredde og gikk tilbake til suksessformelen poling! |
Matt Busbys legendariske ass-trener Jimmy Murphy (som har fått ufortjent lite av ære for Busby Babes) sa det på følgende måte:
"Fotball er enkelt. Men erobrer ballen, leverer (Passning/skuddet) og scorer mål!" og det er så sant som det kan få blitt. SÅ hvordan RBK makter å misslykkes i en så enkel plan, det fatter jeg ikke. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
|