| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.10.2012 14:14 Post subject: |
|
|
Jadda! Vågalt spill på midten og ballmiss sender Bjørnholm alene gjennom. Flott avslutning og 1-0  |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.10.2012 14:16 Post subject: |
|
|
Han er det ja. Da er saken klar. Håper han er Rosenborg spiller neste år.
Forøvrig ett flott mål av Rosenborg.
Er Rosenborg som styrer denne kampen nå. Og det er ikke værst da Brann har mange spillere som har vært på A-laget. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 27.10.2012 14:22 Post subject: |
|
|
| Er virkelig dette Brannlaget Norges nest beste juniorer? Merkelig svakt hittil idag ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.10.2012 14:37 Post subject: |
|
|
Der ble det 1-1 på corner til Brann.
Ikke helt ufortjent da Brann har pressa mye de siste 10 minuttene. Selv om Rosenborg skulle ha scora på ett frispark for få minutter siden. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 27.10.2012 14:45 Post subject: |
|
|
Ikke noe ran at det ble utligning nei, Brann har hevet seg etter å ha vært meget svake første tjue.
Men jeg føler vi fortsatt har kontroll over kampen og burde ro dette i land. Selvsagt endel juniorfeil, men til tider syns jeg vi spiller svært bra. Bjørnholm med en grisefrekk chipp som går i tverrliggeren, hadde fortjent en bedre skjebne  |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 27.10.2012 16:05 Post subject: |
|
|
Spennende med straffespark... _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 27.10.2012 16:05 Post subject: |
|
|
Skal vi vinne noe i år må det være juniorene som gjør det  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 27.10.2012 16:13 Post subject: |
|
|
| Grei seier det. Litt enkelt når bergenserne ikke greier å sette mer enn en av fire straffer, hvorav bare to mellom stengene. |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 27.10.2012 16:13 Post subject: |
|
|
HÆRLIG
Gratulerer med seiern gutter! _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 27.10.2012 16:24 Post subject: |
|
|
| Vakkert! Uendelig vakkert! Gleder meg til å se Ilker Storevik på A-laget om et par år. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.10.2012 16:24 Post subject: |
|
|
Grattis til gutta, og flott at Rosenborg enda en gang stadfester sin plass på junior-sida.
Synes kampen var ujevn, og det var mye enkle feil. På den positive siden bet jeg meg spesielt merke i Bjørnholm som er sterk, bevegelig, rask og ok teknisk, samt Blakstad som viste ro, spilte gode pasninger og var god i gjenvinningene. Synes også Iqbalzadeh og Stegavik begge hadde friske innhopp.
En ekstra klapp på skuldra til Storevik også, selvsagt, som mer eller mindre blir matchvinner som 16-åring. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.10.2012 16:28 Post subject: |
|
|
| Grattis! Bjørnholm virker som en spennende spiller! |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 27.10.2012 16:57 Post subject: |
|
|
Bjørnholm og Storevik var de som imponerte meg mest ida, tydelige ekstremferdigheter som kan sende dem til A-laget om et par år. Ble skuffet over Haarberg, falt gjennom selv om han hadde flere gode detaljer.
Uansett jævli deilig å bevise at vi er best på juniorsiden igjen!!  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 27.10.2012 17:27 Post subject: |
|
|
Storevik og Bjørnholm ja. Så ut som kommende A-lagsspillere. Bjørnholm burde få innhopp i EL allerede nå som vi er på vei ut.
Blakstad var god på midten, men gjør helt håpløse ting framover på banen! Haarberg også god i perioder. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.10.2012 17:50 Post subject: |
|
|
Deilig med seier her!
Synes dog ddet var noe a vdet verste jeg noensinne har sett med tanke på pasningspresisjon, men takk gud for at Brann var værre enn oss :p
Synes Robin er bra på top pså lenge han orker, men sliter noe helt sinnsykt med teknikken (mottak/medtak), så om det kan jobbes med så blir han en veldig farlig bakromspiss!
Sørloth jobber veldig bra i "heskey" rollen, men blir merkbart at han dog mangler tempo, noe jeg tror han bare kan komansere med å bli enda kvikkere i hodet og bygge enda mere muskler, noe som sikkert kommer!
Midtbanen synes jeg var horrible i alt annet enn press, og det svir skikkelig å se hvor mange feilvalg spillerne tar ved å vbelge å prøve å dra av 1 mann til der de kunne spilt folk igjennom ellr vridd spillet. Men var kanonartig og spennende TV kamp og skikkelig artig å se hva vi har å by på av unge spillere! jeg har deffo trua på flere av de, kansje mest på Storevik og Bjørnholm etter kampen i dag.
Prøver meg på en børs etter Tv kampen: (1-6)
Storevik: 5
Et par småfarlige nestenmisser da han skal plukke ballen og et dårlig utspill, men lar seg ikke prege i det heletatt og er kanontøff i straffekonken der han selv setter den første!
Alseth: 3
Sliter med å demme opp på venstresiden etterhvert og har flere skumle involveringer der han selv mister ballen eller sender en pasning til en brannspiller.
Kvande: 3
Grei kontroll defensivt, og et par småfarlige dødballer, men han også gjør farlige feil forran egen boks med ballen
Bjørnstad: 4
Tøff og kompromissløs type som virker å være veldig uredd. har et farlig ballmist tidlig i kampen, men spiller ellers helt greit og har ok kontroll på finne sammen med makker Kvande.
Lundal: 4
Flott mål der dødballen er veldig presis og da blir det somregel farlig med innsvinger mot bakerste stolpe. Sliter tidvis en god del med Kalve og høyresida til Brann.
Feierud: 2
Svak kamp av Feierud. Gjør ingenting utav seg og blir fort veik i duellene. Ikke hans match i dag, virket å være plaget litt av nerver.
Togstad: 4
Jobber hardt på midten og vinner flere baller som det blir lite utav grunnet elendige avgjørelser/pasninger/skudd etter gjenvinning. Bra innsats +
Blakstad: 4
Omtrendt samme som makker, men bør sjekke Craigslist etter skuddfoten som tydeligvis er stjålet og ligger ut for salg..
Haarberg: 4
Viser pro på flott teknikk, men sliter litt med å ta initiativ og få brukt sine ferdigheter riktig. De gangene han prøvde og fikk pasningene tilbake ble det farlig! spennende spiller!
Sørloth: 5
Jobber, fighter og sliter i midtstopperne hos Brann. Savner litt mere hurtighet da det er veldig mange ganger "nesten" for Sørloth jr. Flott gjennomspill til Blakstad på slutten der det burde stått 3-2.
Bjørnholm: 5 BB
Hurtig, frekk og tørr så løenge han har krefter. faktisk også overrasakende sterk og god i lufta. Litt bedre teknikk på den gutten så kan han nå skikkelig langt! ONE TO WATCH!
Inb:
Stegavik: for lite tid til karakter
Spennende teknikk, nesten rart han ikke kom innpå tidligere.
Roholla: 3
Tør å prøve, men til tross for at komentatorene viser til hurtighet så så det ikke ut som han var så ekstremt hurtig. Startet bra, men fikk etterhvert ikke til så mye, spilte venstre back etter at Stegavik kom in.
Øien: 4
Bedre enn Feierud, men fikk heller ikke utrettet så mye. kansje grunnet at RBK ikke var veldig flinke til å benytte kantspillerne på overganger da alt skulle innom Sørloth.
Stensaas: 3
Jannesyndromet. For lite bytter og for seine bytter.
Den sentral midtbanen ble sliten uten at vi fikk se Ståle ta grep. I tillegg stiller jeg store spørsmålstegn ved oppsettet på defensiv dødball, da særlig corner. hvor er de som skal ha stolpene?
Fin og spennende kamp, der jeg sitter igjen med et inntrykk av at det gror bra i Norsk fotball for tida. Særlig synes jeg Bård Finne viser at han har noe særegent ved seg. Blir ikke noe mål på ham i dag, men kvikke vendinger og bra trøkk i skuddene. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 27.10.2012 19:36 Post subject: |
|
|
Herlig, grattis gutta smakte vel litt ekstra ettersom at det var i Bergen også kan jeg tenke meg! _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 27.10.2012 19:43 Post subject: |
|
|
Skal ikke legge meg så veldig i vurderingene av prestasjonene til hver enkelt junior i kampen. Det er juniorfotball, og man ser feil som man ville ha vært langt mer krass over dersom det var seniorfotball. Det gjelder kanskje spesielt risikovurdering i forsvarsspillet, der omtrent alle blir litt for aggressiv til tider.
Uansett er jeg mest uenig i at Sørloth var blant våre beste. I mine øyne den spilleren av de som startet som gjorde flest feil, og som i tillegg ikke hadde situasjoner der han utmerket seg spesielt. Feirud var også anonym, men han gjorde ikke nevneverdig mange feil.
Ingen av spillerne stod skikkelig frem i dag, noe som virker karakteristisk med denne årgangen sett bort fra A-lagsspillerne. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 27.10.2012 20:42 Post subject: |
|
|
Siden starten av sesongen har vi mistet/kvittet oss med en rekke spillere som trolig ville styrket laget som vant nm idag.
Langås, Riksvold, Aasbakk og Røkke.
I tillegg kunne Midtsjø, Svensson, Selnæs og Strand spilt.
Sterkt å vinne nm da.
Grattis til Grønning og co. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.10.2012 14:09 Post subject: |
|
|
Jeg så bare deler av kampen, men må si at det var skuffende lavt nivå. Elendig presisjon i pasningsspillet og mange rare valg. Også litt skuffa over at det stort sett var fysikk vi utmerket oss på, ikke mange lettbente teknikkere akkurat. Synes vel Bjørnholm, Togstad og Kvande var de beste i de delene jeg så.
Edit: Bjørnholm, ikke Bjørnstad 
Last edited by Henri on 28.10.2012 15:28; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 28.10.2012 14:53 Post subject: |
|
|
| Willoch wrote: | Siden starten av sesongen har vi mistet/kvittet oss med en rekke spillere som trolig ville styrket laget som vant nm idag.
Langås, Riksvold, Aasbakk og Røkke.
I tillegg kunne Midtsjø, Svensson, Selnæs og Strand spilt.
Sterkt å vinne nm da.
Grattis til Grønning og co. |
Enig i den, også Berntsen holder vel junioralder.
Synes også det er greit å ta med i betraktningen at Kvande, Lundal, Togstad og Iqbalzadeh er bare 17 år, Sørloth og Storevik 16.
RBK startet bare med en spiller født i 1993, kaptein Haugen. Brann startet med fire spillere født i 1993.
Synes det Kvande, Sørloth og Storevik presterer virker veldig lovende, spesielt med deres unge alder tatt i betraktning.
Jatta er litt eldre, men har bra spisskompetanse i fart, fysikk og entusiasme i spillet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
| Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 28.10.2012 20:58 Post subject: G-19 NM 2012 |
|
|
Moro, viser at det gror godt i Trøndelag.
Gratulerer hele Rbk _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
| Back to top |
|
 |
|