| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 10.10.2012 20:19 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Hvordan bruker det å være med kø og venting på ferga Halsa–Kanestraum? Tenker da spesielt hjemover. Må rekke Flakk-Rørvik kl 0100. |
Du kan vel like greit kjøre om Oppdal? Det er rundt fem mil lengre, men du slipper ferje og eventuell kø. Det ser da ut som at turen blir rundt 28,5 mil for deg. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 10.10.2012 20:20 Post subject: |
|
|
| Men se opp for Onkel! |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 10.10.2012 22:32 Post subject: |
|
|
Hvis dere skal få tak i billetter må dere raske på. Utsolgt på øvre, ca 130 igjen på ståfeltet. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.10.2012 22:40 Post subject: |
|
|
| Oppdal trenger ikke å være så dumt, nei. Ser jeg må holde 70 i snitt for å rekke ferga. Det må da gå greit. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 10.10.2012 22:44 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | | Hvis dere skal få tak i billetter må dere raske på. Utsolgt på øvre, ca 130 igjen på ståfeltet. |
Hvor kan man egentlig se dette? _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 10.10.2012 22:47 Post subject: |
|
|
Innpå der du kjøper billett... _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 10.10.2012 23:10 Post subject: |
|
|
Sto på en litt for selvsagt og tydelig plass for at jeg skulle se det tydeligvis  _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 10.10.2012 23:22 Post subject: |
|
|
til dere som venter på beskreftelse fra kjernen om bussplass: ingenting å vente på. kjøp billett når for det er for sent.
bekreftelse fra tursjefen kommer når tiltakslysten sveiper innom. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 12.10.2012 22:41 Post subject: |
|
|
så og si utsolgt for biletter nå, ca 20 igjen. bør være nokk folk til å skape en del trøkk, og synge tornekrattet i senk! _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 13.10.2012 00:44 Post subject: |
|
|
| Vegard Forren imponerte i dag. Med tanke på veldig rufsete forsvar på corner de siste kampene, så bør det være litt fokus frem mot Molde kampen. Mener jeg har lest at JJ og Co er klar over dette, burde vært mulig å orden på dette til Molde kampen |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.10.2012 16:09 Post subject: |
|
|
Forren imponerer vel stort sett alltid?
Ved siden av Hangeland, er han norges beste stopper. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 13.10.2012 16:42 Post subject: |
|
|
| Demidov med spilletid er selvsagt bedre. Rogne på sitt beste har få av oss sett, men Celtic-fansen mente han var et av de største stoppertalentene i UK da han hadde en lengre periode som skadefri tidligere i år. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.10.2012 20:57 Post subject: |
|
|
Dew,
litt morsomt at du mener at Demidov er bedre enn Forren.
Forren er SELVSAGT bedre enn Demidov!
Demidov var, på sitt beste, aldri noe annet enn en bra stopper, men han er meget begrenset. Forren er en mur og styrer hele Moldes forsvar. I tillegg har han offensive kvaliteter som går vesentlig utenpå Demidovs offensive kvaliteter.
Vedr Rogne er jeg litt usikker. Jeg anbefalte ham jo sterkt da han spilte for Stabæk. En kamp alene var nok til å se ferdighetene der. Imidlertid synes jeg han har stagnert og i dag ville jeg nok foretrukket Forren. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 13.10.2012 21:56 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Dew,
litt morsomt at du mener at Demidov er bedre enn Forren.
Forren er SELVSAGT bedre enn Demidov!
|
Men i alle dager... hva tilsier at Forren SELVSAGT skulle være bedre enn Demidov. Demidov har vel så langt bevist mer på høyere nivå enn Forren, så en slik bastant slutning virker merkelig... |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.10.2012 23:46 Post subject: |
|
|
Hjelde,
det er nok bare foreløpig at Demidov har vist mer internasjonalt.
Om jeg skal spekulere viser vel Demidov nå mer sitt egentlige nivå - han er ikke god nok for klubber i de bedre ligaene i Europa.
Min mening er at Forren vil kunne være en god stopper for gode klubber i de bedre ligaene i Europa. De fysiske ferdighetene har han alltid hatt og nå ser det ut til at Forren også har fått orden på de taktiske ferdighetene. I likhet med Rogne (som kanskje har stagnert litt), har jeg alltid hatt sansen for det råe stoppermaterialet Forren er.
Demidov på sin side har alltid hatt begrenset fart, ikke vært noe mer enn middels i lufta og ofte mistet markeringer.
PS: Helt enig i at SELVSAGT, pr tidspunkt, blir litt i meste laget. Jeg skal foreløpig nøye meg med selvsagt. Det virker noe mindre truende og bastant. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 14.10.2012 01:33 Post subject: |
|
|
Alle kampene jeg har sett av Molde i år syns jeg Vegard Forren har vært av de mest klumsete og dårlige på hele laget. Går ikke inn i en duell uten å få vondt virker det som. Det kan være barten hans som har lurt meg bare, men har virkelig ikke blitt imponert av han. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
LaDuden Senior

|
Posted: 14.10.2012 02:11 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | til dere som venter på beskreftelse fra kjernen om bussplass: ingenting å vente på. kjøp billett når for det er for sent.
bekreftelse fra tursjefen kommer når tiltakslysten sveiper innom. |
Da var det utsolgt på Aker stadion. Dere som drar nedover får bidra til en real fest på tribunen. _________________ Ceterum censeo Carthaginem esse delendam |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.10.2012 11:08 Post subject: |
|
|
Du blir fort skrytt litt opp etter noen gode kamper som stopper, særlig om du putter noen mål også. Vi så jo bare hvor fort Jim Larsen ble hyllet i de større mediene selv om han rota det skikkelig til mange ganger. Jimbo scoret jo en del mål i fjor, men var jo skyld i minst like mange baklengsmål.
Forren har nok vært mer stødig denne sesongen enn på noen år (han var ganske god i 2009-sesongen også), og han blir naturligvis lagt merke til når han drar til med en 40-meterspasning som treffer spiss eller kant.
Jeg mener dog Forren har en klar svakhet i spillet sitt. På klareringsbiten, synes jeg. Når ballen kommer inn i feltet og han ikke har tid eller mulighet til å ta ned ballen og spille seg ut, så går både headinger og klareringer med beina ofte dit de absolutt ikke skal.
Så jeg håper vi er flinke til å stå opp med laget og kan utnytte noen av disse dårlige klareringene når vi møter dem. Ser for meg at Prica vil plukke opp en sleiv eller to og hamre dem i nettet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 14.10.2012 14:39 Post subject: |
|
|
Om Prica skal spille med de tendensene han har vist i det siste skal man ikke se bort i fra at han kan stresse tulletrønderen kraftig. Men om Molde spiller slik de gjorde mot Stuttgart blir det lekestue for bryggesjauerne. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 15.10.2012 20:16 Post subject: |
|
|
Noen som har ekstra billletter til 3 ivrige supportere fra Lillehammer?? Turen er bestit men vi mangler billettene! _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 16.10.2012 09:36 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...253988.ece
Ikke overraskende så varsler Solskjær at han kommer til å spare stjernene sine mot Steua for å kunne ha et toppet uthvilt mannskap mot Godset og oss... |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 16.10.2012 09:50 Post subject: |
|
|
| Finnes det noen snille folk som kan transportere 2 hunkjønn til Moldebygda? Er to venninner som har kjøpt av meg to billetter som nå ikke kommer seg nedover. Selv skal jeg busse, og de bussene er vel fulle så vidt jeg vet? |
|
| Back to top |
|
 |
micky Junior
|
Posted: 19.10.2012 22:56 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvor bussene til kjernen skal kjøre? blir det E6 til Oppdal før man tar av til Molde, eller E39? |
|
| Back to top |
|
 |
|