Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Dere har sikkert fått med dere argumentet om smal bane.
- Jeg er veldig fornøyd med det vi får vist i dag. Vi klarer å spille vårt eget spill - vårt eget pasningsspill - selv om banen i Skaphallen er veldig trang, kommenterer RBK-sjef Høgmo
Skarphallen: 60 x 95 m
Krav i Tippeligaen: 68 x 105 m
Hvis Rosenborg skulle bruke denne kampen til øve inn bevegelsesmønstre og samhandling, så var denne banen langt fra ideell.
Grei rapport TomH, men var merkelig negativ i konklusjonen på de fleste spillerne. Selv om et par av målene var "lette" så vil jeg tro at hele kampen under ett var en viss klasseforskjell mellom Tromsø og Rosenborg. 4-0 skal være klasseforskjell på bortebane.
Tror TomH. kan ha sine ord i behold når det gjelder individuelle spillerprestasjoner. Det var IKKE en innspillt 1.stelag Tromsø stillte med og resultatet var nok noe flatterende.
Posted: 14.03.2006 14:57 Post subject:
Stano_11,
det var ikke klasseforskjell på lagene før det ble 0-3 til RBK. Faktisk var ikke kampen så veldig mye å bli "lettet" over. Problemet er at RBK hadde en del flaks i kampen (bl.a to "selvmål" på gunstige tidspunkt).
Forøvrig,
jeg prøvde å være nøktern og objektiv i vurderingene.
1) Forsvaret fungerte godt.
2) Midtbanen ble for lett og spinkel (1.omgang). Den klarte ikke å etablere noen form for trykk.
3) I 1.omgang var vår venstre ving og midtspiss helt fraværende. _________________ Takk.