| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 03.10.2012 14:23 Post subject: |
|
|
Uten Tore og Mix kan vi like greit sende utpå reservene, da har vi ingenting å stille opp med uansett. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.10.2012 14:24 Post subject: |
|
|
| Folk snakker om at vi har mer enn god nok dekning på sentral midtbane. Hva med det gigantiske hullet som nå oppstår med Mix ute? |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 03.10.2012 14:36 Post subject: |
|
|
Intet sort hull uten en stjernes dod.
RBK har lang tradisjon i a spille viktige kamper uten en viktig spiller. Mange som kan ta plassen til Mix. men tviler pa at Issah star forst i koen. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 03.10.2012 14:48 Post subject: |
|
|
| Selv tror jeg at vi på ingen måte blir overkjørt med Issah (evt selnæs) inn for Mix. Vi mister nok noe offensiv kraft. Men, svensson og Issah er to habile spillere som fint kan balanser midtbanen og stå godt imot, selv Leverkusen. Om Tore ikke blir med derimot.., er mer skeptisk til forsvaret vårt da. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 03.10.2012 14:54 Post subject: |
|
|
aaaargggh. Har sittet og krysset fingrene for at Tore skulle være med på denne kampen og så leser jeg dette?
Der røk nattesøvnen min. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 03.10.2012 14:59 Post subject: |
|
|
| libido wrote: | | Selv tror jeg at vi på ingen måte blir overkjørt med Issah (evt selnæs) inn for Mix. Vi mister nok noe offensiv kraft. Men, svensson og Issah er to habile spillere som fint kan balanser midtbanen og stå godt imot, selv Leverkusen. Om Tore ikke blir med derimot.., er mer skeptisk til forsvaret vårt da. |
Det blir nok altfor upresist med de to. En katastrofe egentlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.10.2012 15:01 Post subject: |
|
|
| Katastrofe om både Reg og Mix er ute. Enkelt og greit. |
|
| Back to top |
|
 |
seler Senior
|
Posted: 03.10.2012 16:31 Post subject: |
|
|
Issah/Svensson blir for lite kreativt og offensivt i mine øyne. Selnæs/svensson blir en bedre balansert midtbane, med utfyllende kvaliteter. Men sistnevnte duo er definitivt også et sjansespill... _________________ 'In my time at Anfield we always said we had the best two teams on Merseyside - Liverpool and Liverpool reserves |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 03.10.2012 19:48 Post subject: |
|
|
Hyypiä: - Se opp for Elyounoussi
| Quote: | Vi vet det blir vanskelig her, men det er ikke lett å si om dagens RBK-lag er bedre enn sist. Jeg har sett noen kamper, men jeg kjenner ikke til nivået, sier han.
Men en ting er han klar på; hvem som er nøkkelspilleren til RBK.
- Elyounoussi, er det ikke det han heter? nærmest spør finnen på spørsmålet til adressa.no.
- Han er en veldig god spiller som vi må stoppe for at vi skal lykkes. Ellers er det kommet inn noen nye spillere som ser bra ut, sier Hyypiä. |
|
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 03.10.2012 20:03 Post subject: |
|
|
Tjærnås: - Befriende offensivt fra Jan Jönsson
| Quote: | | Jan Jönsson omtaler neste motstander, Bayer Leverkusen, som "ikke et desidert topplag". Han følger opp med at det selvsagt er en eneste ting som gjelder på hjemmebane - tre poeng. Befriende offensivt fra en mann som har fått spillerne han trengte for at ord kan bli til handling. |
| Quote: | | Tore Reginiussen ga en bakre firer lederskap og tempo, to helt nødvendige egenskaper de behøvde. Mix Diskerud har vært formidabel, mye bedre enn jeg trodde han skulle være. Sammen med Jonas Svensson, som endelig spiller der han er klart best, løper de så mye og så klokt at de kan spille ganske bredt med kantene sine, uten å bli straffet så hardt som lag med to sentrale ofte blir, fordi de havner i undertall. |
Huff...
| Quote: | | Er det en gang denne høsten publikum bør kjenne at det rykker i godfoten så sterkt at det er på tide å reise seg fra sofaen og ta turen til Lerkendal, så er det denne. RBK fortjener det. Jeg tor de færreste vil angre på besøket. |
Yeah! |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 04.10.2012 10:11 Post subject: |
|
|
| Hvordan ser billettsalget ut? Noen som har estimater? Håper vi kommer opp på 20-tallet i kveld, det har gutta jaggu fortjent. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.10.2012 10:13 Post subject: |
|
|
| Blir nok godt over 20 tilskuere, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 04.10.2012 10:31 Post subject: |
|
|
Greit nok at det blir 12k +/-, "mannen i gata" har mistet interessen for norsk fotball, det vet vi alle. Tragedien er at vi ikke klarer å fylle ØØ til randen i en kamp som denne.
Disgrace.  |
|
| Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 04.10.2012 10:39 Post subject: |
|
|
| ser ikke fram til kamp uten Mix og Tore |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.10.2012 10:55 Post subject: |
|
|
UEFA-cup og Europa League har liksom aldri vært det helt store, uansett interesse for norsk fotball. Tror faktisk dagens kamp kan bli en av de mer sette faktisk.
Eneste unntak er vel Ventspils-kampen i 2003, som var helt fantastisk bra besøkt til en så uinteressant kamp å være. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 04.10.2012 11:20 Post subject: |
|
|
| Begynner å bli brukbart besatt, etter hva jeg kan bedømme. Jeg mener likevel at man kunne feks tatt 100 kr for å sitte i svingene, noe som iallefall vil fylt dem. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.10.2012 11:23 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | Greit nok at det blir 12k +/-, "mannen i gata" har mistet interessen for norsk fotball, det vet vi alle. Tragedien er at vi ikke klarer å fylle ØØ til randen i en kamp som denne.
Disgrace.  |
Men, knaillbra stemning bli det vel læll?  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 04.10.2012 11:58 Post subject: |
|
|
Jeg kommer definitivt til å ha det knall. Gutta jeg drar med bidrar bestandig, og vi håper at det kommer et par nye fjes i dag. Håper folk tar seg èn pils eller to før kampen og kanskje får litt selvtillit til å synge høyt.
Du får gi dommen etter kampen Atta!  |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.10.2012 12:19 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Eneste unntak er vel Ventspils-kampen i 2003, som var helt fantastisk bra besøkt til en så uinteressant kamp å være. |
Men her pushet man vel ut hauger av billetter til idrettslag ... eller noe i den duren. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.10.2012 12:23 Post subject: |
|
|
| Det er mulig det. Tallet var imidlertid usedvanlig høyt uansett til en sånn kamp å være. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.10.2012 12:34 Post subject: |
|
|
| Ja, som følge av at det var en spesiell event. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 04.10.2012 13:05 Post subject: |
|
|
Spesielt uten Mix er vi sjanseløse. Den eneste på sentral midtbane som er kreativ nok. Blir langballer i kveld  |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 04.10.2012 13:19 Post subject: |
|
|
Rønning skal kveste Schürrle og Sam i kveld Forøvrig starter vel Mix? Ska vinn på Lerkendal! Gleder meg Håper ØØ fylles godt opp, uten at det blir fullt av sittende fans som kommer fordi det er billig. |
|
| Back to top |
|
 |
micky Junior
|
Posted: 04.10.2012 13:32 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | Jeg kommer definitivt til å ha det knall. Gutta jeg drar med bidrar bestandig, og vi håper at det kommer et par nye fjes i dag. Håper folk tar seg èn pils eller to før kampen og kanskje får litt selvtillit til å synge høyt.
Du får gi dommen etter kampen Atta!  |
Du får kauke for meg også, har prøvd i flere dager å få lånt meg penger av slekt, gode venner og folk jeg knapt nok kjenner, til og med spurt læreren min..kommer meg verken til Trondheim eller inn på Lerkendal med under 1 krone på konto og 0 cash..har en som svarte kanskje i går, men ikke hørt mer etter det, er så forbanna kjedelig å være blakk, kamper på TV er kjedelige sammenlignet med Lerkendal og ØØ! Håper jeg får penger nå i siste liten, men tviler.
Håper vi knuser tyskerne og sender de knust sønder og sammen med 0 poeng, nok at de var her i landet på 40-tallet! Noen som vet noe mer om Mix kan spille eller ikke? |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 04.10.2012 13:54 Post subject: |
|
|
| Synd med Mix og Tore, men jeg vil heller ha en 100% fit Mix og Reginiussen mot Odd enn 80% Mix og Reginiussen mot Leverkusen i tillegg til fare for tilbakefall før Odd-kampen. Ligaen bør være hovedfokuset hos RBK sånn som ståa er nå (noe det også er håper jeg). |
|
| Back to top |
|
 |
|