|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 12.09.2012 13:52 Post subject: |
|
|
Ruud er som jeg alltid har skrevet om ham - oppskrytt. Han har heller aldri vært Norges beste høyreback og fortjener ikke den landslagsplassen han tilsynelatende har fått. Vi har hatt noen heftige diskusjoner rundt Ruud. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 12.09.2012 13:55 Post subject: |
|
|
| Er litt synd på Høgli som litt urettferdig har havnet på benken til fordel for Ruud. I det hele tatt var benken til Norge et merkverdig syn i går, når man så hva som bevegde seg ute på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.09.2012 14:31 Post subject: |
|
|
| Gamboa overgår vel Ruud og Høgli......,eller tar jeg feil? |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 13.09.2012 08:00 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Er litt synd på Høgli som litt urettferdig har havnet på benken til fordel for Ruud. I det hele tatt var benken til Norge et merkverdig syn i går, når man så hva som bevegde seg ute på banen. |
Veldig enig i dette..
Høgli kan ha mistet plassen pga. lite spill i Brügge, men har alltid holdt et stabilt godt nivå for Norge. Demidov har jeg faktisk ikke oversikt over.. Sitter han på benk for EF er nok det grunnen, men hvorfor Drillo velger Wæhler på 36 er for meg uforståelig..
Offensivt gir King oss mange muligheter nå.. Personlig hadde jeg gjerne sett King og Moa på topp, med Braathen og Tarik på hver sin side i en 4-4-2 for Norge, men jeg ser jo problemet Drillo har sentralt..
Mot Slovenia var faktisk Yttergård-Jenssen best i 2. omg, men han har jeg liksom aldri hatt sansen for egentlig.. Vanskelig å være sikker på hvilke 2 man skal velge sentralt, men det burde velges to man satset på litt mer jevnt - og de burde vært på plass i god tid FØR Island..
I mål.. Vel, jeg går for Jarstein! Vinglingen mellom de to er katastrofalt håpløs, og beviser vel godt det BratZ med flere har signalisert i media den siste tiden: Drillo har mista litt grepet.. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.09.2012 09:54 Post subject: |
|
|
| Jeg mener keepervinglingen sørgelig nok er mer et keeperproblem enn et lederproblem. |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 13.09.2012 10:14 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig en kombinasjon!
Keeperproblemet er absolutt der, men det er dårlig ledelse og gjøre det større.. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
Posted: 14.09.2012 12:21 Post subject: |
|
|
http://www.nrk.no/nyheter.../1.8322301
Han kan vel være noe for oss? Tror det kan være muligheter for å hente han i januar om han fortsetter på benken i Brugge. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.09.2012 12:23 Post subject: |
|
|
| Vil heller at vi benytter kjøpsopsjonen på Gamboa, selv om Høgli sikkert holder bra nivå i noen år til. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |