English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dani_B
Junior

PostPosted: 03.09.2012 23:52    Post subject: Reply with quote

Torbjørn wrote:
Det har vel andre allerede kommentert, men det dreier seg altså om den grenseløse hyllesten av Iversen som en uvurderlig spiller etter dagens kamp:

Dani_B wrote:
Så kanskje heller: Show some respect? Evt. vit når det er på tide å holde kjeft.

Dani_B wrote:
du vil vel rett og slett fortsatt si det var et latterlig feilgrep å ta tilbake Iversen?

vi blir neppe enige, og det er greit... jeg står uansett for at Steffen fortjener kred for sin innsats i dag, samt i en del kamper i serieåpningen, og at disse bidragene alt i alt tilsier at han har vært verdifull for Rosenborg i år.
"Uvurderlig" er ditt ord. Det er ganske langt fra å si at en spiller er uvurderlig til å kalle signeringen av ham et latterlig feilgrep, som mange har gjort både eksplisitt og implisitt. Jeg personlig er verken i det ene eller andre av disse to ytterpunktene.
Men jeg synes det er rimelig å gi kreditt for det han har bidratt med, både i år, og gjennom karrieren totalt sett.
130 mål for Rosenborg and still counting. Om det er lite reflektert å si at mannen da fortjener litt respekt også, ja da er jeg gjerne lite reflektert.
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.09.2012 00:21    Post subject: Reply with quote

Steffen gjør det nok OK mot slutten nå, så får han ny kontrakt for 2013 og Smile

At han er den teknisk-taktisk kanskje aller beste i stallen visste vel alle? Steffen er god med et godt treningsgrunnlag, dessverre tåler ikke kroppen hans mange fotballkamper etter hverandre, og da vil han alltid bli (små)skadet og bruke tid på å komme seg i form igjen, spesielt når han ikke er veldig seriøs mens han er skadet (eller frisk).
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 04.09.2012 00:26    Post subject: Reply with quote

Jeg håper at han fortsetter neste år også, i frykt for at han skal ende opp i Enga. Hvem vil vel se Iversen som i dag, som VIF-spiller?

- Torgeir Børven
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.09.2012 00:32    Post subject: Reply with quote

Steffen er veldig god med godt treningsgrunnlag, og han er en viktig type å ha i et lag: rutinert, vinnervilje, klarer å ufarliggjøre ting. Hadde han vært seriøs (altså et forbilde for unggutta) kunne han vært verdifull for RBK til han hadde vært 40 år. Hadde han vært villig til å spille med 0 i grunnlønn og 50.000 per kamp kunne vi godt hatt ham med i 2013 også, men at han skal heve flere millioner i året blir for dumt...
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 02:19    Post subject: Reply with quote

All kritikk er berettiget, Steffen Iversen har frustrert meg noe enormt...men det er noe med Steffen. Ingen får lettere tilgivelse. Svært få spillere kan lokke fram smilet og jubelen på samme måte som han.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 04.09.2012 02:25    Post subject: Reply with quote

Iversen i intervjuet med RBKweb:

- Som dere sikkert vet, er det ikke det artigste jeg vet å trene hele tiden.

Cool

http://www.rbkweb.no/vis/9115

- Torgeir Børven
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 02:27    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Hadde han vært villig til å spille med 0 i grunnlønn og 50.000 per kamp kunne vi godt hatt ham med i 2013 også, men at han skal heve flere millioner i året blir for dumt...

Ingen spillere vil gå med på en kontrakt uten grunnlønn. Det er ikke bare under kamp man jobber for klubben.
Back to top
Fotsoppen
Proff

PostPosted: 04.09.2012 04:47    Post subject: Reply with quote

Han kan bli særdeles viktig i resten av sesogen der ingen av våre "spisser" vet hvor målet står.

Helt utrolig..
XChrisX
Rutinert

PostPosted: 04.09.2012 08:52    Post subject: Reply with quote

Fantastisk kamp av Iversen. Fikk frysninger av første goalen. Jeg sa det før, han kunne klare å komme tilbake og det gjorde han nå, med et smell! Håper bare han følger dette opp!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
gisp!
Legende

PostPosted: 04.09.2012 10:03    Post subject: Reply with quote

Nå er vel Iversen blitt Jönssons plan B.
To fine mål av Steffen forresten.
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 11:04    Post subject: Reply with quote

Dani_B wrote:
vi blir neppe enige, og det er greit... jeg står uansett for at Steffen fortjener kred for sin innsats i dag, samt i en del kamper i serieåpningen, og at disse bidragene alt i alt tilsier at han har vært verdifull for Rosenborg i år.
"Uvurderlig" er ditt ord. Det er ganske langt fra å si at en spiller er uvurderlig til å kalle signeringen av ham et latterlig feilgrep, som mange har gjort både eksplisitt og implisitt. Jeg personlig er verken i det ene eller andre av disse to ytterpunktene.
Men jeg synes det er rimelig å gi kreditt for det han har bidratt med, både i år, og gjennom karrieren totalt sett.
130 mål for Rosenborg and still counting. Om det er lite reflektert å si at mannen da fortjener litt respekt også, ja da er jeg gjerne lite reflektert.

Synes du var mer reflektert nå Smile
SondrMan
Rutinert

PostPosted: 04.09.2012 11:12    Post subject: Reply with quote

Iversen var fantastisk i går. Ikke bare scoret han to veldig fine mål, men han bidro i alle deler av spillet. Sjeldent det var en feilpasning, dårlig heading etc. Alt satt i går! RBK

Nå synes jeg Prica kan være en benkesliter ut sesongen. Greit å ha han som en joker en gang iblant, men blir litt irritert hvis han starter med tanke på hvordan han har spilt og oppført seg de siste månedene! Ivers før Prica anyday!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.09.2012 22:48    Post subject: Reply with quote

I aksjon «få Iversen på fote igjen», har Hjelde lagt planer i samråd med hovedtrener Jan Jönsson. Utførelsen av arbeidet er det Hjelde og Iversen selv som har stått for.

– Steffen og jeg har samarbeidet veldig tett den siste tiden. Han har fulgt et skreddersydd opplegg med to økter daglig. Hovedfokus har vært kondisjon og fettforbrenning, og i tillegg har det handlet om at Steffen skulle bli kvitt akillesbetennelsen, sier Hjelde.

Les mer: Har gjort Ivers til gulljoker
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gisp!
Legende

PostPosted: 05.09.2012 23:19    Post subject: Reply with quote

Det skurrer mer enn bare litt når hovedfokus er fettforbrenning og å få opp kondisjonen på en profesjonell fotballspiller midt i sesongen.
media
Veteran

PostPosted: 06.09.2012 03:28    Post subject: Reply with quote

Syns dette illustrerer godt hvor profesjonell RBK er som fotballklubb. Hjelde har fått en spesialoppgave som han har tatt på største alvor, til og med fulgt Ivers på fjellturer!

Steffen er livets gladeste gutt, og må holdes i ørene. Men så lenge han finner seg i det, og trener godt og står på, er det umulig å ikke like fyren. Hoftun og Jønsson har nok vært ganske tydelige med Steffen; enten kjører du opplegget 100 prosent, eller så er det over og ut.

Heia Steffen. Husker hvordan jeg og en kompis gikk for å se RBK's juniorlag når vi hørte at sønnen til Odd skulle spille. Uforglemmelig touch allerede som tenåring. Ivers representerer en slags trøndersk folkelighet som er nesten til å spise opp. Få er så inderlig mislikt, og så høyt elsket, som Steffen.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 06.09.2012 05:09    Post subject: Reply with quote

Som Bergenserne sa om Karadas.

" Vi hatet deg så mye fordi vi elsket deg så mye "

Eller lignende.

- Torgeir Børven
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 06.09.2012 07:56    Post subject: Reply with quote

Er vel ikke akkurat bergenserne som skal ha kred for å ha funnet opp verdenshistoriens mest utslitte klisjé.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 06.09.2012 08:52    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Syns dette illustrerer godt hvor profesjonell RBK er som fotballklubb. Hjelde har fått en spesialoppgave som han har tatt på største alvor, til og med fulgt Ivers på fjellturer!

Tja, en kan gjerne hevde at dette illustrerer godt hvor proffesjonell RBK er som klubb.

Et medlem av a-laget har blitt så feit og i så dårlig form midt i sesong at vår fysiske trener har måttet bruke all sin tid på han.

Dette illustrerer absolutt noe, men jeg syns ikke nødvendigvis at det illustrerer noe positivt som jeg vet du mener...

Men jeg er helt enig i at det er veldig bra og viktig at vi har så dedikerte ansatte som Hjelde. Tommel'n opp!
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 06.09.2012 08:59    Post subject: Reply with quote

Det illustrerer vel mest Steffens selvdisiplin og treningsiver?
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 06.09.2012 09:34    Post subject: Reply with quote

Men folkens, er ikke dette fantastisk deilig da?

I en tid med full profesjonalitet - ispedd null klubbtilhørighet og få dyptsittende følelser, der fotball er en litt ekkel blanding av toppidrett og kapitalisme; er det ikke fantastisk deilig at en gutt født og oppvokst i klubben kan være så OUTSTANDING (semb) og samtidig så bakoverlent? Gammel og rusten, ja - men fortsatt den samme toillingen som han var da han var 16 (og jeg var 14). Steffen var den gangen en toilling og er det fortsatt. Barnslig og useriøs, ja antageligvis - men herregud for et LATTERLIG talent. Fyren er 36 år, og kan kanskje være akkurat det han er i dag i et par år til: et evig frustrasjonselement, en sosekopp, dårlig til å trene, småskadd - men i 10 kamper hver sesong er han banens beste og den mest komplette spilleren i hele tippeligaen + en miljø og humørskaper klubben virkelig sårt trenger i en tid, som sagt, preget av en ekkel blanding av toppidrett og kapitalisme.

Han sutrer ikke på Kjernen fordi vi stiller krav, han sutrer ikke på trenern når han sitter på benken, han ler - smiler - og avgjør en kamp for oss akkurat så ofte at jeg rett og slett elsker å ha han i klubben. Til tross for alt som sies her inne - som jo selvfølgelig er sant.

En annen ting; med Prica ute er det litt for tydelig at Ivers neste år kan bli utrolig viktig som parhest med Tarik. Når han er frisk og i form. Det er jo ikke sikkert at vi finner en ny spiss i vinter, for å si det sånn...
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 06.09.2012 10:06    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Hovedfokus har vært fettforbrenning

Hahaha!
Attaboy
Veteran

PostPosted: 06.09.2012 10:20    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp! opp for et positivt innlegg, Bruttern! Fikk fram smilet mitt, her...
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 06.09.2012 10:46    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Back to top
krist2
Rutinert

PostPosted: 06.09.2012 11:33    Post subject: Reply with quote

Fin fint innlegg Bruttern Very Happy
Back to top
frank
Proff

PostPosted: 06.09.2012 12:09    Post subject: Reply with quote

Bruttern wrote:
Men folkens, er ikke dette fantastisk deilig da?

Jo, for svarte! Smile

Det hadde sikkert vært fint med en dønn seriøs spiss, men det hadde ikke vært den Ivers vi elsker.

(selv om en mellomting, noen ganger kunne ha vært fint )
"At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 214, 215, 216  Next
Page 209 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb