| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
eksil Veteran

|
Posted: 03.09.2012 23:04 Post subject: |
|
|
For en fest av en spiller. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 03.09.2012 23:10 Post subject: |
|
|
JJ sa at han følte at han MÅTTE bruke Gamboa i dag fordi Høiland har slitt litt med skader, så kan vel hende at Høiland er tilbake mot VIF......... _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.09.2012 23:17 Post subject: |
|
|
Overrasket meg positivt defensivt. God til å plassere seg, relativt sterk en mot en, og flink til å vinne ballen. Masse potensiale her. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 03.09.2012 23:18 Post subject: |
|
|
| En vurdering JJ kanskje gjør er at Dockal er veldig dårlig defensivt (dårlig arbeidsmoral på gutten), og føler det er et tryggere alternativ med Høiland. Høiland er en mer defensiv spillertype enn både Gamboa og Ankersen, og dette kan være årsaken til at han var foretrukket ovenfor Ankersen og (hvis) nå Gamboa (vent å se). Uansett, husker Gamboa som en meget god spiller på FFK, håpte vi skulle klare å plukke opp ham, og det er veldig gledelig å se hamnå i RBK drakta. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.09.2012 23:24 Post subject: |
|
|
| pingvin wrote: | Og har en fantastisk dødballfot også.
Dockal er presis på dødball, men treffer aldri på direkte frispark. Kanskje Gamboa burde fått sjansen? |
Sikker på at du ikke blander sammen med Wallace nå?
Jeg er for øvrig enig i at Dockal er en langt bedre tilrettelegger enn frisparkskytter; bruker jo så lite kraft ved direkte frispark. |
|
| Back to top |
|
 |
Morten2k Junior
|
Posted: 03.09.2012 23:27 Post subject: |
|
|
Jeg var veldig imponert over Gamboa i dag, forstår ikke helt de som prater om en dårlig forestilling i dagens kamp. Kanskje det så anderledes ut på tv, men fra min vinkel gjorde han mye bra.
Med den enorme farten han har kan RBK står høyere opp på banen. Han hindret virkelig to situasjoner som ville endt med 1on1 mot keeper. Jeg har aldri sett noen spiller løpe 10 meter raskere enn selve Reginiussen, og det bare på noen få sekunder. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 03.09.2012 23:42 Post subject: |
|
|
Synes Gamboa viste prov på å være en god høyreback, rett og slett. Begynte litt nervøst kanskje, med noen pasninger som ikke traff medspillere, men da han begynte å treffe medspillerne, både ved lange og høye baller og faktisk hadde et par presise (lange) stikkere i lengderetning, samtidig som han viste at han hadde fart, ja da var jeg solgt. Han viste i denne kampen såpass mye bra, at Høiland bør benkes. Faktisk lenge siden jeg har sett en skikkelig høyreback på Rosenborg!
Tenke seg til at han knapt nok har spilt kamper, det siste halvåret. Dog var dette mot «dårlig» motstand, men faen heller, tror gutten kommer til å gå Høiland en høy gang. Kjempepositiv!
Bare ett ord til: Knalldebut!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 03.09.2012 23:52 Post subject: |
|
|
Kommentatorene på "zebra" sa det på en fin måte, for en gangs skyld. "Gamboa startet nervøst, og forsøkte å slå en avgjørende pasning hver gang han fikk ballen de første 20 min. Etter det viste han seg som en trygg back med god fart og fine involveringer."
Keep up the good work. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 03.09.2012 23:55 Post subject: |
|
|
Viste etterhvert mye bra, selv om det var noen svake langpasninger i 1.omgang.
Uansett så var dette lovende, spesielt med tanke på hvor lenge han har vært ute av det. Herlig steg og LPT-faktor.
At han skal ta plassen fra Høiland når Høiland er frisk har jeg ingen tro på, men det har ingenting med Gamboa å gjøre. Kan ikke se hvilken HB vi skulle hentet som hadde utkonkurrert Høiland i trenerens øyne. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.09.2012 00:01 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | At han skal ta plassen fra Høiland når Høiland er frisk har jeg ingen tro på, men det har ingenting med Gamboa å gjøre. Kan ikke se hvilken HB vi skulle hentet som hadde utkonkurrert Høiland i trenerens øyne. |
Sier som Ari Behn: «Trist som faen!».
Ja, han er vel dessverre JJs «gullkalv»... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 04.09.2012 02:45 Post subject: |
|
|
| Høiland må jo være gullgutten til JJ når han ikke har hatt skikkelig konkurranse om plassen. |
|
| Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 04.09.2012 04:37 Post subject: |
|
|
Solid debut av Gamboa.
Irriterende, uadresserte langpasninger i starten av kampen, men kommer seg inn i kampen og er meget positiv resten av kampen.
Bør også starte neste kamp. _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 04.09.2012 07:32 Post subject: |
|
|
Å se på Gamboa utover kampen i går ga meg en av de mest forløsende følelsene jeg har hatt etter å ha sett debutanter de siste par årene.
Dersom JJ ikke dyrker frem potensialet i denne spilleren videre skjønner jeg ingenting. Det betyr i så fall at Høiland sannsynligvis sitter på noen eksplisitte bilder el.l...  _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 04.09.2012 07:36 Post subject: |
|
|
| trondgoran wrote: | Solid debut av Gamboa.
Irriterende, uadresserte langpasninger i starten av kampen, men kommer seg inn i kampen og er meget positiv resten av kampen.
Bør også starte neste kamp. | Jepp, han slo for det meste langt i ingemannsland hele førsteomgang. Men kom seg veldig utover kampen. Gikk på mange gode løp, som dessverre ikke ble brukt. |
|
| Back to top |
|
 |
micky Junior
|
Posted: 04.09.2012 08:03 Post subject: |
|
|
| Kan vel hende at JJ faktisk hadde sagt hva han skulle gjøre på forhånd? Nemlig å slå lange baller, men at han selv fant ut at det ikke gikk? Dog lite trolig at Janne har vært så tydelig i garderoben. Tror uansett at favoritten til vår kjære trener er tilbake fra start i neste kamp og at han blir der lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.09.2012 08:12 Post subject: |
|
|
| Gamboa er dobbelt så god som Høiland i alle spillets faser. Vi slapp pinlige tabber som ga mål imot i dag, som vi alltid får med Høiland. Dessuten har han FART. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.09.2012 08:32 Post subject: |
|
|
Kjempedebut. Han må vi bare ha fast. Vi blir så og si ugjennomtrengelig med farta hans. Dette var gøy. Gratulere med en fin, fin debut  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.09.2012 19:06 Post subject: |
|
|
| Ettersom FCK er passiv part ved permanent overgang, håper jeg at Hoftun forstår at RBK må på banen tidlig dersom man vil sikre seg Gamboa uten konkurranse fra andre. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 04.09.2012 19:17 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Gamboa er dobbelt så god som Høiland i alle spillets faser. Vi slapp pinlige tabber som ga mål imot i dag, som vi alltid får med Høiland. Dessuten har han FART. | Hvor mange hittil i sesongen? Jeg teller en, den mot Legia. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 04.09.2012 20:05 Post subject: |
|
|
Kanskje han mener at det dobbelte av 0 er 1?  |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 04.09.2012 20:50 Post subject: |
|
|
| ??? |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 05.09.2012 09:04 Post subject: |
|
|
Vil støtte meg til Kleviño..
Høiland har hatt mange tabber i år! Men ikke nok med det - feilprosenten hans i pasningsspillet må jo være vanvittig høy.. Kan ikke huske å ha sett liknende på toppnivå noen gang, jeg.. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 05.09.2012 09:15 Post subject: |
|
|
| Høiland har hatt en god sesong og fortjener ikke for mye pes. Likevel håper jeg Gamboa får flere sjanser. Virker som en meget god signering. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 05.09.2012 13:24 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig med forrige taler om at Høiland har gjort en god sesong. Han er trygg deffensivt og middels offensivt. Jeg er likevel også enig i at Gamboa bør få sjansen. Utover i kampen mot Stabæk imponerte han med offensiv innstilling og fart! |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 05.09.2012 15:40 Post subject: |
|
|
| ZOOlander wrote: | Vil støtte meg til Kleviño..
Høiland har hatt mange tabber i år! | ...og vi nevner i fleng....? |
|
| Back to top |
|
 |
|