| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harceïde Veteran
|
Posted: 29.08.2012 16:49 Post subject: |
|
|
Har sett de fleste U21-kampene hvor han har vært i aksjon. En helt sinnssyk teknikk og et enormt rykk... men mannen scorer jo ikke mål. Bommer på de største sjansene (Børven-style).
Men det samme gjorde jo Angan. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 30.08.2012 02:22 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: |
Det er klart man skal prøve om man ønsker spilleren, men akkurat idag så er det faktisk sånn at bestevennene Ferguson - Solskjær - Solbakken fyller alle rollene rundt King, noe som vil si at det er tilnærmet umulig for oss å få spilleren om Molde også ønsker han, noe de gjør. |
Joda, men pdd har såvidt jeg har fått med meg fyllt kvota mens vi har to plasser.
| Frankiefourfingers wrote: |
Det er ihvertfall ikke mange.
Håpløst av folk å foreslå at King skal ta over spissplassen i Rosenborg når de ikke engang har sett han spille. |
ER da Lang mer håpløst å tro at vi ikke har set han spille. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.08.2012 11:22 Post subject: |
|
|
| Solskjær har jobbet knallhardt for å få King til Molde, om det hadde blitt en åpning for å hente han så hadde Solskjær gjort det og sendt en av sine andre kvotespillere på lån, det kan jeg garantere. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 30.08.2012 12:54 Post subject: |
|
|
Henning Hauger nær klubbskifte
Er Rosenborg med?? Eller går han til Brann som Nettavisen skriver. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.08.2012 13:12 Post subject: |
|
|
Henning Hauger..
DO WANT. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 30.08.2012 13:22 Post subject: |
|
|
| Ønsker kun Hauger om Issah forsvinner. Ellers har vi etter min mening god nok dekning på midten. Men han forsåvidt en habil (men ikke stort mer enn det) fotballspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
sexten Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.08.2012 13:27 Post subject: |
|
|
| Vi er da ikke nevnt i artikkelen.. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.08.2012 13:28 Post subject: |
|
|
| Bedre og mer erfaren enn Svensson. En ordentlig ballvinner. Skal vi bli et bedre fotballag må vi til en hver tid forsterke når muligheten byr seg, uavhengig av hvem som spiller i posisjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 30.08.2012 13:59 Post subject: |
|
|
| Midtbanen vår skriker etter bedre defensive egenskaper. Vi må klare å gjøre noe med det skal vi ha internasjonale ambisjoner. Hauger som et ryddeanker vil være helt topp. Og så får vi lære Svensson til å gå på noen flere dybdeløp. Selnæs kan leies ut evt være dobbeldekningen vår, selv om han er bra og skapende offensivt er han foreløpig for svak defensivt og vil være veldig variabel gitt alder. Issah kan frigis. |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 30.08.2012 14:16 Post subject: |
|
|
| Hauger hadde vært kanon, ingen tvil om det! |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 30.08.2012 14:32 Post subject: |
|
|
| Han har Janne sikkert kjempelyst på. Dette er en spiller vår trener har fått til å bli en god spiller(Om det ikke var Nannskog da). Om vi har fått kloa i han hadde det vært et skritt opp på vår midtbane. Ingen tvil om det. Så jeg håper Hoftun følger med i timen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 30.08.2012 14:58 Post subject: |
|
|
Vi er vel ikke nevnt spesifikt i noen artikler vedrørende Hauger, men med tanke på både sportslig og økonomisk situasjon tør jeg påstå vi er et sikkerstikk her. Vi skal ut i Europa, vi har flust med kapital etter nylige salg, vi vil vel sikkert forsøke å fylle opp "tomrommet" på midten (Mix er vel og bra men Hauger har noen år på ham og litt mer rutine å rutte med) , samt at Hauger og JJ har et tidligere bekjentskap til hverandre.
Hva jeg er bekjent med har vel JJ forsøkt å lokke Hauger til RBK før også, ingen grunn til ikke å forsøke igjen? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 30.08.2012 15:02 Post subject: |
|
|
| Artig, skal virkelig Issah, Hauger og Selnæs kjempe om èn plass på midten? For ikke å glemme at Jönsson de siste kampene (desverre) har brukt Mix i anker-rollen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 30.08.2012 16:00 Post subject: |
|
|
Tanken kan kanskje være å frigjøre akkurat Mix for en mer offensiv rolle, og samtidig hente rutine på midtbanen. Per dags dato har vi en noe ustemt fremmedkar og en ungpjokk som kjemper om rollene. Litt erfaring og bredde skader ikke. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 30.08.2012 16:51 Post subject: |
|
|
Tipper vi får se Hauger på tribunen i dag _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 30.08.2012 17:28 Post subject: |
|
|
| Robin wrote: | | Hauger hadde vært kanon, ingen tvil om det! |
Hva i alle dager er det som gjør at vi har behov for han?  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 30.08.2012 17:57 Post subject: |
|
|
| Hjelde wrote: | | Robin wrote: | | Hauger hadde vært kanon, ingen tvil om det! |
I mine øyne er det utrolig rart at det finnes noen som ikke ser vi må styrke den defensive midtbanen. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.08.2012 18:14 Post subject: |
|
|
Henter vi Hauger så får vi jobbe hardt med å selge Issah ihvertfall. Et slikt bytte ser jeg veldig positivt på! Hauger er bedre enn Issah, han er sikkert vant med "bingo-fotballen" til JJ og vi vil frigjøre en plass på kvota.
Men er han villig til å gå ned til maks halvannen mill i årslønn? |
|
| Back to top |
|
 |
RayLarsen Junior
|
Posted: 30.08.2012 19:47 Post subject: |
|
|
Skulle ønske Jønsson kunne ha byttet til 4-3-3. Tror faktisk det er den formasjonen som passer oss best i forhold til spillestall. Hadde vi i tillegg kjøpt inn Hauger og en skikkelig midtspiss som erstatter for Iversen og Prica, så hadde det virkelig luktet gull.
Forsvaret er vel ganske greit slikt som det er, hvis Gamboa blir en hit vel og merke. Ser at mange roper på erstatter for Dorsin, men det syns jeg ikke bør være første prioritet. Holder fortsatt ett par sesonger.
Forestill dere en midtbanetrio med Hauger som anker, og Mix og Svensson som indreløpere. Defensiv trygghet, pasningsferdigheter og arbeidskapasitet i massevis. I tillegg hadde vi hatt Issah, Selnæs og Midsjø som reserver.
Ut med Iversen og Prica, og inn med ny midtspiss. Tarik med en litt fri rolle ut til venstre, Dockal som høyrekant og en skikkelig avslutter i midten. Chibuike og DFH kunne ha fungert som rotasjonsalternativer. Håper selvsagt at Alas kommer seg, så har vi enda flere alternativer. Men ser dessverre ut som ett bomkjøp, enn så lenge.
Siden vi har kjøpt såpass mange spillere allerede i dette vinduet, så ser jeg på det som urealistisk at vi henter inn 2 nye før 1.september, men det er lov til å håpe. Tror laget ville ha blitt ganske komplett hvis dette hadde blitt en realitet. _________________ Terje Dalby:
"Her kommer LITT av en idrettsutøver!!!" (sagt under Paralympics 94). |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 30.08.2012 22:07 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Hjelde wrote: | | Robin wrote: | | Hauger hadde vært kanon, ingen tvil om det! |
I mine øyne er det utrolig rart at det finnes noen som ikke ser vi må styrke den defensive midtbanen. |
Jeg synes Mix og Svensson viste at de duger og vel så det idag. Masse utviklingspotensiale! I tillegg er vi godt forspent med Issah, Midtsjø og Selnæs i bakhånd. Rett og slett fire store talenter på midten som viser at de har nivået. Det handler bare for dem å stabilisere det, og så kan de utvikle seg enda mer. Svensson og Mix er de som er kommet lengst av den unge firerbanden i stabiliseringen.
Ser ingen bruk for Hauger... heller sørge for lenger kontrakt med Mix som allerede er i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.08.2012 22:31 Post subject: |
|
|
Vi trenger flere forsvarere, og så en angrepsspiller som faktisk skårer mål.
Jeg er superglad for at midtbanespillere og forsvarsspillere skårer, det er ikke dét, men med 4-4-2 burde begge to foran stå med over ti mål hver nå.
Sikkert litt vanskelig når ingen vet hvordan de skal spille, så klart, men allikevel. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 30.08.2012 22:36 Post subject: |
|
|
| Umulig å ikke være enig, men vil påstå vi har Tippeligaens beste midtstoppertrio, og selvfølgelig Tippeligaens beste venstreback. Gambo vet jeg for lite om, men er optimist. Tynt på venstreback i alle fall pdd, men det har det vært i årevis... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.08.2012 22:43 Post subject: |
|
|
| Gode midtstoppere, god venstreback, lovende høyreback, helt utilstrekkelig med backup. Kunne fått en god ung trønder eller to. Synd alle vil på sentral midtbane. |
|
| Back to top |
|
 |
|