| View previous topic :: View next topic |
| skal vi ta sjansen på Ivers jr? |
| ja |
|
81% |
[ 18 ] |
| nei |
|
18% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 22 |
|
| Author |
Message |
Merete88 Junior

|
Posted: 04.05.2004 19:18 Post subject: NÃ… HAR VI SJANSEN!! |
|
|
som sikkert flere av oss så på nyhetene, vil Steffen Iversen vurdere RBK hvis han får et tilbud. LA OSS BENYTTE OSS AV DET! han er jo trønder, og hører hjemme i Trondheim. noen synspunkter? noe som IKKE vil ha han? tror ikke det blir mange innvendinger der asså.
Så Ola By; take a chance... det ville vært herlig! vi har ingenting å tape!!  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 04.05.2004 19:22 Post subject: |
|
|
Jeg blir litt småsint tror jeg, hvis de ikke prøver seg med et tilbud. Nå har de drøyd å kjøpe nye spillere lenge nok, og når vi har sjansen til å få tilbake en spiller som Iversen, så SKAL vi slå til.
Velkommen tilbake  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 04.05.2004 19:35 Post subject: |
|
|
| har du en link til dette noe sted?? Hvilken nyhetssending er det du sikter til?? |
|
| Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 04.05.2004 19:47 Post subject: |
|
|
Kjør på Ola By! Steffen kan jo brukes BÅDE som spiss og indreløper. Han har et MYE bedre mottak enn "Hardere mottak enn skudd" Johnsen. Vælkommen heim Steffen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 04.05.2004 19:48 Post subject: |
|
|
| Ã…smund wrote: | | har du en link til dette noe sted?? Hvilken nyhetssending er det du sikter til?? |
tv2 nyhetene, på sporten tror jeg.. kommer sikkert kl 21.00 idag, også!  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 04.05.2004 20:29 Post subject: |
|
|
skal prøve å ta opptak av reportasjen jeg. Poste den her, sånn at alle får sett den (Fordi store slemme Tv2 skal jo ha betalt for webtv-en sin) _________________
|
| Back to top |
|
 |
Merete88 Junior

|
Posted: 04.05.2004 20:34 Post subject: |
|
|
hehe... jamen det er herlig gjort.
vi RBK fans gjør alt for hverandre!
KLART det beste laget på ALLE måter!!!!  _________________ hoinner å sæksti, sjøh |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 04.05.2004 21:41 Post subject: |
|
|
Det er ikke en grunn som bør hindre rosenborg å hente steffen iversen. ikke en!
Rosenborg bør hente han så fort som mulig før andre klubber prøver seg.
Rosenborg bør ikke la denne muligheten gå fra seg! |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 04.05.2004 22:03 Post subject: som jeg lovte |
|
|
Man holder hva man lover og gir dere intervjuet med steffen:
http://zbegra.com/iversen.WMV
filen tar ca 4,7MB (for å lagre filen høyreklikker du på linken og velger lagre mål som)
hvis du spiller av direkte fra nettet er
bitraten 450kbps så det burde funke for de fleste med ADSL.
Enjoy!  _________________
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 04.05.2004 22:30 Post subject: |
|
|
Takk skal du ha.
Det her er jo interessant - og om han vil sjøl trur jeg det her skal gå veien til sommern.
Men om en eller annen utenlandsk klubb skal komme med et tilbud, trur jeg vil at Steffen helst vil fortsette i utlandet noen år. Tror han ville hatt best av å komme til RBK fortest mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 04.05.2004 23:41 Post subject: |
|
|
tja... han er ikke akkurat den spiss-typen jeg savner mest i RBK... (men han kan jo spille indreløper også da.) Jeg synes det er lenge siden at Steffen overbeviste... ikke har han fått særlig mye spilletid i Spurs eller Wolves. På landslaget har han scoret noen viktige mål, ja... men de er sånne "kriger"-mål a la Karadas. "Klippekortet" hans på landslaget gikk også ut med Semb.
Ingen tvil om at Steffen er en god fotballspiller og en skikkelig kriger (en av de beste), men er han riktig type spiller? |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 04.05.2004 23:43 Post subject: |
|
|
| olaola80 wrote: | | "Hardere mottak enn skudd"-Johnsen |  |
|
| Back to top |
|
 |
Salomon Junior
|
Posted: 05.05.2004 03:27 Post subject: |
|
|
Den tiden vi går i møte med nå ( TL, Cup, CL, Royal League ) så trenger man de forsterkningene man får tak i. Ja, man har vel ett større behov for en stopper/back enn en indreløper/spiss. Men jeg tror ikke det vil være negativt for RBK å få Iversen tilbake, ikke bare på grunn av hans ferdigheter, men også fordi dette vil være veldig motiverende og kommer til å gi ett psykisk løft for både spillere og supportere.
Med andre ord: Jeg håper virkelig Iversen blir å finne iført sort og hvit drakt utpå Lerkendalgresset før sommeren er over. _________________ "Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly- |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.05.2004 09:12 Post subject: |
|
|
| fubar wrote: | | olaola80 wrote: | | "Hardere mottak enn skudd"-Johnsen |  |
Jeg synes Frode blir bedre og bedre nå jeg. Den kommentaren var mer aktuell for et år siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 05.05.2004 10:07 Post subject: |
|
|
Steffen vil ikke hjem
:?
Har en følelse av at det er Soler som ikke vil at han skal tilbake og ikke omvendt. _________________
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 05.05.2004 14:54 Post subject: |
|
|
skulle ønske han kom tilbake...
han er ikke på topp nå, men JEG vedder på at han får en oppblomstring og blir meget god i Tippeligaen. Det har vi sett på flere tidligere RBK-spiller som er kommet hjem.
husker enda den dagen jeg så på nyhetene at "Som flere andre har Steffen Iversen fått i "18'års gave" å reise til England."
det var arg.
men jeg håper han kommer tilbake NÅ før det er forsent _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 11.05.2004 08:07 Post subject: |
|
|
åge mene oxo at hain bør dra heim! http://www.vg.no/pub/vgar...tid=225225
d e på tide no, litj ivers! _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
| Back to top |
|
 |
Christoffer Junior
|
Posted: 11.05.2004 14:01 Post subject: |
|
|
Er helt enig at litj Ivers bør komme hjem til Rosenborg!! Det ville være et stort løft får alle som er i RBK, både spillere, trenere og supportere. Heltsikkert blitt fult på tribunene hver kamp, bare får å se han spille. _________________ "Å vinne er ingen deltidsjobb, det er en heltidsbeskjeftigelse. Du vinner ikke en gang i mellom eller gjør ting riktig fra tid til annen. Du gjør det riktig hele tiden. Å vinne er en vane, slik er det også å tape, desverre."
- Vince Lombardi - |
|
| Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 11.05.2004 14:36 Post subject: Ivers |
|
|
Tøys, tull og fanteri.. Hva skal Rosenborg med en spiller som ikke får plass i 11'ern til Wolverhampton?
Han var en grei spiss en gang, men han er ikke det lenger..
Han har dessuten aldri vært noe ordentlig goalgetter heller.. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.05.2004 10:14 Post subject: Re: Ivers |
|
|
| Toom wrote: | | Han var en grei spiss en gang, men han er ikke det lenger.. |
Helt enig. I tillegg mangler Litj-Ivers det viktigste av alt: Motivasjon. Det er vel fortsatt mulig at han kommer til RBK allerede i sommer, men det vil i så fall være etter å ha fått avslag fra diverse bunnlag rundt om i Europa... :roll:
PS! Diskusjoner rundt hvem vi i stedet kan hente inn, fortsetter i Nye spillere-tråden. Det er en ordre!  |
|
| Back to top |
|
 |
|