View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 28.02.2006 02:45 Post subject: |
|
|
Det "vi" trenger er en Karl Rove...og ett team til å bygge opp riktig kandidat. 364 dager å gjøre det på.... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.02.2006 09:07 Post subject: |
|
|
Ja, det er fremtiden i våre hender.
Jeg synes i likhet med "ode" at det er like greit med Brøndbo i valgkomitéen enn som varamedlem. Bjørn Rime hadde kanskje vært en bedre nestleder enn Johanssen, men han ønsket ikke å stille.
For øvrig:
Buet ut på RBKs årsmøte
Vrakgodset ble nestleder |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 28.02.2006 11:10 Post subject: |
|
|
Et ganske heftig årsmøte med andre ord...
Bare bra med engasjement rundt klubben. Med et oppmøte på 172 medlemmer var det en økning på 138 fra året før
Neste gang synes jeg forøvrig LitjEggen kan stille til valg!  |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 28.02.2006 11:32 Post subject: |
|
|
Å bue på Nils Arne Eggen er vel litt i drøyeste laget i mine øyne.
Var det like mye oppstyr på fjorårets møte? |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 28.02.2006 12:34 Post subject: |
|
|
Buingen har vel kanskje noe å gjøre med hans holdninger til hvordan klubben skal drives! Hans mening er at et styre skal telle penger og ikke legge seg borti driften av klubben. Beklageligvis har gamlefar en mening som i mine øyne ikke holder mål. Et styre, det være seg i et idrettslag eller en bedrift, skal komme med visjoner for klubben/bedriften, analysere driften og komme med pålegg til administrasjonen hvordan den vil at klubben skal drives. Det er aldri administrasjonen som styrer en klubb/bedrift, den kun utfører det den blir pålagt. I RBK er det derfor ønskelig at det sitter folk med idrettslig bakgrunn som kan stille kritiske spørsmål til herr Bratseth og Høgmo. Dette er ikke NAE enig i og derfor ble han buet ut. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.02.2006 17:44 Post subject: |
|
|
staha wrote: | Å bue på Nils Arne Eggen er vel litt i drøyeste laget i mine øyne.
Var det like mye oppstyr på fjorårets møte? |
Hvorfor? Skal vi bare stå med lua i handa og bukke når Nils A tar mikrofonen. Når han kommer med idiotiske utspill som i går får han det enhver annen ville fått! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.02.2006 18:09 Post subject: |
|
|
Det er jo nok å høre et halvt minutt på Kåre Willoch, så skjønner man at man ikke nødvendigvis blir smartere når man blir eldre.
Det samme gjelder Nils Arne Eggen og mange av utspillene hans de siste årene. |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 28.02.2006 20:16 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Hvorfor? Skal vi bare stå med lua i handa og bukke når Nils A tar mikrofonen. Når han kommer med idiotiske utspill som i går får han det enhver annen ville fått! |
I og med at jeg sa "i mine øyne", mente jeg at det var noe jeg aldri ville ha gjort! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 28.02.2006 20:24 Post subject: |
|
|
Nå var det heller ikke et fulltallig årsmøte som gjorde det, ei heller med særlig innlevelse. En møtegreie for å markere motstand, akkurat som endel andre fikk applaus etter sine innlegg. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.03.2006 10:48 Post subject: |
|
|
Brady,
ikke bråk med Willoch! _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 01.03.2006 11:06 Post subject: |
|
|
TomH, fyren har jo fått skremmende meninger og oppfatninger på sine gamle dager. Ikke bra i det hele tatt... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.03.2006 11:16 Post subject: |
|
|
Synes du har et ganske smalt spekter for hva som er akseptable meninger hvis du synes Willoch har 'skremmende meninger' (sorry, off-topic) |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 01.03.2006 11:27 Post subject: |
|
|
Blir veldig off-topic som du skriver, men Willoch har nok dessverre blitt blindet av å ha en svigersønn som er palestinsk og en datter som er knallrød politisk. På NRK-studio etter at bråket om profet-tegningene startet gav han Israel hele skylda. Ganske så utrolig og meningsløst spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 01.03.2006 11:42 Post subject: |
|
|
Israel har alltid skylda!  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|