|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 31.07.2012 20:06 Post subject: |
|
|
Veldig mye Hawaii i denne kampen og ja, tidvis bra spill, men også helt horrible nedperioder. Vi var nok hakket bedre, men Ordabasy hadde flere farlige sjanser enn oss. Ikke at det var noen tvil om det, men vi hadde jævlig til flaks som gikk videre.
Forøvrig: Interresant å se en redigert fotballkamp der man kun får sett den effektive spilletiden. Kampevn varte altså bare 60min, ser ut til at man burde ha minst 15 min tillegg i enhver omgang  |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 31.07.2012 20:40 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | gisp! wrote: | Skulle ha malt to vegger, men det regner snart (sa jeg i alle fall til kona) så jeg tror jeg heller ser opptaket fra kampen  |
Yttervegger altså?  |
Ja, men dette var så trasig å se på at jeg heller gikk ut og malte en vegg. Det var mer givende å se den tørke enn å se Rosenborg spille Jönsson-style en eller to touch før den lange polen uten nærmere adresse.
Hvis arbeidslysten er laber i morra setter jeg på andreomgangen, så blir vel siste veggen malt i rasende fart også Forøvrig i grått. En passende farge når vi ikke lenger er svart og hvit stolthet. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 31.07.2012 21:08 Post subject: |
|
|
| Sjekk tråden Videofiler i På sidelinjen. Ta ned RBK-Valencia, Valencia-RBK, Borossia Dortmund-RBK, ... (søk på Rosenborg på The Pirate Bay). Milan, Chelsea, Real Madrid... Der har du Rosenborg-fotball, sånn det burde være, så får du underholdning i regnværet... |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |