| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 29.07.2012 15:43 Post subject: |
|
|
| Rade i 2009, 2010 og 2011 er en av de klart beste spissene vi har hatt i Rosenborg. Fantastisk spiller i boksen, glimrende i lufta, god avslutter, god distanseskytter, ekstrem koordinasjon og veldig stor trøkk. Veldig veldig synd han har gått såpass lei som det ser ut. Kunne gjerne hatt ham her noen sesonger til hadde det ikke vært for det, men slik det ser ut nå er det jo best for alle å skille lag. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 29.07.2012 16:07 Post subject: |
|
|
| Ivar wrote: | | Hoftun jobber sikkert med å få fornyet kontrakten til Prica med et år. At han ikke vil signere en ny kontrakt er jo rart. Får jo sikkert bøttevis med penger for å gjøre ingenting. |
Regner med at Hoftun har kontrakten klar den dagen Prica sier han vil bli. Og hvem andre vil vel gi ham mer enn den lønna han har vist seg fortjent til i det siste?
Hvis noen klubber hadde vært veldig interesserte i ham så kunne de jo ha signert ham allerede og sikret seg at han kommer gratis ved kontraktslutt her.
Spørs om det er denne realitychecken, ingen gode nok tilbud, som gjør at Prica fremstår som en litt giddalaus surpomp. Og som tidligere nevnt, han har ved sin opptreden selv valgt å fjerne mye av glansen i sitt ettermæle blant supporterne her. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Pondus_81 Junior
|
Posted: 29.07.2012 21:56 Post subject: Gi bort kvalitet |
|
|
| Rade løper ikke, skårer ikke, klarer ikke å sentre til en på eget lag, klarer ikke vinne hodedueller og han står mye rolig. Jammen en toppspiller. Fy faen, han suger mest i et RBK som suger møkk. Wangberg er like dårlig, men det syns ikke like lett. RBK må inn med 4 nye |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 29.07.2012 21:58 Post subject: |
|
|
Rade ser fryktelig uengasjert ut, nå fikk han vel kritikk for å være litt het i toppen for en tid tilbake, men det må da finnes en mellomting. Ser ut som at han kjeder vettet av seg. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 29.07.2012 21:58 Post subject: |
|
|
| Kan noen huske når Rade sist smilte? |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 29.07.2012 22:06 Post subject: |
|
|
| Lurer på om det var i midten av mai i fjor. Tror nesten du får høre med Anna. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 29.07.2012 22:09 Post subject: |
|
|
spissene i dagens stall.
John Chibuike: Er engentlig en teknikker på midtbanen.
Daniel Fredheim Holm: Er egentlig en sentral offensiv midtbanespiller
Steffen Iversen: Er egentlig ganske feit
Rade Prica: Har hatt hodet sitt i Helsingborg siden han skulle ta straffespark hjemme mot Aalesund i 2011, og det finnes ikke et eneste signal som tyder på at han er villig til å forlenge kontrakten som går ut etter sesongen. Og det er ganske synd, på sitt beste er Rade Prica en av tippeligaens beste spisser, om ikke den aller beste.
Dette betyr at Hoftun ikke bør hente 1, eller 2, men minst 3 spisser i det kommenede vinduet. Er vi heldige, kommer det 1 inn. Hoftun må gå. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 29.07.2012 22:13 Post subject: |
|
|
| 3 spisser er å overdrive veldig. Selges ikke Prica trenger man kun én spiss i sommer, samtidig som man trenger en erstatter i vinter. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 29.07.2012 22:17 Post subject: |
|
|
| Selges ikke Prica så hører han hjemme på tribuna. La han spille 2. divisjonsfotball resten av sesongen, selv om det kanskje er dårlig gjort ovenfor ungdommene som gidde å jobbe. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 29.07.2012 22:28 Post subject: |
|
|
Selv om Prica ikke går så trenger vi MINST 2 spisser. Selv om vi har tenkt å bruke bare en!
Prica fungerer enkelt og greit ikke lenger. DFH og Chibbe er ikke spisser. Uten Ivers og Prica har vi da ingen spisser? Og selv med dem har vi ingen spisser.. Sikkert derfor RBK.no har sluttet å inndelt spillerne etter keepre, forsvar, midtbane og angrep også, slik at det skal bli vanskeligere å se _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 29.07.2012 22:46 Post subject: |
|
|
| Sylta wrote: | | 3 spisser er å overdrive veldig. Selges ikke Prica trenger man kun én spiss i sommer, samtidig som man trenger en erstatter i vinter. |
Overdrive? God dag mann økseskaft! vi har 2 spisser i stallen, Steffen Iversen og Rade Prica. Det er ikke usansynelig at Steffen legger opp etter årets sessong, og atm duger han ikke til noe som helst. Rade lider av en ekstrem mental svakhet og kommer neppe til å forlenge kontrakten.
Per dags dato trenger vi spisser som kan gå rett inn på laget og levere mål og en assist i ny og ned. Det kan også være greit å være føre var med å erstatte 2 spisser som det ikke er sikkert at er med neste sessong.
Det er også greit å få inn minst en spiss og helst 2 for breddens skyld. Steffen er skadeutsatt nok fra før, samme med våre to liksomspisser Chibuike og Fredheim Holm. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 30.07.2012 12:49 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | | Kan noen huske når Rade sist smilte? |
Ja, han smilte i førsteomgangen i går, jeg har opptak av det!
Jeg syns Rade så lovende ut i førsteomgangen i går. I andreomgangen var han imidlertid den samme Rade som vi har sett det siste året, i likhet med resten av laget  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.08.2012 19:47 Post subject: |
|
|
Ble litt stresset av at Jönsson var i ferd med å gå (viste seg å være helt unødvendig stress, da han uansett ville en tur i garderoben først). Samtidig ble jeg også litt feig, og de mildt sagt passende spørsmålene om giddaløshet og svake prestasjoner endte i tafatthet fra min side:
- Dette året har ikke vært noen suksess for min del akkurat. Det har sine årsaker, men jeg håper at jeg skal komme i gang, jeg også. Jeg venter i det aller lengste.
Les mer: To uavgjortlag møtes
Lover bot og bedring. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.08.2012 23:47 Post subject: |
|
|
Hvem er denne Rade. Jeg har ikke sett snurten av han på mange, mange kamper. Jeg trodde han hadde dratt allerede  |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 05.08.2012 08:39 Post subject: |
|
|
Enig. Stakkars, forstår godt at han sliter med motivasjonen da. Tenk å måtte stå opp hver dag for å dra å trille litt ball for så å få hundretusenvis av kroner inn på konto hver måned.
Latterlig. |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 05.08.2012 12:27 Post subject: |
|
|
Tror nok det at han har vært borte i mange kamper nå sitter litt i hodet. IOM at han alltid putter mot Ålesund trenger det ikke være dumt å ta sjansen på å starte med Rade i dag. Om det løsner for han, kan han igjen bli en viktig spiller i sin siste tid i klubben.
Har mine tvil om det kommer til å skje, men er kanskje verdt forsøket.. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.08.2012 00:51 Post subject: |
|
|
Money talks.
Btw, så scorte han sitt mål nr 60 for klubben i dag. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
sexten Junior
|
Posted: 09.08.2012 17:48 Post subject: |
|
|
I og med at Helsingborg no er garantert europacup-spel utover hausten, og x antall millionar så burde jo Rade Prica med europacup-erfaring vera ein svært attraktiv mann?
Burde vera mogeleg å få ein million eller to for han, og kan også være grunnen til at Tarik vert henta no.
Det som kan tala imot dette er at Thomas Sørum tydelegvis har funne formen, og er litt av den same spelartypen.
At Prica ikkje spelar i Rosenborg i 2013 kan det iallfall ikkje vera mange som tvekar om. _________________ https://twitter.com/fifajossu |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 09.08.2012 18:22 Post subject: |
|
|
| At han vil bli her er jo nermest en selvfølge all den tid han aldri kommer til å få den samme lønningsposen i Helsingborg. Kan vel fort tape en mill om han forsvinner nå i sommer. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.08.2012 21:36 Post subject: |
|
|
Sörum har vel ikke spilt seg ut av Helsingborgs startellever og med mindre de kun vurderer Prica paa gamle bragder har vel heller ikke han spilt seg inn hos dem. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 10.08.2012 15:40 Post subject: |
|
|
| Han spilte i går. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 10.08.2012 15:47 Post subject: |
|
|
Jeg kan jo til en viss grad forstå at Janne velger Rade pga. at han er stor og sterk og Steffen er på treningsrehab. Men hadde Steffen vært litt mer fitt, hadde han garantert danka ut Rade. Rade er heldigvis en løsning vi snart slipper, for jeg syns han har svikta sine fans og klubb på det groveste, når vi ser hvor sur, tverr og giddalaus han er. Han sprer jo bare en masse møkk rund seg. Hadde jeg vært trener hadde jeg benka han uansett og starta med Shibbe. shibbe prøver i alle fall om han ikke lykkes bestandig.
Og jeg mener jo det har gått greit med DFH og Shibbe når de har spillt sammen. Så benk gjerne Rade først som sist! |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 10.08.2012 15:57 Post subject: |
|
|
| pingvindrops wrote: | | Han spilte i går. |
Glemte helt at han spilte i går. Sier litt. |
|