| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.07.2012 12:00 Post subject: |
|
|
Veldig godt gjort av Rbk og i motsetning til den jevne Rbkweb bruker, så føler jeg kun enorm glede av seieren i går.  |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 27.07.2012 12:01 Post subject: |
|
|
| Mer flaks enn dette er det ikke mulig å få. JJ og EH må få av seg de rosafargede brillene og se på sammendraget med objektive øyne. Vi stiller med ett middels Adecco stopperpar, mangler press på ballfører ( se 1-0 målet) og løpene i boksen på innlegg fra kant er planløse. Seier til tross, dette er ingen friskmelding av RBK som sportslig ledelse later til å tro. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.07.2012 12:08 Post subject: |
|
|
Vi går ut i neste runde uansett: ) men det var bare deilig for oss supportere og ha en opptur igår..
Jønsson må langt bort fra klubben her uansett...han skryter av wangberg på intervjuet på rbk siden,det er tragisk nok i seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 27.07.2012 12:16 Post subject: |
|
|
| Det er trøsting. Unge spillere som Wangberg kan ta tabber tungt. Der gir jeg Jønsson rett i å ikke buse ut med den absolutte sannheten. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 27.07.2012 12:27 Post subject: |
|
|
Det er så godt å se at folk har troen på laget. Greit nok; jeg synes ikke RBK gjorde en kjempekamp mot Ordabasy, men jeg har likevel et håp og en tro på at laget kan ta seg videre mot sveitserne.
Og angående utvisningen til Wangberg. Skulle han bare latt Ordabasy scoret på den sjansen de fikk? Da ville han også fått refs for det. Imidlertid var det, som noen andre har påpekt på forumet, aldri en straffe, da forseelsen startet langt utenfor 16-meteren _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 27.07.2012 12:37 Post subject: |
|
|
Ser ut som vi hadde en del sjanser og at det tross alt var fortjent med seier, sånn sett. Allikevel, helt latterlig å se midtstopperne våre enkelt slippe til motstanderne gang på gang, kamp etter kamp. Rønning og Wangberg kommer til å koste oss mange poeng utover høsten. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 27.07.2012 12:49 Post subject: |
|
|
Hahahaha, det sammendraget er noe av det villeste jeg har sett. Megasjanser til Ordabasy alene med Ørlund, Ørlunds "mottak" på 16 som spretter et godt spydkast utover rett i bena på en Oradababy og scoringa til Dockal. Hahaha, klarer ikke å stoppe å flire.
Wang bør være veldig ferdig i Rbk. Alltid noe klønete med fyren. Ikke god nok rett og slett. Ikke at jeg skal dømme han fra det sammendraget, men det overrasket meg rett og slett så lite at det var nettopp han som skulle lage rk og straffe. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.07.2012 13:11 Post subject: |
|
|
Kriminelt spennende å lese Google-oversatte aviser der nede: "I 77nde minutt var det en av de sentrale episoder av møtet, når Seaman Vangberg brøt reglene i sin egen straffefeltet og fikk et rødt kort. Captain "Ordabasy" Artem Kasyanov slo porten med en 11-meters merket, men dommeren fant et brudd på den delen av laget og spillerne shymkenstkoy tvunget til å drepe."
End of story. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 27.07.2012 13:14 Post subject: |
|
|
Det forklarer hvorfor supporterne til Ordabasy kastet flasker ned til spillerne sine... _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 27.07.2012 13:17 Post subject: |
|
|
Må få gi skryt til 2mas for gode – og raskt leverte – intervjuer fra Almaty  |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.07.2012 13:38 Post subject: |
|
|
Ifølge denne kazahkstanske tilskueren skal "benken til Rosenborg" ha prøvd å få dommeren til å gi gult kort til Baba Collins for uthaling av tid like før episoden der Prica ble bortvist fra benken.
"Når plassert i midten av feltet av smerte pokorchitsya Collins, norsk benk tidlig indignert over at han var rett og slett spilte for tid og bedt om å gi ham et gult kort for simulering. Og var den mest aktive gjester spissen Rade Prica, og som fikk han sitt andre gule kort og ble kastet ut fra benken." (Oversatt av Google.)
Vedkommende skriver også om tilskuerne:
"og til slutt vil jeg nevne motbydelig oppførsel av våre fans som begynte å løpe ute på feltet, i tanke å skade teamet fra Norge, som i frykt for dem som ikke er kjent landet begynte å forlate feltet, i panikk, og ennå, i tillegg til toppen av dem flygende avfall . Jeg ville ikke bli overrasket over at når de kommer hjem og de vil bli bedt i Kasakhstan, vil de ikke snakke veldig bra om landet vårt." _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.07.2012 13:45 Post subject: |
|
|
Her er et 23 sekunders klipp fra tribunen da Ordabasy scoret. Et vannvittig trykk. (Edit: Sløvt av meg, dette var selvfølgelig straffen som måtte tas om igjen. Og som bildet knowrud har tatt ut fra videoen viser så sto altså to Ordabasyspillere ... og en RBK-er... innenfor i det straffen ble tatt.)
Og her er alle målene og begge straffene. 2.07. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 27.07.2012 14:29; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 27.07.2012 13:59 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | Her er et 23 sekunders klipp fra tribunen da Ordabasy scoret. Et vannvittig trykk.
Og her er alle målene og begge straffene. 2.07. |
Haha, se Dorsin på sistemålet.
MÆLER ballen til HÆLVETT etter scoringa.
Burde vel nesten hatt gult for den der. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 27.07.2012 13:59 Post subject: |
|
|
Ingen tvil om at straffen måtte taes om igjen. Ser to spillere inne i 16-meteren når han skyter.
http://i46.tinypic.com/28iqpp1.jpg |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2012 14:00 Post subject: |
|
|
Var ikke Strandberg, men Henriksen som hadde assist på 1-2-målet.
Og Selnæs går rett bort til hjemmepublikum og gestikulerer.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2012 14:01 Post subject: |
|
|
Han ene var jo så dum at han sprang rett foran dommeren og sperret sikten hans. Skjønner godt at det blir avblåst da, selv om det er helt vanlig at noen er litt innenfor når straffen blir tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 27.07.2012 14:06 Post subject: |
|
|
| Var litt uvanlig plassering av dommeren på straffe det der,virker som han hadde bestemt seg for å slå ned på det. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 27.07.2012 14:15 Post subject: |
|
|
Jeg reagerte også på plasseringen av dommeren. Men det er helt greit at han slår ned på at han løper inn i feltet. Og det er også greit at Örlund redder den  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 27.07.2012 14:38 Post subject: |
|
|
Flotte scoringer! Herlig å se jubelscenene etter Dockals scoring! Fanden ta, jeg fikk nesten hjerteinfarkt av å åpne linken med tribunestøyen. Hadde sett et klipp med lav lyd så den var skrudd opp på max, og så kommer kazakhstanerne og sprenger høytalerne mine.
Men... JIM LARSEN MÃ… ERSTATTES! |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 27.07.2012 14:49 Post subject: |
|
|
| Det morsomste er fortsatt Strandberg sitt spontane jubelhopp da Örlund redda straffen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2012 14:54 Post subject: |
|
|
| Synes dempingen til Örlund på 16 meter er hakket morsommere. Tenk å dempe en ball 15 meter fra seg selv med brystkassa. Det ser man knapt i 4. divisjon... |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 27.07.2012 14:57 Post subject: |
|
|
| Mer skremmende, fikk ikke med meg den da jeg leste referatet fra kampen, så først ut som ballen gikk i mål og. Takk gud for flaks. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 27.07.2012 16:07 Post subject: |
|
|
Når jeg endelig har fått se høydepunktene fra kampen blir konklusjonen at det nesten er like greit at vi ikke fikk sett den live. Det er jo nok av episoder som kvalifiserer til hjerteinfarkt og/eller inleggelse på lukket avdeling.  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 27.07.2012 16:23 Post subject: |
|
|
| Er det ikke det vi vil ha. Klaget ikke folk på at det var alt for lite som skjedde i kampene våre for et par-tre år siden? |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 27.07.2012 16:28 Post subject: |
|
|
| Misery loves company. |
|
| Back to top |