| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 26.07.2012 10:42 Post subject: |
|
|
| Som ZOOlander er inne på; vi må ikke bli for småvokste. Antipas er liten og litt for gammel. Styr unna! Det finnes flere fisk i havet! |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 26.07.2012 10:48 Post subject: |
|
|
| Ka farsken sku vi gjort uten havet? Bært båtan og skøte fiskan? |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 26.07.2012 11:18 Post subject: |
|
|
| ZOOlander wrote: | | Denne Antipas (må jo holde meg til saken) må jo være av 'god nok' kvalitet for RBK når man ser hvilke andre klubber som er å ser på ham, |
Det er ikke alltid en spiller er "god nok" bare fordi andre renomerte klubber ser på han. Et eksempel er vel Martin Retov som for mange år siden var "the shit" i DK, men endte opp i Rostock eller noe og nå er tilbake som sliter på midtbanen til AC Horsens.
Er enig i at vi ikke trenger denne typen spiller "akkurat nå", da vi helst skal ha en erstatter som tilbyr mer fysikk lik Prica og Ivers. Om vi skulle trenge en slik spillertype som Antipas vil jeg fortsatt ikke ha han. Ikke imponert tidligere, og absolutt ikke imponert meg tidligere de gangene jeg har sett han. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.07.2012 11:31 Post subject: |
|
|
| Selv er jeg uenig i at vi trenger en umiddelbar erstatter for Iversen og Prica på bekostning av en bakromsspiss. En bakromsspiss mangler vi jo sårt allerede idag, mens en sånn type kan en vente et vindu med. Dessuten dekker Chibuike og ikke minst Holm, som er god på hodet, bra opp i den rollen. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.07.2012 11:46 Post subject: |
|
|
Men siden ingen av dem kan score mål så burde vi kanskje hente inn noen som kan det?  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.07.2012 11:46 Post subject: |
|
|
Når jeg skriver bakromsspiss, så tenker jeg naturligvis ikke på en Kim Holmen-type, men da en enda mer fremoverrettet spiss enn det Iversen og Prica vanligvis er. En erstatter for Bakenga rett og slett.
EDIT: Fortrinnsvis, ja.  |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 26.07.2012 12:25 Post subject: |
|
|
Men om vi skal hente en spiss som scorer mål, var ikke da dette feil spiss å kjøpe?
Han har 25 mål på 99 kamper. 58 kamper og 11 mål i øverste divisjon. Rade Prica har til sammenligning 85 kamper og 49 mål.
Alt dette er hentet fra Wikipedia selvsagt, så om noen har litt mer offisielle kilder hadde jo det vært fint.
Uansett spensig om vi hadde fått en spiller fra den store fotballnasjon Zimbabwe. Som han forresten ser ut til å ha 7 landskamper for uten å score. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.07.2012 12:31 Post subject: |
|
|
Antipas virker å være en spiller som har blomstret først i en alder av 27/28 år og som har sine soleklare styrker i stor fart og overganger, noe som gjør meg ganske tvilende til typen. Lukter litt Trond Olsen i Bodø Glimt av hele opplegget, noe som gir meg stor frykt siden vi har samme SD siden Smell Olsen for noen år siden.
Meget rask spiller som har sin styrke i omstillingsfasen/overgang er beskjeden fra den danske brukeren Copenhagen her på forumet. Greit nok, RBK kunne trengt en spiller med styrken sin i overgangsfasen fordi laget er svakt akkurat nå og treneren vår fra steinalderen som ønsker å ligge lavt på Lerkendal og satse på overganger. Men vår neste trener som starter om noen uker/måneder vil ikke spille sånn(håper jeg) og da blir en slik spiller ubrukelig, jamfør Trond Olsen under Hamren.
Jeg vil ha hurtige spillere i troppen, men jeg ønsker ikke en Trond Olsen/Kim Holmen løpende rundt på Lerkendal, han vil ikke ha noe der å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 26.07.2012 12:41 Post subject: |
|
|
Har et inntrykk av at han er betydlig bedre teknisk enn den godeste Hr. Olsen. Men spilleren er ikke den rette for Rosenborg. Som du selv nevner har han blomstret seint, og hans målteft er ikke imponerende på noen måte. Om det blir trenerskifte (etter sesongen?) kan spilleren fort bli ubrukelig for en anderledes trener enn JJ.
Kort sagt: Han har ikke imponert før nå, FCK er ikke desidert imponert, VI burde ikke være imponert. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.07.2012 13:28 Post subject: |
|
|
Bedre teknisk enn Trond Olsen? Da er du god, da  |
|
| Back to top |