English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Er folk jævlig sure her inne?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 23.02.2006 02:31    Post subject: Er folk jævlig sure her inne? Reply with quote

Harald skrev dette "Brug søge funktionen før du opretter en ny post. Hvis du havde gjort det havde du fundet disse tråde."

Hva faan er vitsen med mods hvis hvert jævla spørsmål skal besvares med "din fokkings n00b, ta å søk opp de forbanna videoene sjøl, for jeg er gidder ikke!?!"

Folk her inne må begynne å ta seg sammen. Ikke alle nye er ute etter å spamme eller hva faan Harald sikter til her med et sånt jævla aggressivt svar. Sånt provoserer.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 23.02.2006 03:53    Post subject: Reply with quote

Tror du skal cutte ned på sukkeret! Jeg gør ham pænt opmærksom på at søge funktionen er til stede, og beder ham om og bruge den en anden gang.
Den eneste der bruger fraser som: "din fokkings n00b", er dig. Og faktisk gav jeg ham to links til videoerne, så jeg svarede også på hans post.
Men ser du nu bliver jeg sur. Fordi indtil gentagene gange har folk fået at vide at de skal bruge de tråde som allerede er blevet lavet. Siden du åbenbart læser mine indlæg, undrer det mig meget at du ikke har forstået dette og har brugt denne
tråd til at klage i.
Så i morgen(idag), når du har læst det her, ryger denne tråd i gapestokken!

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 23.02.2006 11:57    Post subject: Re: Er folk jævlig sure her inne? Reply with quote

Tommee Eevers1 wrote:
Folk her inne må begynne å ta seg sammen. Ikke alle nye er ute etter å spamme eller hva faan Harald sikter til her med et sånt jævla aggressivt svar. Sånt provoserer.

Harald gav en høflig påminnelse om alminnelig skikk og bruk på dette forumet.

Det må det da være greit å forholde seg til?
Back to top
View user's profile Send private message
Daniel-
Senior

PostPosted: 23.02.2006 12:36    Post subject: Reply with quote

Ja, de er fikserte på forum-rydding her.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 23.02.2006 12:42    Post subject: Reply with quote

De som ikke liker reglene her kan vel finne seg et annet forum? Reglene er kanskje litt strengere enn mange andre forum, men jeg opplever at moderatorene har en høflig tone og hjelper folk med tips om hvordan ting kan gjøres.

Men det er mange som tar absolutt alt på verste mulige måte. Tåler overhodet ikke å bli irettesatt eller motsagt, sjøl om det er på sin plass og det skjer på en skånsom måte.
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 23.02.2006 13:31    Post subject: Reply with quote

Jeg liker reglene, bare ikke enkeltes tolkninger.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 23.02.2006 13:36    Post subject: Reply with quote

Hvis du liker reglene, så prøv i det mindste og følge dem!

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
GoldFish
Veteran

PostPosted: 23.02.2006 13:43    Post subject: Reply with quote

Det finnes andre forum med Rosenborg som tema, som er mindre ryddige og relativt regelfritt. Håper rbkweb forumet forblir som det er, så kan de som har problemer med at det er for strengt bruke andre rbk forumer.

Jeg tvinger dere ikke, men dere må regne med å bli påminnet det hvis dere ikke følger reglene.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 23.02.2006 14:30    Post subject: Reply with quote

Dags wrote:
Reglene er kanskje litt strengere enn mange andre forum, men jeg opplever at moderatorene har en høflig tone og hjelper folk med tips om hvordan ting kan gjøres.

Strengt tatt er det vil ikke strengt her overhodet. Det er vel noen milimeter lavere under taket enn på kjernen.com, og der har vi jo anarki.

Folk som syns det er strengt her kan sammenligne med klansforumene hvor alt skal være moralsk og politisk korrekt med pålan tredd opp øyet, og så se om de syns dette forumet er strengt.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 23.02.2006 14:34    Post subject: Reply with quote

Fullstendig enig Recon, det er ikke veldig strengt her, og så vidt jeg har sett er den eneste som tyr til kraftuttrykk vært trådstarter.

Heldigvis synker ikke den normale konversasjon og diskusjon ned på et slikt lavmål.
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 23.02.2006 14:57    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært innom FCK's forum et par ganger, og der er det jo helt ekstremt.... moderatorene der må ha lite å gjøre bortsett fra å leke politi Rolling Eyes
Back to top
Skip
Proff

PostPosted: 23.02.2006 21:13    Post subject: Reply with quote

Det er greit å si ifra. Men det er måten man gjør det på.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.02.2006 21:27    Post subject: Reply with quote

Tingen er at vi ikke har kroppsspråk her inne, bortsett fra smileys. Da er det veldig lett å misforstå ordlyden i mange innlegg. Høflighet blir lett tolket som frekkhet. Det beste man kan gjøre med det, er å anta at folk mener ting godt. Synes jeg, da.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 23.02.2006 22:05    Post subject: Reply with quote

Det har jo vært tendenser til drittslenging og krangling her og, men det har ikke moderatorene stått for. Det må heller bl.a. han som startet denne tråden ta på sin kappe.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb