| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 19.07.2012 22:06 Post subject: |
|
|
Vi taper faktisk andreomgangen 2-0 mot det syvende beste laget i Kasakhstan. Æ skjæmmes. Dette var min siste kamp på Lerkendal så lenge Jönsson og Hoftun har ansvaret for det sportslige i Rosenborg.
" Andreomgangen til Rosenborg var av et sånt kaliber at den fikk fotballekspert, Lars Tjærnås, til å ta frem syrlighetene på Twitter.
«Rosenborgs 2.omg i kveld får meg til å angre på at jeg ikke valgte brevduer eller bueskyting som hobby foran fotball.» skrev han.
Og det var før han hadde sett Mansour Gueye utligne til 2-2 på overtid på Lerkendal, etter at Rosenborg hadde gitt fra seg initiativet fullstendig - og spilt en andreomgang som minnet mest om bortekampen mot islandske Breidablik for ett år siden. " |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 19.07.2012 22:17 Post subject: |
|
|
HAHAHAHAHAHAH!!!
jeg skrudde av etter 1.omg etter at jeg konkluderte med at dette var noe av det svakeste RBK har møtt i år. Og tenkte, jaja dette blir 5-0 og jeg kan gjøre meg ferdig med jobbsaker.
Har aldri sett et lag som har gitt så mye rom i en kamp før, de var jo udugelige i alle ledd! Men så klarer de faen meg uavgjort.
Kan ikke annet en å flire, makan til makaløst lag skal man lete lenge etter, jeg skjemmes over å være RBK supporter!!!
Jeg håper at RBK taper resten av kampene i TL, så vi får rensket opp i denne skandaløse klubben!
JEG SKJEMMES! _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 19.07.2012 22:23 Post subject: |
|
|
| Ser at Twente har spilt 1-1 hjemme mot sluggerne fra Inter Turku, så i det minste er vi ikke det eneste laget "med et navn" som har driti i buksa i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 19.07.2012 22:25 Post subject: |
|
|
Jeg er litt overrasket over at en del ser ut til å gi Ordabasy litt kred ("middels TL, bedre teknisk enn TL-motstand.."). Etter å ha sett hele kampen mener jeg de er betydelig svakere enn et middels TL-lag som Brann. Mener vi snakker adecco-nivå her.
Karabakh var et bedre lag. Ingen verdens tvil om det.
Last edited by abjoern on 19.07.2012 22:26; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 19.07.2012 22:25 Post subject: |
|
|
1-1 er uansett bedre enn 2-2.  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 19.07.2012 22:26 Post subject: |
|
|
| Til noe litt annet: Hvordan er det med TV-overføring av returen, egentlig? |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 19.07.2012 22:33 Post subject: |
|
|
Håper for guds skyld de ikke viser den. Kan heller sette på "hurtigruten i tett tåke" _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.07.2012 22:38 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Til noe litt annet: Hvordan er det med TV-overføring av returen, egentlig? |
Viss du absolutt skal se den kampen kan du sikkert få kjøpt deg en plass på charterflyet til RBK. Da kan du jo skrive et reisebrev som du kan både trykke inn i "Verdalingen" og legge inn i rbkweb
Keeperen til Ordabasy var i allefall bedre enn vår keeper.... |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 19.07.2012 23:11 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Til noe litt annet: Hvordan er det med TV-overføring av returen, egentlig? |
Hvorfor drar du ikke heller til en eller annen luguber bule hvor du blir sodomert på det groveste av menn i 50-årene i motorsykkelutstyr i flere timer? Det er sannsynligvis en mer behagelig opplevelse enn å se RBK i returoppgjøret... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 19.07.2012 23:13 Post subject: |
|
|
Ufattelig stor forskjell på hvordan f.eks PM Høgmo og JJ prater om kamper. PMH beretter om hvorfor de gjør visse ting etc, mens JJ bare vaser og viser alle at dette er kaos. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 19.07.2012 23:13 Post subject: |
|
|
| Returkampen mot Karabakk ble vel sendt på TV så jeg ser ikke bort fra at også denne blir det. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 19.07.2012 23:17 Post subject: |
|
|
Denne kampen kommer til å plage meg lenge.
Jeg driter i JJ og Hoftun
Jeg driter i fotballfaglig
Jeg driter i om Ordabasy er like gode som de beste lagene i TL
Poenget er at vi leder 2-0 hjemme til det 75. min. Da er det faen meg ikke for mye forlangt å be om en minimumsinnsats som gjør at vi haler iland en seier. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 19.07.2012 23:22 Post subject: |
|
|
Gi meg en trener som vet hva han holder på med. Dette er beyond nitrist. _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.07.2012 23:46 Post subject: |
|
|
Faen heller om JJ skal få snakke seg unna denne kampen ved å regelrett legge all skyld på spillerne!
Jönsson: - Jeg ser ingenting positivt
Vi (på rbkweb) snakket om det før kampen - det at han velger å endre på laget etter siste kamp. Spesielt dét at han velger å sette inn Prica til fordel for Holm. Fy faen for et dårlig sjakktrekk! Og hva han gjør underveis under kampen, stiller jeg også store spørsmålstegn ved. Skjønner at han tar ut Svensson, men for faen, han skulle da ha byttet ut Prica lenge før!? I hvert fall skulle han der og da tatt et dobbeltbytte. Som jeg ser det, så var han den største synderen i denne kampen. Ikke bare pga Prica og det som er nevnt over, men også for at han overhode ikke evner å vise spillerne hva som skal til.
Spillerne virket mer spente og nervøse enn avslappet, sier JJ. For faen, våkn opp Janne! Hva i helvete tror du dét kommer av?
Du kjenner ikke igjen laget, sier du! Vel, dét gjør ikke vi heller. ALDRI har laget vært så langt unna dét vi forbinder med Rosenborg. ALDRI! Nesten så man lurer på om du har en skjult agenda på gang, her. For du gjør faen meg ikke mye nytte for deg!
Nei, kom dæ te hælvete vækk, din jævla kødd! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.07.2012 23:48 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Jeg er litt overrasket over at en del ser ut til å gi Ordabasy litt kred ("middels TL, bedre teknisk enn TL-motstand.."). Etter å ha sett hele kampen mener jeg de er betydelig svakere enn et middels TL-lag som Brann. Mener vi snakker adecco-nivå her. |
Du lever i en drømmeverden mtp kvaliteten på TL. Dette laget hadde individuelle ferdigheter som overgår mange lag i TL. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.07.2012 23:54 Post subject: |
|
|
| Jaja, nå har JJ blitt hudflettet i snart to år her inne, fordi han etter kampene har uttalt seg om det positive han har sett på banen. I dag greide han ikke å finne noe positivt, sikkert i stor skuffelse, og da blir han hudflettet for det også. |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 19.07.2012 23:56 Post subject: |
|
|
| Ingen som mener at han bør finne noe positivt her tror jeg. Attaboy mente vel at han i større grad burde rettet kritikken mot seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.07.2012 23:59 Post subject: |
|
|
Sikkert meg du sikter til, Hentesveis. Har vel aldri vært den som har kritisert JJ mest på dette forumet. Men dette var på mange måter dråpen, for min del. Jeg har regelrett gitt opp nå. Nå tror jeg ikke lenger på ham. Gidder heller ikke å lete etter lyspunkt lengre, så da får det være. Nok er nok!
Edit: Og jeg snakker selvfølgelig om det sportslige, her!
Edit 2: Og det Timmi! skrev. _________________ Putte-ventrilokvist.
Last edited by Attaboy on 20.07.2012 00:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 20.07.2012 00:03 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | Vi taper faktisk andreomgangen 2-0 mot det syvende beste laget i Kasakhstan. Æ skjæmmes. Dette var min siste kamp på Lerkendal så lenge Jönsson og Hoftun har ansvaret for det sportslige i Rosenborg.
|
Hva er denne greia med "syvende beste laget i Kasakhstan"? Om de vinner sine to hengekamper er de "hele" ett poeng unna tabelltopp. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 20.07.2012 00:03 Post subject: |
|
|
Den største feilen med JJ er at han er så dønn lojal, spesielt overfor EH. Jeg er overbevist om at JJ er kjempefrustrert over den tynne stallen, og mangel på erstatning av kvalitetsspillere.
Det tvinger JJ til å rullere på laget mye mer enn han ønsker. |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 20.07.2012 00:06 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | Jaja, nå har JJ blitt hudflettet i snart to år her inne, fordi han etter kampene har uttalt seg om det positive han har sett på banen. I dag greide han ikke å finne noe positivt, sikkert i stor skuffelse, og da blir han hudflettet for det også. |
Hudfletting av EH og JJ kommer til å skje hver eneste kamp fremover. Spiller ingen rolle hvordan kampene ender. Om Strømsgodset går på en smell og det blir seriegull (1,87 poeng per kamp er ikke SÅ forferdelig etter halvspilt sesong), så vil likevel de to bli hudflettet. Har man bestemt seg, så har man bestemt seg. Akkurat som på branns forum, hvor den lengste tråden i 2007 var den som het "mjelde må gå". |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 20.07.2012 00:09 Post subject: |
|
|
| Mustrum Ridcully wrote: | | Poenget er at vi leder 2-0 hjemme til det 75. min. Da er det faen meg ikke for mye forlangt å be om en minimumsinnsats som gjør at vi haler iland en seier. |
Husker tiden vi vant kampene etter det 75. minutt og alle i Romsdalen snakket om hvordan de hadde vunnet gull om kampene hadde vært 15 minutt kortere i 2009. Jeg savner fortsatt Hamrén. Ja, han bygde laget bakfra og fremover, men faen, han fikk gode resultater og et lag som kjempet til siste slutt. Skulle gitt mye for å få Hamrén tilbake. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 20.07.2012 00:11 Post subject: |
|
|
Men steiki ta, så mye pepper Erik Hamrén fikk her inne. Ja, vi vant kamper, men spilte kjedelig fotball, og ikke slik fotball RBK skulle spille  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.07.2012 00:24 Post subject: |
|
|
| Det er vel stort sett fra 75 min og inn vi har scoret i år også. I serien, vel å merke. Og sånn var det vel under Hamrén også. Qarabagh scoret vi ikke etter 75. min mot så vidt jeg husker. |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 20.07.2012 00:39 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | Men steiki ta, så mye pepper Erik Hamrén fikk her inne. Ja, vi vant kamper, men spilte kjedelig fotball, og ikke slik fotball RBK skulle spille  |
Selvsagt, det spiller ingen rolle hvor bra det går. Hylekoret vil bestå for alltid, uansett, for gullalderen kommer aldri tilbake. |
|
| Back to top |
|
 |
|