| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jadda Veteran
|
Posted: 16.07.2012 14:36 Post subject: |
|
|
Ja, Haugesund-kampen viste til fulle hvor erfaren og ikke minst hvor god Wangberg er...
Godt mulig Togstad kan være et alternativ nummer fire i rekka i midtforsvaret, men da må vi forsterke første-/andre-/tredjevalget først. Per i dag er det etter mine begreper kun Strandberg og til nød PVR som rettferdiggjør en plass blant de tre beste stopperne.
Helt horribelt om det ikke blir forsterkninger i det leddet i løpet av sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.07.2012 15:08 Post subject: |
|
|
Greit nok at Wangberg hadde en rimelig dårlig kamp, men den ene kampen representerer ikke det generelle nivået hans eller potensialet. Han er relativt god allerede og kommer til å bli bedre.
Rosenborg har ikke like godt midtforsvar som for noen år siden, men de tre stopperne vi har er gode nok til å starte i de fleste TL-klubber, og de to yngre av dem har mer å gå på. Den som intet våger, intet vinner, RBK bør satse på sine egne spillere, om ikke noe annet så bør de greie seg med de spillerne de har frem til sesongslutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 16.07.2012 15:10 Post subject: |
|
|
| Er ikke Togstad back eller midtbanespiller? Har bare sett han i NextGen og noen treninger med a-laget, men han virker jo som en spillende type, ikke en som innhar store defansive egenskaper? |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 16.07.2012 15:23 Post subject: |
|
|
| Han har vel spilt både som høyreback, anker og sentral midtbane, men slik jeg har forstått det er han mest komfortabel med å spille i midtforsvaret. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 16.07.2012 15:27 Post subject: |
|
|
| momonster wrote: | | Den som intet våger, intet vinner, RBK bør satse på sine egne spillere, om ikke noe annet så bør de greie seg med de spillerne de har frem til sesongslutt. |
Eventuelt, i dette tilfellet er jeg redd for at den som våger ikke vinner.
Wangberg har vel fått mer enn nok sjanser uten å ha imponert all verden noen gang.
Pur ung er han heller ikke.
Men dette handlet vel egentlig ikke om Wangberg... |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 16.07.2012 18:44 Post subject: |
|
|
Togstad holder ikke mål som a-stopper!
Sats evt heller på Bjørnholm, Aasbak, Kvande & Haugen. I prioritert rekkefølge. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 17.07.2012 12:10 Post subject: |
|
|
Men hvor pokker har de blitt av: Bjørnholm, Aasbakk m.m
Man hører jo ingenting om dem!
Bjørnholm ender vel som spiss i 3.divisjon og Aasbakk som venstre ving i samme klubb... _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.09.2013 20:45 Post subject: |
|
|
Om noen lurer på status til Togstad:
I vinter prøvespilte han for Ranheim uten å få kontrakt, og det har lenge vært klart at han ikke får fortsette i RBK som seniorspiller neste år.
- Nei, jeg fikk ingen signaler fra A-laget, konstaterer Togstad, som likevel så seint som i juli var med på benken mot Crusades.
- Det var aktuelt å bytte klubb allerede i sommer?
- Ja, jeg var på vei bort, men ting skjærte seg litt. Derfor ble det sånn.
- Hva skjer videre?
- Jeg har litt kontakt med andre klubber, men tenker egentlig ikke så mye på det ennå. Jeg finner vel meg en klubb som passer meg bra.
Les mer: Tredje strake juniorfinalen |
|
| Back to top |
|
 |
|