| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
batigol Veteran
|
Posted: 22.06.2012 09:40 Post subject: |
|
|
Gashi er vell en ok spiller men det er for sent. Hvis vi skulle hentet han skulle vi gjort det for lenge siden. Høy lønn og ingen videresalgspotensial.
Stay away.... _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 22.06.2012 09:42 Post subject: |
|
|
Det er ikke for sent for noe som helst om spilleren er god nok for laget, kommer billig/gratis og ønsker seg hit.
Angående lønn så er vel lønnsledende i Allsvenskan det samme som midt på treet i RBK.. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 22.06.2012 09:58 Post subject: |
|
|
Ännu en långsam mittfältare som motståndaren kan springa runt. Har sett han en del i HIF och han går mest runt och tjurar, och så får han gult kort i varje match.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 22.06.2012 10:01 Post subject: |
|
|
Ser ikke hvordan vi skal få bruk for Gashi. Jeg personlig vil heller satse på Selnæs, Midtsjø, Berntsen og Svensson. I tillegg har vi da Issah som trenger litt kamptrening før vi kan konkludere med at han er for dårlig. Vi har nok dekning på midten, i hvertfall om Jaime Alas kommer på lørdag. Skal vi handle må vi handle godt og 24-25 år-ish. _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 22.06.2012 11:20 Post subject: |
|
|
Prøver Hoftun å gjennskape VIF-laget fra 2004? _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.06.2012 11:35 Post subject: |
|
|
Ardian Gashi ville vært en tragisk signering, dessverre spiller det rett inn i Hoftuns plan om å gjenforene alle frafalne trøndere som kunne ha fått sjansen da de var unge og lovende. Nå driver jo vi og signerer salvadoranere og nigerianere og prøver oss på etiopiske tsjekkere, så da føles det nok trygt og godt for Hoftun med en Kosovo-hemnværing.
Jeg klarer ikke å se hva Gashi skulle tilføre oss som vi ikke allerede har, bortsett fra en rutine som er lite verdt dersom nivået ikke står i stil. Den typen signeringer må vi unngå dersom laget skal hevde seg på høyt nivå igjen - vi kjøper ikke dårlige løsninger uten verken sportslig eller videresalgsmessig verdi bare for å kjøpe en trønder. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 22.06.2012 12:20 Post subject: |
|
|
Fy faen Hoftun, du er en klovn. Gashi?! _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 22.06.2012 13:06 Post subject: |
|
|
| Jeg er 100 % i mot å hente Gashi. Det gir faktisk ikke mening for meg i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 22.06.2012 13:35 Post subject: |
|
|
Må da finnes bedre alternativer enn Gashi? Hvis kriteriet er norsk, tror jeg ikke vi trenger å sprenge banken hverken for Hussain, Fellah eller Singh.
Hvis vi skal bytte Prica med Gashi, hvorfor gjøre det mot en spiller som har tilsvarende eller mindre verdi, altså lav og minkende?
Gashi? Takk, men nei takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 22.06.2012 13:46 Post subject: |
|
|
Jeg vil heller ha tilbake Åge Hareide enn Ardian Gashi. Gashi har lua så langt nedover øya at det faen ikke er gøy en gang _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 22.06.2012 13:57 Post subject: |
|
|
| WildRover wrote: | Må da finnes bedre alternativer enn Gashi? Hvis kriteriet er norsk, tror jeg ikke vi trenger å sprenge banken hverken for Hussain, Fellah eller Singh.
Hvis vi skal bytte Prica med Gashi, hvorfor gjøre det mot en spiller som har tilsvarende eller mindre verdi, altså lav og minkende?
Gashi? Takk, men nei takk. |
Du må huske at Gashi er trønder veit du. Og Hoftun sa det jo fint selv forran kamera under grillinga i høst:
- Vi satster på å ha strategi på trønder/nordmann/skandinav/resten på overgangsfronten.
Navn som Singh, Fellah og ikke minst Hussain blir nok også litt for eksotisk(barbarisk i Hoftuns øyne) for Hoftun. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
Last edited by Vollrik on 22.06.2012 13:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 22.06.2012 13:58 Post subject: |
|
|
Fint å ha Gashi til å irritere opp noen Molde-spillere da.
Enig i at det må finnes bedre spillere å bruke penger på. Samtidig trenger vi ikke nødvendigvis å overbefolke midtbanen vår med 17-23-åringer. Greit å ha noe erfaring i det leddet også.
TNSR-strategien har vi vel egentlig ikke sett så mye til de siste overgangsvinduene. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 22.06.2012 14:01 Post subject: |
|
|
Gashi kunne vært en fin breddespiller i en stall som er skrellet inn til kjernen av beinet, men som ersatter for Henriksen, nei for faen! _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 22.06.2012 14:23 Post subject: |
|
|
Gashi er sterkt uønsket herifra også.
molde, Brann, Vålerengen... Mangler bare lillestrøm der, ikke Rosenborg. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 22.06.2012 14:24 Post subject: |
|
|
Hvis Gashi er aktuel, så må det udelukkende være fordi han er trønder, men her mener jeg ideen med lokal tilhørighed slår fuldstændig fejl. Gashi har aldrig været en del af klubben og vil i mine øjne kun ødelægge for egenproducerede talenter som vi har masser af på midtbanen.
Havde det været Ciljan eller Tetty, så ville det give en helt anden mening (ikke mindst pga kvalitetsniveauet, men også fordi de i tilfælde af en retur ville vende tilbage til moderklubben). Som så mange andre siger, så havde det givet mening at hente Gashi i hans yngre dage med tanke på den lokale tilknytning (om han var god nok dengang, kan diskuteres), nu henter vi bare en middelmådig halvgammel midtbanemand vi ikke har brug for |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 22.06.2012 15:48 Post subject: |
|
|
Ville sagt ja takk i 2005, men det er sju år siden nå!
Ren tristesse hvis dette skjer, spesielt ettersom midtbanen bugner av talenter med sine beste år foran seg. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 22.06.2012 16:10 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Har han blitt så dårlig? |
Har han noen gang vært god nok for oss? |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 22.06.2012 16:13 Post subject: |
|
|
| En spiller som på en måte "alltid har vært rbk-aktuell men som jeg tror best passer om indreløper i 4-3-3. Dermed ikke noe for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 22.06.2012 16:49 Post subject: |
|
|
Ett høyt og rungende: "NEI TAKK!" herfra.
Han er ikke god nok, for treg, og en type jeg ikke liker i tillegg. Vær så snill å ikke bruk penger på under middels stallfyll nå! |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 22.06.2012 17:07 Post subject: |
|
|
hemneinnavl! _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.06.2012 17:10 Post subject: |
|
|
Hvis ideen bak dette er å bytte Gashi mot Prica for å få mest mulig igjen for svensken, virker det mye mer fornuftig for meg å heller beholde Prica ut sesongen, og heller la en av de mange sentrale midtbanespillerne som allerede er i klubben få spille.
Midtsjø + Prica > Gashi + Ofoedu i høst. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 22.06.2012 17:41 Post subject: |
|
|
| Gashi er en person jeg kunne tenkt meg i Rosenborg. En vinnerskalle og en utrolig old school-holdning blant dagens jålebukker. Gashi er rett og slett en fin fyr. Men kvalitetsmessig er neppe Gashi en som ville forsterket oss. Fremstår i mine øyne som en ganske god Tippeliga-spiller, men som dessverre ikke ble så god som man kanskje trodde da han var unggutt i Vålerenga. Gashi er en veldig flott squadspiller som sjelden gjør en dårlig jobb og som godt kan komme for en veldig lav pris, men jeg velger Selnæs anyday som førstevalg foran en aldrende Gashi. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.06.2012 18:20 Post subject: |
|
|
For å sitere Bilbo Baggins. No thank you! _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 22.06.2012 18:27 Post subject: |
|
|
Tidspunktet for når denne tråden ble startet sier sitt: 28.12.2004 22:27
Håpløs signering nå 7 1/2 år etterpå. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.06.2012 19:32 Post subject: |
|
|
En god spiller, men nei takk.
Som bytte for Prica, med ingen lovnader om noe annet enn reservebenk og en mager lønn - ja takk. |
|
| Back to top |
|
 |
|