| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Vollrik Veteran

|
Posted: 22.05.2012 22:48 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | | Sola wrote: | | Strand wrote: | | Synes afrikanere som kommer hit får et markant drop i prestasjoner etter kort tid, og gjerne presterer bedre når de drar. Skjer det samme her? |
Ja, vi skal dra alle sammen under en kam. Møtte en europeer i Afrika. Han gikk ofte med hvit hatt og gule sko. Tror alle europeere gjør det. Afrika er som Europa et stort kontinent med mange forskjellig type mennesker. Alle fra Norge er ikke som Runar Normann, og alle fra Europa er ikke som Joey Barton eller Emil Heskey. |
Tynn luft der du sitter? At afrikanere og RBK ikke alltid har vært hånd i hanske er ingen skjult sannhet. |
Du var bare ikke politisk korrekt nok i måten du ordla deg på  _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.05.2012 23:29 Post subject: |
|
|
| biffen wrote: | | Merker jeg ikke blir noe glad, selv om dette burde ha vært en skikkelig gladnyhet. Har ikke noe tro på RBK, uansett spillere, så lenge Jönsson er trener. Entusiasmen har forsvunnet den siste tiden. Utrolig trist, da RBK er et lag jeg egentlig elsker. |
Helt enig og det er mange som har det på dette viset. Styret kommer nok til å gjøre noen grep snart pga klubben er i ferd med å marginaliseres fullstendig.
Vil bare si at det ikke er JJ og Hoftun som skal bruke penger, hente spillere osv noe mer. De har fått sine sjanser og JJ klarer ikke å skape noe godt lag uansett hvem som hentes. Nok er nok, og denne afrikaneren skal IKKE hentes til klubben. Nå skal nye folk ta over styringen. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 23.05.2012 00:02 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: | | Strand wrote: | | Sola wrote: | | Strand wrote: | | Synes afrikanere som kommer hit får et markant drop i prestasjoner etter kort tid, og gjerne presterer bedre når de drar. Skjer det samme her? |
Ja, vi skal dra alle sammen under en kam. Møtte en europeer i Afrika. Han gikk ofte med hvit hatt og gule sko. Tror alle europeere gjør det. Afrika er som Europa et stort kontinent med mange forskjellig type mennesker. Alle fra Norge er ikke som Runar Normann, og alle fra Europa er ikke som Joey Barton eller Emil Heskey. |
Tynn luft der du sitter? At afrikanere og RBK ikke alltid har vært hånd i hanske er ingen skjult sannhet. |
Du var bare ikke politisk korrekt nok i måten du ordla deg på  |
Neste gang noen kommer med ordet "politisk korrekt" tror jeg at jeg slår ned noen. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 23.05.2012 00:18 Post subject: |
|
|
| Second that |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 23.05.2012 11:12 Post subject: |
|
|
Dette vil bare bli et håløst kortsiktig kjøp.
Kjøp en bra venstrekantspiller i stedet. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 23.05.2012 11:26 Post subject: |
|
|
| Alt avhenger av prisen. Men at en 20-åring er håpløst kortsiktig er vel å ta i... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 23.05.2012 11:36 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Dette vil bare bli et håløst kortsiktig kjøp.
Kjøp en bra venstrekantspiller i stedet. |
Når Prica drar i sommer(det er garantert) så trenger vi jo selvsagt en spiss inn! Vi kommer til å trenge en spiss som garanterer for 15+ mål enda mer enn vi trenger en venstre kant.
Men som jeg har sagt tidligere så ønker jeg at Henriksen+investorpengene skal går til:
Klassespiss
Klasse venstre kant
talent venstreback
talent spiss
Så må det tas en vurdering på om vi trenger en direkte erstatter for Henriksen, eller om dette løses ved å trekke inn en av våre sentrale fra kant. |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 23.05.2012 12:40 Post subject: |
|
|
| Enig med Josinho og Biffen. Å hente dyre spillere nå vil bli å kaste perler for svin. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 23.05.2012 13:56 Post subject: |
|
|
| Splash da cash! Bruk heller pengene på nye spillere med en gang - ellers forsvinner de jo i "sluket" sakte, men sikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.05.2012 15:59 Post subject: |
|
|
| Amen og så lenge Hoftun fortsetter trenden fra sist sommer og i vinter så er faktisk kjøpene OK. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 26.05.2012 14:19 Post subject: |
|
|
Er litt usikker på dette, kansje han er like flink i offside regelen som Chibbe? så vi øker fra 20 til 40 offsides hver kamp. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 26.05.2012 16:15 Post subject: |
|
|
hallo...hadde de klart å svi av 25 mill på denne karen så hadde de virkelig lagt egget....de 5 målene var jo mot et Norrkøping forsvar som VIRKELIG hadde tatt ferie...er faktisk usikker på om de hadde overlevd Adeccoe`n???
døm selv: http://www.youtube.com/wa...re=related |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 26.05.2012 17:02 Post subject: |
|
|
| Det får være så, saken er at han scorer mål. Vi har spilt mot lag i 3 divisjon i år vi også, men kan ikke huske at noen av våre scora 5 mål? Chibuike spilte 67 kamper for Hacken å fikk 17 mål. Warris Majeed har spilt 34(?) kamper og har scoret 15 mål. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.05.2012 11:16 Post subject: |
|
|
| Styret bør la JJ få arbeidsro med dagens stall og dokumentere framgang før han evt får penger til nye spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.05.2012 11:27 Post subject: |
|
|
Så Jönsson skal ikke få muligheten til å hente nye spillere, for å kunne optimalisere sjansen for fremgang? Stallen er jo en katastrofe. Hvordan Jönsson skal kunne prestere så voldsomt mye bedre med dagens stall forstår ikke jeg. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 29.05.2012 11:39 Post subject: |
|
|
| Ahakrim, det ser i allefall ut til at han er veldig god uten ball i boksen. Viktig ferdighet det også... Men uansett... dersom prisen er i nærheten av 25 millioner, så må de ha tro på at dette er den neste messi, dersom vi i det hele tatt skal vurdere å kjøpe for en slik pris. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 29.05.2012 12:28 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Så Jönsson skal ikke få muligheten til å hente nye spillere, for å kunne optimalisere sjansen for fremgang? Stallen er jo en katastrofe. Hvordan Jönsson skal kunne prestere så voldsomt mye bedre med dagens stall forstår ikke jeg. |
Stallen er en katastrofe?
Haha, det er et bra latterlig utsagn...
Stallen er tynn (i antall), jeg kan gi deg den, men stallen på papiret er en av de sterkeste i tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 29.05.2012 12:33 Post subject: |
|
|
Dette er off-topic, men stallen er en katastrofe. Dette er noen åpenbare svakheter
1) For tynn i mange posisjoner (snakker rent antall seniorer). Vi har måttet stille med en benk med nesten bare juniorer i kamper denne sesongen
2) For gamle/unge spillere, eller spillere med utgående kontrakt, i sentrale posisjoner. Vi har få spillere som er i sin beste alder. Enten for gamle, eller for unge til å prestere stabilt.
3) Spillerstall ser ikke ut til å passe med trenerens ønsket spillemåte.
4) Ikke komplementære egenskaper i stallen, og flere for like spillere i samme posisjon. Dette gir få muligheter til å endre kampbildet.
En spiller som Majeed vil tydeligvis kunne gi oss en ny dimensjon på topp. Dermed er han veldig velkommen spør du meg (selv om jeg var kritisk i starten av tråden). |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 29.05.2012 12:51 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | Dette er off-topic, men stallen er en katastrofe. Dette er noen åpenbare svakheter
1) For tynn i mange posisjoner (snakker rent antall seniorer). Vi har måttet stille med en benk med nesten bare juniorer i kamper denne sesongen
2) For gamle/unge spillere, eller spillere med utgående kontrakt, i sentrale posisjoner. Vi har få spillere som er i sin beste alder. Enten for gamle, eller for unge til å prestere stabilt.
3) Spillerstall ser ikke ut til å passe med trenerens ønsket spillemåte.
4) Ikke komplementære egenskaper i stallen, og flere for like spillere i samme posisjon. Dette gir få muligheter til å endre kampbildet.
En spiller som Majeed vil tydeligvis kunne gi oss en ny dimensjon på topp. Dermed er han veldig velkommen spør du meg (selv om jeg var kritisk i starten av tråden). |
Glemmer ikke Hoftuns svar når en journalist(tror det var en i RBK-tv) stilte han følgene spørsmål etter signeringen av Steffen:
Jakter vi fremdeles en bakromsspiss
Hoftun svarer:
Ja men no kan det jo godt hen at vi får sjeen Steffen i Bakrom, han scora superbra på dæm fysiske testan sjø.
Og det ble ikke henta noen bakromsspiss i forrige vindu. Vi vurderer å hente det nå til sommeren, men det er kun fordi Prica er på vei ut, ergo stallen vi fortsatt være for tynn. [/i] _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 29.05.2012 12:53 Post subject: |
|
|
Hehe.. Eneste grunnen til at Steffen er i bakrommet er at han ikke har klart å vagge ut av offside enda
Tilbake til Majeed. Han ser meget bra ut, selv om jeg og er skeptisk til forsvarsspillet i den kampen han scora 5. Når et lag slipper inn så mye i en kamp er det et eller annet som ikke funker i bakre ledd.. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 29.05.2012 18:00 Post subject: |
|
|
Waris Majeed - MÃ¥nadens lirare
| Quote: | | – Min bästa månad hittills i karriären, säger den allsvenske skytteligaledaren som i går åkte hem till Ghana på semester. |
| Quote: | I augusti öppnar transferfönstret, dags att försvinna från Göteborg då?
– Jag har inte tänkt på det, jag har bara koncentrerat på mig på Häcken där jag trivs bra. Men jag drömmer om att spela i Spanien eller England och jag tror att jag har chansen att komma dit. |
Spørs vel om ikke Waris Majeed går direkte til en større klubb og liga enn RBK og TL, ja. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.05.2012 19:25 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: | Hehe.. Eneste grunnen til at Steffen er i bakrommet er at han ikke har klart å vagge ut av offside enda
Tilbake til Majeed. Han ser meget bra ut, selv om jeg og er skeptisk til forsvarsspillet i den kampen han scora 5. Når et lag slipper inn så mye i en kamp er det et eller annet som ikke funker i bakre ledd.. |
Høh, Stabæk scoret 4 mot LSK i går de også, og det var da ikke noe galt med forsvarsspillet til LSK...  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2012 19:36 Post subject: |
|
|
| Haha! |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 29.05.2012 21:01 Post subject: |
|
|
Man kan vel utmerket godt tape med store tall mot en bedre motstander selv om man spiller godt? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 29.05.2012 21:58 Post subject: |
|
|
Joda, man kan det, men ser du på videoen ser du at forsvaret ikke har en god dag på jobb i akkurat den kampen (håper jeg for dems skyld).
Uansett; spillern er sikkert mer enn god nok til å forsterke oss. Så gjenstår det å se om brøken "kvalitet/pris" er tilfredstillende høy ift budsjett osv.. |
|
| Back to top |
|
 |
|