| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2006 00:30 Post subject: |
|
|
| Se på kalenderen. Det er februar. Har Rosenborg noen gang vært gode på denne tida av året? |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 16.02.2006 00:33 Post subject: |
|
|
Må si meg enig med Attach her, ser ingen grunn til å grave seg ned, vi spiller bedre enn Zenit(et lag som er bedre enn de i tippeligaen) og taper på grunn av tapper, som kommer til å bli lukket bort til seriestart...
I tillegg har vi Helstad, Iversen, Skjelbred, Essediri som ikke spiller i dag...
Fire meget gode spillere som kommer til å styrke 11'ern... |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 16.02.2006 00:33 Post subject: |
|
|
Det vil være fristende å slå seg på brystet og si "hva sa jeg", når sesongen er over, og vi er blitt seriemestre på imponerende vis. Spørs om jeg klarer å la være  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.02.2006 00:34 Post subject: |
|
|
Træningsoplægget var lagt sådan at vi skulle toppe i denne kamp. Russerne er mindst lige så rustne som os. Og det er mulig vi ikke har været gode i februar, men har vi nogensinde været så elendige? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:36 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Solli har knapt fått trent i vinter. Hvem ville du hatt på banen istedet for Frode Johnsen idag, da?
|
Det sier dessverre litt om Høgmos disposisjoner det med Solli. Solli har knapt fått trent, likevel er han med fra start??? Forsåvidt kan Høgmo ha trua på han, men med så lite kamptrening?
Greit nok at Høgmo ikke har den store trua på Eguren, men med både Solli, Skjelbred og Berg ute i store deler av sesongen burde han fått mere matchtrening og kanskje kommet inn i stilen.
Sånn som skade/cuptied situajonen var skulle det nok godt gjøres å komme utenom både FJ og JGS i dag. Men Kone sammen med FJ i en 4-2-3-1 kunne kanskje vært noe. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2006 00:37 Post subject: |
|
|
Var i ferd med å skrive det samme, tbone
Det er forskjell på fysisk form og spillemessig form. Vi var ikke såå tafatte idag, da. Jeg synes vi var fullt på høyde med Zenit.
Jeg var på Lerkendal, men så på innslag nå at Drillo var meget engasjert på Rosenborg sine vegne. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:38 Post subject: |
|
|
[Det sier dessverre litt om Høgmos disposisjoner det med Solli. Solli har knapt fått trent, likevel er han med fra start??? Forsåvidt kan Høgmo ha trua på han, men med så lite kamptrening?
Greit nok at Høgmo ikke har den store trua på Eguren, men med både Solli, Skjelbred og Berg ute i store deler av sesongen burde han fått mere matchtrening og kanskje kommet inn i stilen.
Sånn som skade/cuptied situajonen var skulle det nok godt gjøres å komme utenom både FJ og JGS i dag. Men Kone sammen med FJ i en 4-2-3-1 kunne kanskje vært noe.[/quote]
Enig......syntes Høgmo faktisk var litt feig til denne kampen....! Rett og slett ett feigt laguttak! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.02.2006 00:40 Post subject: |
|
|
Jada, nogen herinde holdt sig for gode til og sige "hva sa jeg" når sidste sesong gik til helvete. Og vinder vi med spil som dette, siger det mere om Tippeligaen end det gør om os.
Tilgængeld bliver der også helt andre forudsætninger når spillere Som Helstad, Skjelbred, Essidiri og Iversen kommer ind på laget. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2006 00:40 Post subject: |
|
|
| Dette blir bare hypoteser. Det vet vi absolutt ingenting om, så det er liten vits å slå i bordet med at Eguren kunne gjort det mye bedre. Tvilsomt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.02.2006 00:41 Post subject: |
|
|
De spillerne endrer ikke at der er flust med spillere i ellevern og stllen som ikke har noe her å gjøre kvalitetsmessig. Med mindre Royal League nå er ambisjonsnivået vårt... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2006 00:42 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Tilgængeld bliver der også helt andre forudsætninger når spillere Som Helstad, Skjelbred, Essidiri og Iversen kommer ind på laget. |
Nettopp. Det var ikke akkurat mye som lå til rette for at Rosenborg skulle varte opp med festfotball ikveld. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:43 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Dette blir bare hypoteser. Det vet vi absolutt ingenting om, så det er liten vits å slå i bordet med at Eguren kunne gjort det mye bedre. Tvilsomt. |
Det får vi aldri svar på men jeg er så lei at Solli får tillit gang på gang uten å overbevise! Trist |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.02.2006 00:43 Post subject: |
|
|
Hvem i helvete snakker om fest fotball. Jeg snakker om acceptabelt spil. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.02.2006 00:44 Post subject: |
|
|
Dette var f.. så langt unna festfotball da! Er en profesjonell gjennomføring for mye krevd av spillerne? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 16.02.2006 00:45 Post subject: |
|
|
| batigol wrote: |
Enig......syntes Høgmo faktisk var litt feig til denne kampen....! Rett og slett ett feigt laguttak! |
Ikke enig. Synes det var modig. Modig å gi fjorårets to dårligste spillere, Solli og FJ, fornyet tillit selv om alle visste at de kom til å spille elendig. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:46 Post subject: |
|
|
| Jeg savner killer-instinkt hos flere spillere!! Flere menn med hår på kassa...vis litt mere vilje og engasjement mer forlanger vi ikke akkurat nå! Finspillet får komme til seriestart. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2006 00:48 Post subject: |
|
|
Merkelig å henge seg opp i den formuleringen. Den var kurrant.
Spillet var ikke godt nok, så klart. Men å tolke det dithen at alt går til helvete, blir drøyt. Skaff dere en jobb i tabloidene. |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:48 Post subject: |
|
|
Etter Espen Johnsens tabbe i dag, er det lett å glemme at han faktisk scoret mål fra sin posisjon for et par uker siden. Den gang vant de 2-0, i dag tapte de 2-0. Med to lag utenfor sesong, blir kampen å sammenligne med en lottotrekning. Her kom Zenit heldigst ut. Fikk med meg etter kampen at Erik Hagen mente at Zenit "kjørte kampen". Det gjorde de aldeles ikke. Et rettferdig resultat hadde kanskje vært 1-1. Det er kanskje ikke så mye å hoppe i veggen av det heller, men Zenits økonomiske situasjon, skulle tilsi at de er mange ganger bedre enn RBK. Det er de altså ikke, selv om RBK spiller uten Helstad, Iversen, Essediri og Skjelbred - alle i stand til å heve laget på egen hånd..jeg er 100 % sikker på at denne sesongen blir meget bra. Jeg har til og med tro på at det kan bli en runde til i UEFA-cupen. Som sagt er dette snakk om lotto, og der kan alt skje  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.02.2006 00:49 Post subject: |
|
|
Du er simpelthen for naiv attach _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:49 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Dette blir bare hypoteser. Det vet vi absolutt ingenting om, så det er liten vits å slå i bordet med at Eguren kunne gjort det mye bedre. Tvilsomt. |
Poenget mitt er ikke at Eguren ville gjort det vanvittig mye bedre. Det er derfor jeg sier at en kanskje vanskelig kan komme unna både JGS og FJ.
Men Høgmo har måttet forholde seg til at Solli og Berg var tvilsomme til denne kampen. Og de ble klare i grevens tid. Sorry, men dette virker mye som måten Steffen og f.eks Darren Anderton ble behandlet i Tottenham rundt 2000 og utover. "Dere er de viktigste spillerne våre, så pell dere ut på banen selv om dere ikke er 100% kampform".
Og Kone kommer du ikke unna. Han kunne helt sikkert ha plassert enten JGS eller FJ på benken... |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:53 Post subject: |
|
|
| trondh wrote: | | attach wrote: | | Dette blir bare hypoteser. Det vet vi absolutt ingenting om, så det er liten vits å slå i bordet med at Eguren kunne gjort det mye bedre. Tvilsomt. |
Poenget mitt er ikke at Eguren ville gjort det vanvittig mye bedre. Det er derfor jeg sier at en kanskje vanskelig kan komme unna både JGS og FJ.
Men Høgmo har måttet forholde seg til at Solli og Berg var tvilsomme til denne kampen. Og de ble klare i grevens tid. Sorry, men dette virker mye som måten Steffen og f.eks Darren Anderton ble behandlet i Tottenham rundt 2000 og utover. "Dere er de viktigste spillerne våre, så pell dere ut på banen selv om dere ikke er 100% kampform".
Og Kone kommer du ikke unna. Han kunne helt sikkert ha plassert enten JGS eller FJ på benken... |
Enig....! Solli er lite engasjert, statisk, lite bevegelig,usikker med ball....hvor er det blitt av drivet!! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2006 00:54 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Du er simpelthen for naiv attach |
Naiv for at jeg har tro på Rosenborg i år? Ja, vel. Da får jeg leve med det. |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:54 Post subject: |
|
|
| JellyFish etter Lokomotiv kampen wrote: | Noen som har litt tid, ta å send mail til CNN, og få dem til å vise målet av E. Johnsen som "play of the day"
Hadde vært utrolig morsomt. |
Send inn dagens fulltreffer, garantert "play of the day". |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 16.02.2006 00:56 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Harald wrote: | | Du er simpelthen for naiv attach |
Naiv for at jeg har tro på Rosenborg i år? Ja, vel. Da får jeg leve med det. |
Jeg har tro på RBK.....godt å høre at prøver å se det positive! |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 16.02.2006 00:57 Post subject: |
|
|
Hvis dere leste dagens vg, så stod det ei side med alle overgangene, der var det Rosenborg og Lillestrøm som utmerket seg.
Vi har bedre stall og trenere enn ifjor, og ser ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det meget bra i år(seriegull).. |
|
| Back to top |
|
 |
|