English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Zenit
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:30    Post subject: Reply with quote

Se på kalenderen. Det er februar. Har Rosenborg noen gang vært gode på denne tida av året?
Back to top
View user's profile Send private message
Forever RBK
Proff

PostPosted: 16.02.2006 00:33    Post subject: Reply with quote

Må si meg enig med Attach her, ser ingen grunn til å grave seg ned, vi spiller bedre enn Zenit(et lag som er bedre enn de i tippeligaen) og taper på grunn av tapper, som kommer til å bli lukket bort til seriestart...

I tillegg har vi Helstad, Iversen, Skjelbred, Essediri som ikke spiller i dag...
Fire meget gode spillere som kommer til å styrke 11'ern...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:33    Post subject: Reply with quote

Det vil være fristende å slå seg på brystet og si "hva sa jeg", når sesongen er over, og vi er blitt seriemestre på imponerende vis. Spørs om jeg klarer å la være Smile
Harald
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:34    Post subject: Reply with quote

Træningsoplægget var lagt sådan at vi skulle toppe i denne kamp. Russerne er mindst lige så rustne som os. Og det er mulig vi ikke har været gode i februar, men har vi nogensinde været så elendige?

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
trondh
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:36    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Solli har knapt fått trent i vinter. Hvem ville du hatt på banen istedet for Frode Johnsen idag, da?

Det sier dessverre litt om Høgmos disposisjoner det med Solli. Solli har knapt fått trent, likevel er han med fra start??? Forsåvidt kan Høgmo ha trua på han, men med så lite kamptrening?
Greit nok at Høgmo ikke har den store trua på Eguren, men med både Solli, Skjelbred og Berg ute i store deler av sesongen burde han fått mere matchtrening og kanskje kommet inn i stilen.
Sånn som skade/cuptied situajonen var skulle det nok godt gjøres å komme utenom både FJ og JGS i dag. Men Kone sammen med FJ i en 4-2-3-1 kunne kanskje vært noe.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:37    Post subject: Reply with quote

Var i ferd med å skrive det samme, tbone Tommel'n opp!

Det er forskjell på fysisk form og spillemessig form. Vi var ikke såå tafatte idag, da. Jeg synes vi var fullt på høyde med Zenit.

Jeg var på Lerkendal, men så på innslag nå at Drillo var meget engasjert på Rosenborg sine vegne.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:38    Post subject: Reply with quote

[Det sier dessverre litt om Høgmos disposisjoner det med Solli. Solli har knapt fått trent, likevel er han med fra start??? Forsåvidt kan Høgmo ha trua på han, men med så lite kamptrening?
Greit nok at Høgmo ikke har den store trua på Eguren, men med både Solli, Skjelbred og Berg ute i store deler av sesongen burde han fått mere matchtrening og kanskje kommet inn i stilen.
Sånn som skade/cuptied situajonen var skulle det nok godt gjøres å komme utenom både FJ og JGS i dag. Men Kone sammen med FJ i en 4-2-3-1 kunne kanskje vært noe.[/quote]

Enig......syntes Høgmo faktisk var litt feig til denne kampen....! Rett og slett ett feigt laguttak!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:40    Post subject: Reply with quote

Jada, nogen herinde holdt sig for gode til og sige "hva sa jeg" når sidste sesong gik til helvete. Og vinder vi med spil som dette, siger det mere om Tippeligaen end det gør om os.
Tilgængeld bliver der også helt andre forudsætninger når spillere Som Helstad, Skjelbred, Essidiri og Iversen kommer ind på laget.

Medlem nr. 2477
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:40    Post subject: Reply with quote

Dette blir bare hypoteser. Det vet vi absolutt ingenting om, så det er liten vits å slå i bordet med at Eguren kunne gjort det mye bedre. Tvilsomt.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 16.02.2006 00:41    Post subject: Reply with quote

De spillerne endrer ikke at der er flust med spillere i ellevern og stllen som ikke har noe her å gjøre kvalitetsmessig. Med mindre Royal League nå er ambisjonsnivået vårt...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:42    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Tilgængeld bliver der også helt andre forudsætninger når spillere Som Helstad, Skjelbred, Essidiri og Iversen kommer ind på laget.

Nettopp. Det var ikke akkurat mye som lå til rette for at Rosenborg skulle varte opp med festfotball ikveld.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:43    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Dette blir bare hypoteser. Det vet vi absolutt ingenting om, så det er liten vits å slå i bordet med at Eguren kunne gjort det mye bedre. Tvilsomt.

Det får vi aldri svar på men jeg er så lei at Solli får tillit gang på gang uten å overbevise! Trist
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:43    Post subject: Reply with quote

Hvem i helvete snakker om fest fotball. Jeg snakker om acceptabelt spil.

Medlem nr. 2477
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 16.02.2006 00:44    Post subject: Reply with quote

Dette var f.. så langt unna festfotball da! Er en profesjonell gjennomføring for mye krevd av spillerne?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
blubbin
Rutinert

PostPosted: 16.02.2006 00:45    Post subject: Reply with quote

batigol wrote:

Enig......syntes Høgmo faktisk var litt feig til denne kampen....! Rett og slett ett feigt laguttak!

Ikke enig. Synes det var modig. Modig å gi fjorårets to dårligste spillere, Solli og FJ, fornyet tillit selv om alle visste at de kom til å spille elendig.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:46    Post subject: Reply with quote

Jeg savner killer-instinkt hos flere spillere!! Flere menn med hår på kassa...vis litt mere vilje og engasjement mer forlanger vi ikke akkurat nå! Finspillet får komme til seriestart.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:48    Post subject: Reply with quote

Merkelig å henge seg opp i den formuleringen. Den var kurrant.

Spillet var ikke godt nok, så klart. Men å tolke det dithen at alt går til helvete, blir drøyt. Skaff dere en jobb i tabloidene.
Back to top
doris
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:48    Post subject: Reply with quote

Etter Espen Johnsens tabbe i dag, er det lett å glemme at han faktisk scoret mål fra sin posisjon for et par uker siden. Den gang vant de 2-0, i dag tapte de 2-0. Med to lag utenfor sesong, blir kampen å sammenligne med en lottotrekning. Her kom Zenit heldigst ut. Fikk med meg etter kampen at Erik Hagen mente at Zenit "kjørte kampen". Det gjorde de aldeles ikke. Et rettferdig resultat hadde kanskje vært 1-1. Det er kanskje ikke så mye å hoppe i veggen av det heller, men Zenits økonomiske situasjon, skulle tilsi at de er mange ganger bedre enn RBK. Det er de altså ikke, selv om RBK spiller uten Helstad, Iversen, Essediri og Skjelbred - alle i stand til å heve laget på egen hånd..jeg er 100 % sikker på at denne sesongen blir meget bra. Jeg har til og med tro på at det kan bli en runde til i UEFA-cupen. Som sagt er dette snakk om lotto, og der kan alt skje Neutral
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:49    Post subject: Reply with quote

Du er simpelthen for naiv attach

Medlem nr. 2477
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:49    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Poenget mitt er ikke at Eguren ville gjort det vanvittig mye bedre. Det er derfor jeg sier at en kanskje vanskelig kan komme unna både JGS og FJ.
Men Høgmo har måttet forholde seg til at Solli og Berg var tvilsomme til denne kampen. Og de ble klare i grevens tid. Sorry, men dette virker mye som måten Steffen og f.eks Darren Anderton ble behandlet i Tottenham rundt 2000 og utover. "Dere er de viktigste spillerne våre, så pell dere ut på banen selv om dere ikke er 100% kampform".

Og Kone kommer du ikke unna. Han kunne helt sikkert ha plassert enten JGS eller FJ på benken...
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:53    Post subject: Reply with quote

trondh wrote:
attach wrote:

Poenget mitt er ikke at Eguren ville gjort det vanvittig mye bedre. Det er derfor jeg sier at en kanskje vanskelig kan komme unna både JGS og FJ.
Men Høgmo har måttet forholde seg til at Solli og Berg var tvilsomme til denne kampen. Og de ble klare i grevens tid. Sorry, men dette virker mye som måten Steffen og f.eks Darren Anderton ble behandlet i Tottenham rundt 2000 og utover. "Dere er de viktigste spillerne våre, så pell dere ut på banen selv om dere ikke er 100% kampform".

Og Kone kommer du ikke unna. Han kunne helt sikkert ha plassert enten JGS eller FJ på benken...

Enig....! Solli er lite engasjert, statisk, lite bevegelig,usikker med ball....hvor er det blitt av drivet!!
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 16.02.2006 00:54    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

Naiv for at jeg har tro på Rosenborg i år? Ja, vel. Da får jeg leve med det.
Back to top
GoldFish
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:54    Post subject: Reply with quote

JellyFish etter Lokomotiv kampen wrote:
Noen som har litt tid, ta å send mail til CNN, og få dem til å vise målet av E. Johnsen som "play of the day"

Hadde vært utrolig morsomt.

Send inn dagens fulltreffer, garantert "play of the day".
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 00:56    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Harald wrote:

Naiv for at jeg har tro på Rosenborg i år? Ja, vel. Da får jeg leve med det.

Jeg har tro på RBK.....godt å høre at prøver å se det positive!
Back to top
Forever RBK
Proff

PostPosted: 16.02.2006 00:57    Post subject: Reply with quote

Hvis dere leste dagens vg, så stod det ei side med alle overgangene, der var det Rosenborg og Lillestrøm som utmerket seg.
Vi har bedre stall og trenere enn ifjor, og ser ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det meget bra i år(seriegull)..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Next
Page 22 of 24

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb