View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 14.02.2006 17:34 Post subject: |
|
|
the best man, av og til kan det lønne seg å lese tidligere innlegg.
For øvrig:
Quote: | Detaljene rundt Steffens kontrakt ble ikke offentliggjort i går. Men både spilleren og RBK-ledelsen brukte mye energi på å understreke at klubben på ingen måte har sprengt lønnspolitikken i klubben. De ristet også på hodet over Kjetil Rekdals utsagn om at Vålerenga "var sjanseløse på å matche Rosenborgs tilbud". |
http://fotball.adressa.no...leID=93574 _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 14.02.2006 17:52 Post subject: |
|
|
OK, så har vi de som vil pipe mot egne spillere. Men hvor har vi dem som vil riste opp de som piper? Kom igjen folkens, det er på tide å blø for klubben!
 |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 14.02.2006 18:24 Post subject: |
|
|
primaten wrote: | OK, så har vi de som vil pipe mot egne spillere. Men hvor har vi dem som vil riste opp de som piper? Kom igjen folkens, det er på tide å blø for klubben!
 |
Interessant vinkling  |
|
Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 14.02.2006 18:28 Post subject: |
|
|
Enig. Jeg kommer ikke til å pipe mot noen RBK spiller. Dere som ikke liker at Steffen er tilbake, ikke bynn å pip eller rop dritt ord mot egne spillere, hold det inni dere. Det kan til å med pshyke ut andre spillere på laget å, hvis dere hakker på en lag kompis. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.02.2006 18:48 Post subject: |
|
|
JSS wrote: | viss det er meg du sikter til:
sier sitt = de kan ikke ønske sitt eget beste
logikk:
viss jeg skyter på og psyker ut egne krigere, så blir jo oddsen for at de vinner lavere, og da faller det jo tilbake på meg selv, så sant jeg da ikke var en spion for fienden (hint, hint) ...
det ligger jo også litt e.kant i svaret, ad moral og slikt ... |
Man jo også velge å se det som det mindre av to eller flere vonder. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.02.2006 18:49 Post subject: |
|
|
primaten wrote: | OK, så har vi de som vil pipe mot egne spillere. Men hvor har vi dem som vil riste opp de som piper? Kom igjen folkens, det er på tide å blø for klubben!
 |
Heh, nå snakker vi serru...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
martyrbk Junior
|
Posted: 14.02.2006 19:17 Post subject: hei |
|
|
synns kjernen kan holde seg litt..
man bruker masse krefter på og hate en person..
idag i avisa sto det at kjernen hadde hengt ut steffen
synns bare det er veldig unødvendig, han har følelser han også
hvorfor ikke gi han en fin velkommst
Go "litj ivers"  _________________ Rosenborg, Religion. Kirka e Lerkendal Stadion |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.02.2006 19:18 Post subject: |
|
|
Det var som sagt ikke Kjernen. |
|
Back to top |
|
 |
martyrbk Junior
|
Posted: 14.02.2006 19:22 Post subject: hmm |
|
|
kansje ikke kjernen men det var noen RBK suportere  _________________ Rosenborg, Religion. Kirka e Lerkendal Stadion |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 15.02.2006 00:14 Post subject: |
|
|
eivindwb wrote: | Recon wrote: | Er det bare jeg som får en "har fått beskjed om å skrive noe om dette siden han er den fansen hører mest på-følelse" av dette? Roar har ikke skrevet noe på rbk.no på godt over 1 år, og så er det han som skriver om saken akkuratt idag. |
Recon er helt utrolig! Oppfører seg som den drittsekken ved å slenge dritt til debattanter. Og nå trekker han i tvil Roar. Det er til å bli kvalm av.
Og så foreslår ace at man ikke skal få lov til å være uenig med recon, ""fordi recon er kjempesuperhelten min og har bidratt mer til supporterkulturen enn noen andre i hele verden!"" (Posted: 13.02.2006 21:41) |
Pkt 1. Recon har aldri vært, kommer aldri til å bli superhelten min (sorry man )
Pkt 2. Slutt å blande sammen Kjernen og enkeltpersoners meninger om denne saken.
Pkt 3. Ja, ved første gjennomlesing kan det virke som om innlegget til Roar Strand var ment å dempe gemyttene, noe det helt sikkert også er. Tror heller ikke at dette er fabrikkert, men at han mener det oppriktig.
Pkt 4. Jeg gir totalt f... i hele Steffen Iversen, liker ham ikke, liker ikke at han skal spille for klubben igjen (brydde meg visst allikevel). Overgangen er et faktum og det får ingen av oss gjort noe som helst med. Alt er nå opp til unge herr Iversen.
Pkt 5. Gjør Kjernen og supportermiljøet bedre, ved også å bidra med innsats andre steder enn på internett
Pkt 6. Møt opp på kamp imorgen og støtt laget ditt.
God natt! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 15.02.2006 00:20 Post subject: |
|
|
:D |
kjempeide. er det noen som blir med på kontra anti iversen tifo?
[spøk] |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 15.02.2006 00:27 Post subject: |
|
|
Mange meninger om Steffen Iversen her, for meg er det én ting som er viktigere enn alt annet, nå som det er klart at han er RBK-spiller:
Hvis han får klippekort uten å vise at han fortjener det så blir jeg forbannet. |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 15.02.2006 00:29 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Quote: | Er det bare jeg som får en "har fått beskjed om å skrive noe om dette siden han er den fansen hører mest på-følelse" av dette? Roar har ikke skrevet noe på rbk.no på godt over 1 år, og så er det han som skriver om saken akkuratt idag. |
|
Fikk akkurat den samme følelsen da jeg leste dette idag. Jeg tror egentlig at han kanskje har fått beskjed om akk noe sånt, men jeg mener også at Roar faktisk mener det. Eller jeg håper det i hvertfall. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
Tommee Eevers1 Senior
|
Posted: 15.02.2006 02:02 Post subject: |
|
|
Meget bra observasjon. Det sier seg selv at Roar er instruert. veldig ulikt ham å gå ut så sterkt. Hans måte er mann til mann, og gode prestasjoner på fotballbanen. _________________ Æ hete Tommee Eevers1 ja, chö! Bra Sitat Recon:haha...Petter Rasmuss omtalte Michael Jamtfall som "sønnen til fyren som mener espen johnsen er god på tilbakespill" |
|
Back to top |
|
 |
tangstad Junior
|
Posted: 15.02.2006 09:52 Post subject: Patetisk |
|
|
Det er rimelig patetisk og ikke ta i mot Ivers med åpne armer. Dere må da skjønne det at det som ble sagt den gangen er ikke noe Ivers står for.
Det skal bli skjønt å se Ivers skåre for RBK igjen.
Ønsker han all lykke i comebacken. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.02.2006 10:25 Post subject: |
|
|
ace wrote: | Overgangen er et faktum og det får ingen av oss gjort noe som helst med. Alt er nå opp til unge herr Iversen. |
Enig i dette. Jeg liker heller ikke fyren, men hva skal man gjøre, da? Overgangen er sluttført, og vi må nok bare bite det i oss. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.02.2006 10:30 Post subject: |
|
|
Enig! Vi sier alltid at spillerne helst skal stille klubben høyere enn seg selv og at klubben er større enn enkeltspillere. Da er den vel det for oss og, dvs vi får bare støtte Iversen slik at han kan bli en suksess. Det dummeste er dersom han feiler pga at han ikke føler seg velkommen.. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.02.2006 10:51 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Jeg liker heller ikke fyren, men hva skal man gjøre, da? Overgangen er sluttført, og vi må nok bare bite det i oss. |
Mange vil ha problemer med å godta det, men mange valg har vi heller ikke.
Vi får bare bite det i oss, tygge og svelge, slik som denne unge RBK-supporteren. Nei, det er ikke lett.
Ikke smaker kameler noe godt heller ... |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.02.2006 10:57 Post subject: |
|
|
Den var på kanten etter min mening. Benytter ikke syke barn til å illustrere ett sånt poeng. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.02.2006 11:00 Post subject: |
|
|
- Jeg var heller ikke overbegeistret da det ble klart at Steffen skulle tilbake. Men når han første er her, må vi gjøre det beste ut av det. Dersom det blir sanger, bannere og boikott av Steffen Iversen blir det hele så flaut og pinlig at jeg ikke vil bli assosiert med det. Det får være nok nå. Jeg er riktignok tvilende til om Steffen blir en forsterkning for laget, men det er uinteressant i denne diskusjonen, konstaterer Roger Aabel.
Les mer: - Pinlig av Kjernen
Synes han oppsummerer situasjonen ganske så bra. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.02.2006 20:56 Post subject: |
|
|
Kristoffer wrote: | Noen som vet hvilket draktnummer Steffen får? |