English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Drogba/Kone
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 00:07    Post subject: Reply with quote

Fin spisstrio det der, ja Smile

Du har sannsynligvis rett i at Kone aldri blir like god som Drogba, men vi kan ikke se bort ifra at Kone kan bli en klassespiller i Tippeligaen. Enn så lenge, vi vet ikke stort ennå.
Back to top
View user's profile Send private message
tobias_1989
Proff

PostPosted: 14.02.2006 00:12    Post subject: Reply with quote

Det er sant Wink

Vi får krysse fingrene Smile
HeiaVincent
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 00:17    Post subject: Reply with quote

Men som tidligere sagt... Jeg tror nok hovedpoenget når det gjelder Drogba-uttalelsen var å få tak i en spiller med veldig gode ferdigheter, som kan blomstre i de rette omgivelsene, IKKE at vi får en som er like god!
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 00:21    Post subject: Reply with quote

En klok person sa dette en gang i tiden, og jeg tror jeg fortsatt er ganske enig:
attach wrote:
Uttalelsen om Drogba ble sagt for å illustrere at konkurransen i toppfotballen stadig tetter seg til.
Back to top
tobias_1989
Proff

PostPosted: 14.02.2006 00:39    Post subject: Reply with quote

Kasta meg litt raskt på... Har nok misforstått.. Men det VAR kloke ord Smile
fubar
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 00:50    Post subject: Reply with quote

tobias_1989 wrote:
Den som prøver å overbevise meg om at Youssof Kone KAN bli like god som Dider Drogba, må tro på julenissen Very Happy

Drogba er en verdensklasse-spiller, mens Kone holder høyt nivå i fotballens slum! INGENTING vondt om Kone, som jeg syns egentlig er et godt kjøp, men når man begynner å sammenligne han med Drogba har rusen fått en for god virkning!

Tobias, 16 år. RBK

tobias_1989 wrote:
OK, det virker som at fordi jeg er 16 år tror du/dere at jeg ikke kan en dritt!

Det er ENORM forskjell på en god tippeligaspiller og en verdensstjerne! Se kamper som Rosenborg-Real Madrid... jeg håper du ser at det er stor forskjell? Pussig nok hater jeg Real Madrid (som nevnt) mest av alle fotballag i hele verden, deretter kommer Vålerenga og så kommer Chelsea (som Drogba spiller for). Personlig syns jeg ikke Drogba er noen storartet fotballspiller hvis du sammenligner han med andre VERDENSSTJERNER.

Du ser kanskje at jeg syns Kone er en dyktig fotballspiller, men i en alder av 24 har han aldeles ikke samme potensiale som Drogba!! Er du seriøst ikke enig??

Hvis du leser denne tråden fra starten så kan du forhåpentligvis se at det ikke er noen her inne som sammenligner Kone med Drogba eller tror Kone skal bli en Drogba. Vi er generelt ikke så veldig interesserte i Drogba. Det hele har med en uttalelse fra Høgmo å gjøre, og hvis du leser det aller første innlegget til Litjeggen så vil du se at "Drogba" blir brukt i litt overført betydning.

Når du kommer hoppende inn på forumet med bastante påstander om ting ingen i hele verden kan være sikker på (selvfølgelig er det SANNSYNLIG at Kone aldri blir like god som Drogba, men å si at han ALDRI kan bli det er for dumt... for SÅ jævlig god er ikke Drogba! I tillegg vet du omtrent ingenting om Kone i likhet med oss andre...) og i tillegg flommer over av nesegrus beundring for superspisser her og der, så kommer det på ett ut om du har plakater på veggen eller ikke! Du kunne godt ha vært 25 år også... uansett oppfører du deg som en fjortis!

Forøvrig er det helt greit, men slutt å sutre så jævlig om at vi bruker alderen din mot deg...! Du bruker den nemlig mot deg selv...!

Nå det er sagt vil jeg ønske deg velkommen til forumet, og jeg betviler IKKE at du har peiling på fotball Smile
Back to top
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 14.02.2006 00:54    Post subject: Reply with quote

In the end of the day er talent og dyktighet relatert til subjektiv persepsjon. RBK
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 00:56    Post subject: Reply with quote

Jeg fatter ikke poenget med at alle skal ta hverandre hele tiden. Det kommer det lite ut av.
Back to top
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 14.02.2006 00:57    Post subject: Reply with quote

jeg tok da ingen her gjorde jeg? Sa bare min mening.
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 01:00    Post subject: Reply with quote

Hehehe.. Nei, jeg siktet til han ovenfor. Vi er enige vi Wink
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 01:00    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Jeg fatter ikke poenget med at alle skal ta hverandre hele tiden. Det kommer det lite ut av.

Hva faen mener du med det, din dust!!?? Wink
Back to top
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 14.02.2006 01:02    Post subject: Reply with quote

Sikkert ikke no.
Troinndern
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 01:03    Post subject: Reply with quote

Han mener at det er sånn vi formerer oss. Og som vi alle vet, er det en befolkningsboom vi så vidt vil klare å hanskes med på gang.
Godt poeng, attach.

Nei, i kveld skriver jeg mye dumt. Kan det ha noe med at jeg tar lykkepiller for å prøve å like Steffen Iversen?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 14.02.2006 01:04    Post subject: Reply with quote

ja, det kan ha noe med den koppen med Zoloft du tok ja Razz
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 01:11    Post subject: Reply with quote

Hehe, det er ikke mange som kan føde her inne, så det er ikke så farlig.

Fubar, jeg tenker på at det er unødvendig å gå så hardt ut og sette fingeren på alt mulig, spesielt når han er ny og går høyt ut. Blant annet, trenger vi ikke å vite at du mener han oppfører seg som en fjortis. Det er så klart greit å si seg uenig, men det finnes hyggeligere måter å gjøre det på.
Back to top
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 14.02.2006 01:12    Post subject: Reply with quote

ja, fjortis er kanskje et skjelsord. Ikke vet jeg. Man kan jo ikke engang tegne noe i dag uten at det blir krig. Confused
dags
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 01:15    Post subject: Reply with quote

Og med 18 innlegg på et døgn er det snart noen som klager på det og, tror du ikke? Wink

Ikke rart det krig i verden, nei.
fubar
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 01:52    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Fubar, jeg tenker på at det er unødvendig å gå så hardt ut og sette fingeren på alt mulig, spesielt når han er ny og går høyt ut. Blant annet, trenger vi ikke å vite at du mener han oppfører seg som en fjortis. Det er så klart greit å si seg uenig, men det finnes hyggeligere måter å gjøre det på.

Jeg skjønte da utmerket godt hva du mente... jeg trenger vel ikke å forklare at svaret til deg ovenfor bare var tull?

Når DET er sagt så står jeg inne for alt jeg har skrevet tidligere i tråden.. jeg har ikke oppført meg som noe politi her inne på forumet, og vanligvis gidder jeg ikke å kommentere på den måten jeg har gjort denne gangen. Når jeg tenker meg om så setter jeg fingeren min svært sjeldent på noe som helst på dette forumet. Jeg hadde ikke behøvd å gjort det denne gangen heller forøvrig, men jeg var vel i det humøret da.

Men jeg angrer ingenting...! Jeg synes fremdeles det er teit å brase inn på forumet, gjøre seg opp en mening ut ifra topicen på tråden, og poste bastante påstander om Kones talent/potensial basert på ingenting, for deretter å sutre over at vi dømmer ham kun etter alderen...

Men alle får da selvfølgelig lov til å mene og skrive stort sett hva de vil her? Inkludert meg...
Back to top
tobias_1989
Proff

PostPosted: 14.02.2006 02:48    Post subject: Reply with quote

Hei igjen Razz

Nå vil jeg gjerne komme med et laaangt svar på tiltale:

Da jeg meldte meg inn her den 1.februar skrev jeg inn et langt innlegg om hvordan Rosenborg burde fungere i 2006. I dag så jeg for første gang respons på innlegget og innlegget hadde visst blitt lagt ut på forsiden av 2mas. Jeg ble rett og slett ekstatisk så jeg fant ut at jeg ville kommentere ALT! Og i en RBK-Zenit-sak og i denne Drogba/Kone-saken dreit jeg meg ut.

Jeg føler meg egentlig som en gutt i et fotballag. Jeg er den talentfulle unggutten, som blir rost av manageren (2mas) og lagets kaptein (attach). Mens alle andre på laget begynner å teste meg. Jeg blir høy på pære, og det finnes ikke en sak som er vanskelig nok! Dermed ender jeg opp med å få en skikkelig kalddusj av fubar (det meste som jeg fikk før, var destruktivt).

fubar har FULLSTENDIG rett og jeg vil rose hans saklige måte på å irettesette meg. Jeg vil også takke attach for at han støtter meg, og tror på meg.

Men med alle disse blærete og påståelige innleggene mener jeg ikke at jeg er best, jeg er bare en som ønsker sterkt å kunne leve av fotball som sportsjournalist, og som lever for fotball. Og til senere anledninger når jeg kommer til å komme med innlegg, så kan dere kjefte meg ned så mye dere vil, så lenge det er konstruktivt.

Og glem ikke: Vi er alle RBK-supportere RBK
fubar
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 08:34    Post subject: Reply with quote

Siterer meg selv:

fubar wrote:

Nå det er sagt vil jeg ønske deg velkommen til forumet, og jeg betviler IKKE at du har peiling på fotball Smile
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 14:23    Post subject: Reply with quote

Hehe, Jeg tok humoren i "Hva faen mener du med det, din dust!!??" og lo, men ga ikke nok uttrykk for det, nei Smile Vi klarer oss godt alle mann, tror jeg!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb