View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 14.02.2006 00:06 Post subject: |
|
|
Ja, de siste to døgene har vært hektiske. Jeg har måttet nøye meg med enkel skumlesing og lite skriving her inne. Har heller satset på å overbringe nyheter til dere.  |
|
Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 14.02.2006 00:10 Post subject: |
|
|
hva skjedde her?
"Høyest antall samtidige brukere på forumet var 207 den 25.01.2005 05:24" |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 14.02.2006 00:11 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Ja, de siste to døgene har vært hektiske. Jeg har måttet nøye meg med enkel skumlesing og lite skriving her inne. Har heller satset på å overbringe nyheter til dere.  |
Du har en arbeidsoppgave igjen: Skaff et nytt bilde av Iversen på spiller-sida!  |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 14.02.2006 00:12 Post subject: |
|
|
Halv seks på morrakvisten. Det er et godt spørsmål. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 14.02.2006 00:29 Post subject: |
|
|
attach svarer på alle spørsmål.. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.02.2006 00:32 Post subject: |
|
|
Nå går jeg og legger meg. Skal lese mer om Iversen i morgen. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.02.2006 00:35 Post subject: |
|
|
snorkel wrote: | attach svarer på alle spørsmål.. |
Hehe.. Jeg begynner å bli ganske inngrodd her nå, så noe må jeg få til  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.02.2006 00:45 Post subject: |
|
|
Katalysator wrote: | Skaff et nytt bilde av Iversen på spiller-sida!  |
He-he, får se... Venter kanskje til neste forsyning med portrettbilder av RBK. |
|
Back to top |
|
 |
C.Sativa Junior
|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.02.2006 10:00 Post subject: |
|
|
For meg som studerer kroppsspråk, var det bildet ganske røpende. Bildet viser meg at Iversen er en autoritær og frampå person - faktisk mer enn Reka. Helt utrolig. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 14.02.2006 10:32 Post subject: |
|
|
Viser bildet at Iversen er autoritær.....? |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.02.2006 10:50 Post subject: |
|
|
Det antydes sterkt, ja.
En annen ting som er interessant er hvem som tok bildet. Det kan forklare en del.
Men, jeg får det ikke til å stemme med hva jeg har hørt. Jeg kjenner Erik Hagen meget godt og han sier at Steffen er en KJEMPE fyr med masse innfall og godt humør. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.02.2006 11:09 Post subject: |
|
|
Grunn 1:
At en - 1 - person skal ha observert Iversen rekke finger og si "Aldri mer RBK" (...) Dette har jeg personlig null tro på at det faktisk har skjedd.
Du kan høre med Tommy Iversen. (Han tidligere Kjernen-lederen, ikke han i TIK ...)
Grunn 2:
At Iversen godt påseilet og i seiersrus med haugevis av VIF-spillere og supportere lar seg rive med i en allsang der det tilfeldigvis befinner seg en journalist.
Denne saken er ingen grunn for min del, men jeg har sett andre bruke den.
Grunn 3:
At Iversen har vært på prøvespill i diverse klubber og ifølge tabloidene ikke har fått kontrakt p.g.a. at han bare tenker på pengene.
Min Grunn 3 er litt annerledes. Han har konsekvent tenkt "penger" og "Hva er best for meg meg meg meg meg" hele tiden.
Jeg fikk nok av ham da han ikke fikk spilletid i Tottenham, og valgte å gå til Wolves. Han ville faktisk heller sitte på benken i Wolves (for god betaling) enn å komme tilbake til Rosenborg.
Det var det samme hele tiden: Alltid mest mulig penger, mest mulig seg selv, aldri "jeg liker Rosenborg og vil gjerne spille der". Heller benken i en drittklubb enn Rosenborg. Sjelden noe positivt om RBK i det hele tatt.
Jeg forventer mer av sønnen til vår legende.
Tiden vil vise om han er verdig en applaus. Da må han i tilfelle bli i mange år, og blø for drakta. Fullfører han treårskontrakten med god innsats vil jeg etterhvert bli mildere stemt, uten tvil.
Men jeg vedder gjerne en hundrings på at Stefanie blir fristet neste gang en middels stor klubb i utlandet vil ha ham. De første ryktene kommer i neste overgangsvindu. |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 14.02.2006 11:13 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Er det bare jeg som får en "har fått beskjed om å skrive noe om dette siden han er den fansen hører mest på-følelse" av dette? Roar har ikke skrevet noe på rbk.no på godt over 1 år, og så er det han som skriver om saken akkuratt idag. |
Recon er helt utrolig! Oppfører seg som den drittsekken ved å slenge dritt til debattanter. Og nå trekker han i tvil Roar. Det er til å bli kvalm av.
Og så foreslår ace at man ikke skal få lov til å være uenig med recon, ""fordi recon er kjempesuperhelten min og har bidratt mer til supporterkulturen enn noen andre i hele verden!"" (Posted: 13.02.2006 21:41) |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.02.2006 11:25 Post subject: |
|
|
ANG. IVERSENS FINGER OG "ALDRI MER RBK":
Var det rom for tolkninger i situasjonen?
Hørte Tommy Iversen alt som ble sagt?
Var det flere personer som opplevde det samme?
Var det forstyrrende støy (andre mennesker, generell uro, trengsel) i situasjonen?
Ble budsakpet gitt direkte eller sagt til en annen i en annen sammenheng?
Kan noen av Iversene (Steffen/Tommy) ha vært irritert og provosert i situasjonen dette skal ha blitt sagt?
Kan Steffen Iversen f.eks ment at:
(dessverre blir det) aldri mer RBK for meg (siden han regnet med å være proff resten av karrieren)?
Uansett,
det betyr ingenting for meg.
Folk forandrer seg mye på 10 år - i hvertfall de som er i utvikling. De som derimot står og gnager om det samme 10 år senere, kan ikke akkurat sies å være i en rivende utvikling... _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.02.2006 11:33 Post subject: |
|
|
Siden Steffen sa dette mer eller mindre direkte til Tommy skjønner jeg Tommys grunn.
Min grunn er at jeg synes Steffen er en grisk fyr som sjelden har sagt et vennlig ord om Rosenborg (og dette er ikke fra '96, men har bygd seg opp gjennom alle år).
Hva andre har for grunn vet jeg ikke. |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 14.02.2006 11:38 Post subject: |
|
|
Noen som har sett forsida av VG? dvs papisutgaven. |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 14.02.2006 11:40 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: |
Jeg fikk nok av ham da han ikke fikk spilletid i Tottenham, og valgte å gå til Wolves. Han ville faktisk heller sitte på benken i Wolves (for god betaling) enn å komme tilbake til Rosenborg.
Det var det samme hele tiden: Alltid mest mulig penger, mest mulig seg selv, aldri "jeg liker Rosenborg og vil gjerne spille der". Heller benken i en drittklubb enn Rosenborg. Sjelden noe positivt om RBK i det hele tatt.
|
og det at han etterhvert fikk seg dame i england, og godt kunne hatt noe dameopplegg på gang som gjorde at han helst ville være i england spiller ingen rolle for deg. dere tror det dere vil tro og tilpasser virkeligheten etter det. |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 14.02.2006 12:24 Post subject: |
|
|
Selv om jeg skjønner at folk er irritert på RBKs "sønn", så begynner jeg å bli lei av innlegg hvor det settes ord i munnen på ham. Dette gjelder spes. grunn 3. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.02.2006 12:33 Post subject: |
|
|
For all del, du må naturligvis danne din egen oppfatning. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 14.02.2006 13:19 Post subject: |
|
|
Forresten. Var det noen som så God Morgen Norge på tv2 i morgentimene? Jeg sto akkurat tidsnok opp til å se at Otto Ulseth hadde vært der. Jeg antar at han snakket om Iversen. Noen som vet hva han sa? |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 14.02.2006 13:25 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | For all del, du må naturligvis danne din egen oppfatning. |
Dette er en diskusjon som er basert på lokalpatriotisme og klubbfølelse. Jeg er en Viking-supporter, som er med i forumet fordi jeg er sympatisk til RBK, spesielt i Europa. I tillegg er dette et bra forum. Derfor avstår jeg fra å kommentere selve saken! Men jeg BØR kommentere nivået på diskusjonen, der kan jeg bidra. Og den er lav til nå.
- Hold dere unna stråmannsargumenter. Ikke dann bilder av deres medbrukere. Drit i om de virker unge, eller bruker et "rart" språk. Fokuser på argumentene, hvis du vil virke overbevisende.
- Hold dere for gode til å kalle andre "klovner", og hold dere for gode til å svare.
- Dette handler ikke om hvem som er mest supporter.
--------
I tillegg vil jeg bare be dere tenke over hvor dere vil debatten skal føre hen. Hvor? Hva er det som er målet? Personlig syns jeg at målet (for dere) burde være at vi sitter igjen med et mye klarere bilde av hva RBK er, og et vi blir enige i hvordan RBK kan prestere best i fremtiden (så lenge det ikke er like bra som Viking). _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.02.2006 13:47 Post subject: |
|
|
eivindwb wrote: | Recon wrote: | Er det bare jeg som får en "har fått beskjed om å skrive noe om dette siden han er den fansen hører mest på-følelse" av dette? Roar har ikke skrevet noe på rbk.no på godt over 1 år, og så er det han som skriver om saken akkuratt idag. |
Recon er helt utrolig! Oppfører seg som den drittsekken ved å slenge dritt til debattanter. Og nå trekker han i tvil Roar. Det er til å bli kvalm av.
Og så foreslår ace at man ikke skal få lov til å være uenig med recon, ""fordi recon er kjempesuperhelten min og har bidratt mer til supporterkulturen enn noen andre i hele verden!"" (Posted: 13.02.2006 21:41) |
Hvis du hadde lest litt på forumet før du begynte poste så hadde du kanskje skjønt hva quote-markeringene rundt det jeg posta der kunne tyde på.
Det var et quote fra kjernenforumet. Du burde teste ut quotes, så slipper du å fabrikkere de, slik som på slutten av ditt innlegg, kun for at de skal passe til retorikken din.
Forøvrig:
_________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 14.02.2006 13:51 Post subject: |
|
|
 _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |