View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 13.02.2006 22:22 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Og enda klarer du ikke gjengi dette korrekt. Klovn. |
Kjernen, møkk. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.02.2006 22:29 Post subject: |
|
|
Quote: | Uten Ivers vil det ikke bli noe nytt seriegull,men Ivers på laget blir det det!En enorm forsterkning,Johnsen holder ikke internasjonal klasse,det gjør Iversen |
Haha, hva er det som får deg til å mene at Iversen holder internasjonal klasse? En god sesong for et i beste fall middelmådig Spurs-lag? Hvor var den internasjonale klassen i fjor høst? |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 13.02.2006 22:41 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | Recon wrote: |
Og enda klarer du ikke gjengi dette korrekt. Klovn. |
Kjernen, møkk. |
Recon er ikke medlem i Kjernen, din premieidiot! Han har gjort mer for supporterkulturen i Trondheim enn du noen gang har gjort, så hold kjeft!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.02.2006 22:42 Post subject: |
|
|
Slæpp off, Ace. Han gjøkalven der har ikke den store injurierende kraften. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 22:46 Post subject: |
|
|
Verdenspressen skriver selvfølgelig om vår store stjernespiller, Steffan Iversen: "Norwegian striker Steffan Iversen has rejected Everton and signed for Rosenborg". |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 13.02.2006 22:56 Post subject: |
|
|
Nesten ille når diskusjonene blir så aktive som dette. Man poster, gjør noe annet, og når man kommer tilbake er ens forrige innlegg begravd under hauger.
Men. Betyr ikke dette at steffen følger farens fotspor eksakt? Startet (toppnivå)karrieren i RBK, deretter utlandet, deretter VIF, og til slutt RBK. Hvis han holder seg til det blir han her til karrieren er over. Og faren holdt vel en stund så vidt jeg husker.
Hyggelig! Mindre hyggelig for steffen etter karrieren, når han må flytte til gjøvik for å drekke... |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 13.02.2006 22:59 Post subject: |
|
|
Fra Roar Strand:
Spillerne ønsker Steffen velkommen!
På vegne av spillerne i Rosenborg ønsker vi Steffen hjertelig velkommen til klubben! Vi håper også at publikum tar ham godt i mot. Jeg skjønner at folk er engasjert, men jeg synes at enkelte RBK-supportere går litt langt i å mene noe om Steffen.
Steffen dro fra Rosenborg i 1996. Hvem hadde vel ikke gjort det samme i hans situasjon? Det handler ikke bare om det økonomiske. Steffen fikk sjansen til å oppleve guttedrømmen!
Jeg vet at Steffen har hatt lyst til å komme til Trondheim og Rosenborg lenge. Han kunne valgt kortsiktige og lukrative tilbud, men valgte å satse på det familiære og trygge i Trondheim.
Joda, han ropte «Rosenborg e ræva», men hva annet kan man gjøre når man feirer medaljer foran Klanen og flere tusen tilskuere? Det hele er overdrevet av media og tåpelig å henge seg opp i.
Jeg spilte selv i Molde i sesongen 1993. Hvis det var et lag vi ønsket å slå, så var det selvfølgelig Rosenborg. Men det var der og da. Jeg hatet ikke Rosenborg for det!
Det er fantastisk bra å få en trønder tilbake på Rosenborg. Men han kan uansett ikke komme hit og tro at han går rett inn i på laget! Vi har faktisk veldig mange gode spisser i klubben allerede. Så det er tøft av Steffen å ta den utfordringen! (...)
Kom på Lerkendal og støtt oss, vi træng dokker all'!
Hilsen Roar
http://www.rbk.no/stats/p...leID=93561 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.02.2006 23:05 Post subject: |
|
|
Quote: | Er det bare jeg som får en "har fått beskjed om å skrive noe om dette siden han er den fansen hører mest på-følelse" av dette? Roar har ikke skrevet noe på rbk.no på godt over 1 år, og så er det han som skriver om saken akkuratt idag. |
_________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 23:09 Post subject: |
|
|
Det blir det bare dumt å spekulere i. For det første, har ikke Roar Strand vært kaptein så lenge. Dessuten mener Roar det han skriver, og da spiller det mindre rolle om han ble "presset" til å skrive det ned. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 13.02.2006 23:10 Post subject: |
|
|
Føler meg trygg på at integriteten til Roar Strand er 100%. Som en av lagets mest rutinerte og erfarne spillere var det passende at dersom noen av spillerne skulle uttale seg, var det han. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.02.2006 23:11 Post subject: |
|
|
Det er nok ingen tvil om at Roar på eget eller andres initiativ har skrevet dette i forsøk på å dempe oppstyret. Uansett er det vel ingen tvil om at han mener det han skriver? |
|
Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 13.02.2006 23:12 Post subject: |
|
|
I dagbladets blogg kom jeg over noe jeg ikke viste Steffen hadde ropt ut til folket.
http://www.dagbladet.no/w.../post/8052
"På ett av mine første oppdrag som journalistspire i Dagbladet, ble jeg sendt ut for å ta bilder av Vålerengas seriegull-fest ved rådhuset i Oslo."
På vei ut av spillerbussen og inn i rådhuset, ropte Steffen til fans og presse:
"Æ e ækte Vål'enga-gutt! Det har æ alltid vært!"
Høres jo ikke akkurat ut som han overveier RBK en tanke.. _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Å gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 13.02.2006 23:12 Post subject: |
|
|
Eller en som bare skriver når han føler det er behov for det. Kanskje Roar, fra en spiller som har valgt annerledes men likevel forstår Iversens valg synes det er litt urettferdig at han får en slik mottagelse. |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 13.02.2006 23:16 Post subject: |
|
|
Om det er hans initiativ eller ikke; Han er spillernes representant, og absolutt den som har mest troverdighet og høyest status blandt supporterne.
Dette har han skrevet utav eget hode, og mener nok hvert ord.
Flott at han kan ta tak i ting!  |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 13.02.2006 23:17 Post subject: |
|
|
Godt og se at Strand, Eggen m.f. er enige med mange av oss.  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.02.2006 23:17 Post subject: |
|
|
Hulsker kan Brenn wrote: |
"Æ e ækte Vål'enga-gutt! Det har æ alltid vært!" |
Det der viste de på tv fra feiringa også. Men jeg mener det var "Æ e født i Oslo - æ e ækt Oslogut", men samma det. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 13.02.2006 23:21 Post subject: |
|
|
Hulsker kan Brenn wrote: | Æ e ækte Vål'enga-gutt! Det har æ alltid vært!"
Høres jo ikke akkurat ut som han overveier RBK en tanke.. |
"Eieren" av den bloggen ønsker nok å helle bensin på bålet ved å legge det ut nå.
Innerst inne har nok Iversen alltid vært RBK-gutt.
Nei, hadde aldri trudd jeg skulle skrive det her, men dæven du. Jeg prøver etter beste evne å gjennomføre det jeg skreiv i en tidligere post:
Quote: | Fra nå av må jeg prøve å like Steffen Iversen som den personen han blir i Rosenborgdrakta. Jeg blir nødt til å sette han på lik linje som alle andre. Jeg tror det blir vanskelig, men kommentarene han kom med i dag er iallfall en begynnelse. |
|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 23:28 Post subject: |
|
|
Jeg skal ærlig innrømme at jeg er veldig ambivalent og usikker i denne saken.
Det er ingen tvil om at Steffen Iversen ikke er den aller skarpeste kniven i skuffa. Han har skutt mange bjørner og solgt mange skinn. Han valgte også ti fugler på taket istedet for en i hånden. Det er det ingen tvil om.
Da blir vel spørsmålet om noe kan veie opp alt det negative han har gjort? Hvis det er mulig, så må han få starte et sted, som han gjorde idag. |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 13.02.2006 23:36 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Han har skutt mange bjørner og solgt mange skinn. |
Det er ikke noe problem å selge de bjørneskinnene du har skutt... |
|
Back to top |
|
 |
martyrbk Junior
|
Posted: 13.02.2006 23:36 Post subject: hei |
|
|
Det er jo sånn at når folk spiller i andre lag at de blir revet med i hate sanger om andre fotball lag..
Tror ikke Steffen iversen(litj ivers) hater RBK..
glad for å ha ham tilbake..
han var tross allt mitt fotball idol før..  _________________ Rosenborg, Religion. Kirka e Lerkendal Stadion |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 13.02.2006 23:48 Post subject: |
|
|
Er et veldig agresivt forum ja
Med recon i spissen..
Er din mening gal i andres øyene blir du angrepet..
Greit at folk er uenige med personangrep er jeg helt enig i er for dumt.. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 13.02.2006 23:53 Post subject: |
|
|
Jeg slenger meg på de som mener at visse uttalelser her og andre steder har nådd nye lavmål for hva som er mulig for fotballsupportere. Det negative som kommer frem her og andre steder er rett og slett så patetisk at alt Steffen Iversen har funnet på havner totalt i skyggen. Steffen Iversen er muligens noe kortenkt og lever litt i nuet, men det får da være måte på til elendig oppførsel. |
|
Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 13.02.2006 23:54 Post subject: |
|
|
overgangen i mine øyne:
vinnerene:
rbk
taperene:
kjernen
recon og co
frode
oddsbomben:
frode slår til i uefa - scorer på overtid på brassespark i finalen - og iversen blir benkevarmer hele sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 14.02.2006 00:00 Post subject: |
|
|
det er en vinner til:
rbkweb!
(maken til aktivitet er det lenge siden jeg har opplevd på et forum, har nesten ikke fått gjort noe i hele dag) ... |
|
Back to top |
|
 |
|