View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.03.2012 16:34 Post subject: |
|
|
Det er ingen som bruker mer tid på å speide enn nettopp Stig. Han må få ha litt avveksling han også. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.03.2012 16:37 Post subject: |
|
|
Jeg sa jo at det var irrasjonelt!!!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.03.2012 16:40 Post subject: |
|
|
Trolig, skrev du, nå fikk du det bekreftet.  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 15.03.2012 16:41 Post subject: |
|
|
Irrasjonelt eller ikke - jeg tenker det samme selv. Hvis han har energi nok til å sitte en helaften sammen med Jan Åge Fjørtoft, så får han heller dra tilbake til Afrika og finne en spiller til oss. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.03.2012 16:51 Post subject: |
|
|
Enig! _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
ForAlltidRBK! Junior
|
Posted: 15.03.2012 20:14 Post subject: |
|
|
Espen Ruud på Værnes! Har han en gammel tante i Trøndelag eller er det noe på gang!? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.03.2012 20:22 Post subject: |
|
|
Enda en..
Og hvor har du "hørt" det? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
ForAlltidRBK! Junior
|
Posted: 15.03.2012 20:24 Post subject: |
|
|
En kompis så han der! Men for all del, vet ikke mer enn det! |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.03.2012 20:26 Post subject: |
|
|
Han skrev vel nettopp under en ny kontrakt med OB, så virker ikke troverdig at han skal komme. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 15.03.2012 20:32 Post subject: |
|
|
Roberto Carlos sett på strand i Rio med en fyr som kan være fetter'n til en kompis av broren til Bratseth!!! |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 15.03.2012 20:38 Post subject: |
|
|
Vår venn fra twitter i går ang. Ruud-ryktet:
Quote: | Jonas Sundet @SundetJ
Fikk tak i han nå. Han trodde ikke på Ruudryktet, men vet at Hoftun har forhørt seg med OB ved en tidligere anledning og at han er på blokka |
De mest sulteforede kan følge med på ham her: https://twitter.com/#!/SundetJ
Edit: Linkingen min fungerte spektakulært dårlig. You know what to do. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 15.03.2012 20:52 Post subject: |
|
|
Har virkelig ikke klubben planer om å erstatte Moldskred/Bakenga/Goa? Prica funker bra som spydspiss han, foran en Iversen/Chibuike/Fredheim Holm/Berntsen/Midtsjø, MEN vi har jo ingen alternativer om han skulle bli skadet/formsvikt/slitasje. Dessuten er han på utgående kontrakt!
Hvis planen ikke var å erstatte Moldskred/Bakenga kunne man vel like gjerne beholdt en av dem i klubben. Spillere med slik hurtighet gir laget en helt annen dimensjon enn med treige Iversen på topp foran en hengende spiss f eks. Med en bakromsspiss vil det bli vanskelig for motstanderen å stå høyt, noe som igjen skaper rom for Iversen/Chibuike i mellomrommet til å kunne briljere. Med treige Iversen på topp blir det vanskelig å slå pasninger i lengderetningen, spesielt med tanke på alternativene våre på kant, som helst vil ha ballen i beina. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 15.03.2012 20:53 Post subject: |
|
|
En evt Ruud signering, blir en gedigen skuffelse for meg.
Ruud er treg og er ikke noe fremtidig investeringsobjekt. Vet ikke om han er mye bedre enn Jaager heller. Kan han spille på begge backene?
Jeg er faktisk usikker på om han er bedre enn Høiland.
Høiland har ihvertfall litt fart - og det er en såpass viktig ferdighet i forsvaret til rbk, at jeg antakelig ville prioritert Høiland. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 15.03.2012 20:56 Post subject: |
|
|
Enig der. HÃ¥per det blir noe mer spennende enn Ruud. |
|
Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 15.03.2012 21:00 Post subject: |
|
|
Ruud er vel god nok han. Vil bidra med mye målpoeng, slik vi ønsker å se fra en back i Rosenborg. Dessuten ser det ikke ut som om vi ser etter flere kantspillere, noe som jo er synd med tanke på at vi kun har Dockal som alternativ på høyrekanten. Ruud vil også kunne dekke den plassen ved behov. |
|
Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 15.03.2012 23:46 Post subject: |
|
|
Mange nye spillere på vei inn ser jeg og det er lenge til seriestart så dette går jo fint;)
Ruud er jo forsåvidt ikke et dårlig alternativ, men kan bli litt vel dyr kanskje..
Pris er viktig slik jeg ser det også med tanke på hvilke spillere andre Tippeligalag klarer å signere seg for relativt lite penger.. Her handler det også om å være klok slik jeg ser det.. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 15.03.2012 23:50 Post subject: |
|
|
Folkens, vi må ha is i magen!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 16.03.2012 00:42 Post subject: |
|
|
vekk meg når noe skjer da  |
|
Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.03.2012 08:55 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Irrasjonelt eller ikke - jeg tenker det samme selv. Hvis han har energi nok til å sitte en helaften sammen med Jan Åge Fjørtoft, så får han heller dra tilbake til Afrika og finne en spiller til oss. | Han trenger jo ikke det.
http://www.starsandfriend...the-stars/ _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 16.03.2012 09:38 Post subject: |
|
|
Overgangsvinduet er åpent nesten én uke etter at vi spiller vår første seriekamp. Jeg håper virkelig ikke det, men jeg sitter med en dårlig følelse av at vi stiller med nåværende tropp, og går det ikke bra mot Brann, så blir det skutt med hagle når det i panikk skal kjøpes inn mens vi enda kan.
Godt det er helg snart. Får ikke gjort noe på jobb med all denne F5ingen. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 16.03.2012 09:48 Post subject: |
|
|
Hvordan er ståa med Tomas Majtan? Var han linket til oss eller var det bare Kristobal som ønsket ham hit?
Interessant spiller forresten. |
|
Back to top |
|
 |
larskill Junior
|
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.03.2012 14:20 Post subject: |
|
|
yid wrote: | Har ikke folk lært noe opp gjennom fotballivet sitt?
Det er laget som vinner, ikke enkeltspillere! |
Husker Eggen pukket hardt på det når enkelte trakk frem solide enkeltmannsprestasjoner. Det var dog en del av hans godt fungerende filosofi for å få spillere ned på bakken, nullstille og sette dem mentalt i stand til å gjenskape prestasjoner.
Når det gjelder RBK anno 2012 mangler vi pr 16. mars en spiller for å oppfylle minimumskravet til antall spillere for å få lov til å spille i Tippeligaen.
Så, ja, vi trenger fremdeles (minst) en spiller. Det er på backplassene vi er svakest.
Det blir nok proffkontrakt på Selnæs 31. mars. Frykter det blir for å oppfylle NFFs krav til antall proffkontrakter, fordi back-jakten avlyses med et varsel om at vi heller henter spillere til sommeren. Høiland er jo så god og har holdt seg uskadd i flere måneder. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.03.2012 14:29 Post subject: |
|
|
Simvik91 wrote: | Har virkelig ikke klubben planer om å erstatte Moldskred/Bakenga/Goa? ...
Hvis planen ikke var å erstatte Moldskred/Bakenga kunne man vel like gjerne beholdt en av dem i klubben. |
Hvis ikke planen hos enkelte er at Michael Jamtfall, som tidligere var for dårlig, nå vil fremstå som redningsmann som den raske spissen, når alle bedre alternativer er borte?
Så lenge det er penger i RBK-kassa, og blind tillit til at alle som er havnet i en jobb i RBK-systemet har uklanderlig etisk standard, vil enkelte se sitt snitt til å ordne for seg selv og sine. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 16.03.2012 14:32; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|