View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 13.02.2006 13:37 Post subject: |
|
|
Quote: | Store, tunge Helstad på topp |
? |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 13.02.2006 13:40 Post subject: |
|
|
Vi må huske på d at steffen iversen har faktisk lagt igjen 20millioner på lerkendal også, det er penger som er kommet godt med.
Det iversen har sagt er jeg sikker på ikke var vondt ment.. han har sagt unnskyld....
En steffen iversen i form er en MEGET god spiller. Det var han hos vålerenga i starten. er overbevist om at Høgmo får frem det beste i iversen også. De kjenner jo hverandre godt fra før. Iversen i sin beste form er en av europas beste spillere!!!!
Å sitte å syte over å få ham nå, ødelegger ikke bare for steffen, men også RBK..... husk d!!!! |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 13.02.2006 13:40 Post subject: |
|
|
- Ubetenksomt av Kjernen
- Det må være sagt i ubetenksomhet. Steffen har vokst opp i Rosenborg. Det er her han hører hjemme. Han har lagt igjen mye i Rosenborg, ikke minst økonomisk. Så vidt jeg husker ble han solgt for mer enn 20 millioner, sier Nils Arne Eggen til adressa.no. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 13.02.2006 13:44 Post subject: Bomkjøpet Iversen |
|
|
Hei igjen!
Dette er mitt andre innlegg. I det første fokuserte jeg på den generelle stallen, og nevte da at våre 8 spisser kan bli én spiss eller to for mye. I helga leste jeg på tekst-TV at Steffen Iversen hadde signert for Rosenborg, og Rosenborgs spisser hadde blitt til 9. Jeg ble forbanna!
Av Rosenborgs spisser syns jeg at Kone, Storflor, Johnsen, Helstad, Braaten, Essediri, Kone og Brattbakk (blir nesten tørr i kjeften av å nevne dem), alle er potensielle til å kunne spille seg inn til fast plass. I tillegg er Jamtfall et stort talent.
For det første syns jeg ikke at Iversen er bedre enn verken Helstad, Braaten eller Essediri. I tillegg blir Iversen 30 år i november og kommer ikke til å bli oppsiktsvekkende bedre enn det han er nå, hans nivå vil heller falle. Iversen kommer også antageligvis til å bli et forstyrrende moment i og med at Johnsen, Storflor og Kone sannsynligvis kommer til å spille en del reserve-kamper, og vil dermed bli misfornøyde. For å være helt ærlig håpet jeg på at Iversen ville signere for Vålerenga, laget jeg hater mer enn noe i norsk fotball.
Jeg brenner ikke penga mine. Gjorde Rosenborg det nå? Ja.
Allikevel, lykke til i årets sesong  _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 13.02.2006 13:47 Post subject: |
|
|
Koser meg hver gang Eggen kommer med autoriteten sin
Vi får se nå hvordan Kjernen takler dette. Jeg tror ikke på noen større ytringer enn noe småpiping, overdøvt av publikum som velger å støtte klubben, og da også Steffen. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.02.2006 13:59 Post subject: |
|
|
Nok en fantastisk artikkel på kjernen.com _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 13.02.2006 13:59 Post subject: |
|
|
MÃ¥ si kjernen skuffer meg voldsomt i denne saken..
Heia Eggen! |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 13.02.2006 14:00 Post subject: |
|
|
Blir vel som når Rushfeldt kom tilbake til Lerkendal etter å ha gjort seg kraftig upopulær, litt buing og piping til å begynne med, så scora han 2mål og alt var tilgitt å supporterne jublet.  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.02.2006 14:00 Post subject: |
|
|
Fordi ikke alle mener det samme som deg? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 13.02.2006 14:01 Post subject: |
|
|
tror noen driver gjøn med deg på dagbladet.no, Recon:
Jeg er tøffest i klassen -
Skrevet av: Recon , 13.02.2006 kl. 11:04
derfor må jeg si at jeg hater, HATER Judas Iversen. Noe annet kan skade mitt garanterte rykte som RBK-supporter nr. 1, den som vet best om alt. Ååå, jeg er så sjæf!!!
http://www.dagbladet.no/s...57680.html
Jeg må understreke at jeg hverken har skrevet dette eller er enig på noen som helst måte, men jeg må innrømme at jeg lo litt  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.02.2006 14:02 Post subject: |
|
|
hahahaha...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Fresch Junior
|
Posted: 13.02.2006 14:05 Post subject: Iversen - RBK vs. VIF |
|
|
Jeg også reagerte litt på at Ivers sin "vingling" i det siste. Men jeg mener at som RBK supporter syntes jeg vi heller bør gi Ivers en varm applaus og ikke ei kald skulder. Han har sparka ball for mange gode lag, og vil gi RBK et løft fremover. At han har sunget "Rosenborg er rævva" på TV er kanskje ikke det beste utgangspunktet , men han er hjertelig velkommen tilbake, men han må kjempe seg inn på laget som alle andre.
Velkommen tilbake Steffen, og håper at du blir ut karriereren, you better!!
 |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 13.02.2006 14:05 Post subject: |
|
|
Thor Arild wrote: | Fordi ikke alle mener det samme som deg? |
Kanskje fordi det er hans mening? husk den frie vilje og ytringsfrihet.. oj oj, nå blir islam sinna på meg...  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 13.02.2006 14:12 Post subject: |
|
|
Det er litt morsomt at Rekdal sier det er Klanens skyld at Steffen gikk til RBK istedet for VIF:
http://fotball.adressa.no...leID=93541
...så argumentet er at Steffen heller vil til RBK der supporterne liksom IKKE er kritiske, istedenfor til VIF...?
Jaja... Rekdal beviser nok engang at han er en utrolig dårlig taper.. fremdeles er vel laguttaket mot Steaua Bucuresti rekorden hans, men dette utsagnet føyer seg ihvertfall til "bevisbyrden" (kjernens webred har et utmerket ordforråd som lett smitter) |
|
Back to top |
|
 |
olivknob Senior

|
Posted: 13.02.2006 14:26 Post subject: |
|
|
Noen som vet om Ivers kan spille Uefa?Eller blir debuten i seriestarten? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 14:27 Post subject: |
|
|
Han må spille seg inn på laget først... |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 13.02.2006 14:27 Post subject: |
|
|
Påmeldingsfristen er forlengst gått ut, så det blir ikke UEFA-cup på Iversen nei. |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 13.02.2006 14:30 Post subject: "Teite Kjernen" |
|
|
Høgmo spiller garantert en MEGET viktig rolle i denne overgangen. Og det er betryggende. Jeg er ikke sikker på om Steffen er god nok til å hentes, med tanke på lojalitet, økonomi osv i forhold til dem vi allerede har.
Men Høgmo har jeg tillit til. Og når HAN mener at Steffen vil få en ny vår på Lerkendal, betyr det at Rosenborg også vil få det. Og det tar vi imot med åpne armer.
Det gjør Kjernen også. "Vær så god. Be our guest. Få se hva du har. " (http://kjernen.com/art/3528/) |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.02.2006 14:30 Post subject: |
|
|
trur du skal lese webreds artikkel en gang til... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 14:33 Post subject: |
|
|
Snakk om skivebom! |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 13.02.2006 14:34 Post subject: |
|
|
Det e langt igjen te Royal Lerkendal Hall... det e veldig langt...  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
olivknob Senior

|
Posted: 13.02.2006 14:35 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Han må spille seg inn på laget først... |
Ja enig!
Iversen kan godt bli en frisk innbytter på slutten av kampene.Håper at de andre spissene spiller så bra at Iversen blir benket Håper Rbk ikke trenger suksess av Iversen for å lykkes.Forstår det sånn at Rbk 4-doblet tilbudet til VIf.Isåfall er det helt utrolig! |
|
Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 13.02.2006 14:36 Post subject: |
|
|
2my wrote: | Det e langt igjen te Royal Lerkendal Hall... det e veldig langt...  |
??? |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 13.02.2006 14:39 Post subject: |
|
|
... forøvrig: hvis det stemmer at Iversen signerer en 3-års kontrakt, så er jo det et riktig steg på veien til at jeg kan like ham bedre ihvertfall... det JEG har mislikt mest ved ham er klubbhoreriet.
Men man kan jo se det på denne måten også:
1) Steffen har gjennombrudd i RBK
2) Tottenham får øynene opp for ham, og kjøper ham for 28 mill
(jeg synes ikke han kan klandres så mye for å ha lyst til å spille i England... nå ser jeg bort fra evt uttalelser han måtte ha kommet med den gangen)
Forøvrig skal han ha cred for å ikke høre på mamma:
http://www.vg.no/vg/96/10...mamma.html
3) Iversen blir en suksess i Tottenham!
4) Skader, formsvikt, managerbytter, spillerkjøp etc gjør at det blir mer benkesliting etter hvert...
5) SÅ starter "vinglinga", og karrieren hans daler sakte men sikkert... benkesliting i Wolves osv.. Noe av det som tolkes som "klubbhoreri" kan vel også tolkes som at han febrilsk har prøvd å klamre seg til en proffkarriere som sakte men sikkert har hatt en nedadgående kurve...?
Et håp om å gjøre suksess i en av de "store" ligaene...? Jeg synes ikke det er så negativt i seg selv, og er vel noe de aller fleste fotballspillere drømmer om...
JEG klandrer ham IKKE for å skrive korttidskontrakter med VIF... håpet om å bli plukket opp av en storklubb var vel tilstede fremdeles. Det er mer patetisk at VIF har godtatt det spør du meg... Bohinens uttalelser nylig var jo kjemisk fri for ryggrad:
- Hvis han velger Norge, håper jeg det blir Vålerenga. Han trenger en klubb for å komme seg videre til utlandet. Vi skal gjøre vårt for at han trives her, sier Bohinen til avisen.
En evt treårs-kontrakt med RBK vil ihvertfall være et tegn på at han ønsker å slå seg til ro... og det krever jo litt mot å komme tilbake selv om han vet at han har gjort seg upopulær. Forøvrig sier jeg meg enig i alt Webred skriver angående Steffen på Kjernen sine hjemmesider.
..og jeg gjentar: en langtidskontrakt er absolutt en bra start!
(.. og jeg stoler på at Brakka ikke legger inn noen horeklaususer i kontrakten hans... og håper inderlig at Steffen ikke har forlangt noen)
Last edited by fubar on 13.02.2006 14:41; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 13.02.2006 14:39 Post subject: |
|
|
Min versjon av Åge Aleksandersens Det E Langt Igjen Te Royal Albert Hall,dedisert til Steffen Iversen og hvor langt igjen det er før han er i vår Hall
Of Fame...  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
|