| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 12.02.2006 23:00 Post subject: |
|
|
Nå har det seg slik at veldig mange RBK supportere ikke bryr seg om Iversens historie. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg er en av dem. Jeg ønsker Iversen velkommen med glede.
Så får de som misliker Steffen gjøre hva f*** de vil.
Men å bue Iversen gjennom en hel sessong gjør ikke annet enn vondt, like mye for klubb, som for spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.02.2006 23:01 Post subject: |
|
|
Ja, det er mange av de som ikke bryr seg om annet med klubben enn det på gresset... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 12.02.2006 23:04 Post subject: |
|
|
| Noe som faktisk også er det viktigste med en fotballklubb..? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.02.2006 23:07 Post subject: |
|
|
Og for andre igjen er klubben mer enn bare underholdning i 2 timer annenhver søndag. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.02.2006 23:10 Post subject: |
|
|
Det du sier Staha, er at vi kan ha hvem som helst på laget, bare vi vinner.
Hestad, Rudi, Berre, Hulsker og Iversen. Bring it on! |
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 12.02.2006 23:19 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | Roar1961 wrote: | | Negative personer er det verste jeg vet. Det gjelder mange her på forumet. Jeg har ikke noe mot kritiske kommentarer, men da må man også ha forslag til forbedringer. Har man ikke det får man holde kjeft eller være positiv. |
Dessuten, Recon, pluss en del av oss andre, har mange flere positive kommentarer enn negative. Dere henger dere opp i det negative fordi dere er uenige. Les heller gjennom noe av de flere hundre innleggene hans før du dømmer. Vi må tåle at folk setter et kritisk søkelys på saker og ting som ikke er som det skal. Så kan jo positive folk som f.eks deg, komme med positive og konstruktive forslag for hvordan det kan løses. |
Dette går ikke på person, det går på sak. Dette var en kommentar til hans innlegg tidligere i tråden. Ikke henge seg opp i fortiden, se framover. Se mulighetene. Jeg har allerede sagt mitt, stå sammen og støtt klubben og ønsk SI velkommen tilbake til klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 12.02.2006 23:30 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Det du sier Staha, er at vi kan ha hvem som helst på laget, bare vi vinner.
Hestad, Rudi, Berre, Hulsker og Iversen. Bring it on! |
NÃ¥ trekker du konklusjoner..
Jeg mente bare at en fotball klubb drives for å prestere på banen.
Men det betyr ikke at alt annet er uviktig (ledelse, spillerkjøp, drakt mm). |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 12.02.2006 23:40 Post subject: |
|
|
At VIF går ut og sier at RBK betalte mye for Iversen, kan like gjerne være for å bygge opp under et allerede fra før negativt rykte.
Rett og slett et spill fordi de selv ønsket Iversen...
Om ikke Iversen holder mål, vil Kone få desto mer spilletid. Jeg bekymrer meg ikke. Endelig har vi et fantastisk godt angrep selv om en eller to er skadet/suspendert.
Jeg gleder meg seriestart. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 13.02.2006 00:20 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | At VIF går ut og sier at RBK betalte mye for Iversen, kan like gjerne være for å bygge opp under et allerede fra før negativt rykte.
Rett og slett et spill fordi de selv ønsket Iversen...
|
Ja, både Klanens og VIFs uttalelser høres ganske så bitre ut. Jeg tror nok de er leie for å ha fått en spiller som på sitt beste er en klassespiller, og som vil være et pluss i stallen. Det er det sportslige.
Når det gjelder hans oppførsel så er jeg enig i at han ikke virker som den mest lojale spilleren gjennom historien. Men jeg tror samtidig, at det er litt for tidlig i å ønske at han drar til helvete etc.
Jeg vil heller vente, se hvordan han oppfører seg og om han "modnes" til den graden han kan modnes som person. Om han ønsker å avslutte karrieren sin i Trondheim, så er det pluss i margen for meg. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 13.02.2006 05:21 Post subject: |
|
|
LitjEggen har vert på bibelstudier i helga og har ikke kunnet kommentert Iversen`s overgang.
[webred] har også lest lukasevangeliet og har definitivt lest det rette kapittelt, sikkert etter tips fra Bratseth som tydeligvis har finstudert for å kunne gape høyt nok og svelge unna kamelene.
Høgmo har ikke lest bibelen, det trenger han ikke, han er jo logikeren, den som ikke ikke vil tro, kun vite, og da er det ingen plass for føleri eller følelser. Ikke sine egne og ikke fansens.
| Quote: |
Den bortkomne sønnen
Jesus sa: «En mann hadde to sønner. Den yngste sa til faren: 'Far, gi meg den delen av formuen som faller på meg.' Han skiftet da sin eiendom mellom dem. Ikke mange dager etter solgte den yngste sønnen alt sitt og dro til et land langt borte. Der sløste han bort formuen sin i et vilt liv.
Men da han hadde satt alt over styr, kom det en svær hungersnød over landet, og han begynte å lide nød. Da gikk han og søkte tilhold hos en av innbyggerne der i landet, og mannen sendte ham ut på markene sine for å gjete svin. Han ønsket bare å få mette seg med de belgfruktene som grisene åt, og ingen ga ham noe.
Da kom han til seg selv og sa: 'Hvor mange leiekarer hjemme hos min far har ikke mat i overflod, mens jeg går her og sulter i hjel! Jeg vil bryte opp og gå til min far og si: Far, jeg har syndet mot Himmelen og mot deg. Jeg fortjener ikke lenger å være sønnen din. Men la meg få være som en av leiekarene dine.' Dermed brøt han opp og dro hjem til faren. Da han ennå var langt borte, fikk faren se ham, og han fikk inderlig medfølelse med ham. Han løp sønnen i møte, kastet seg om halsen på ham og kysset ham. Sønnen sa: 'Far, jeg har syndet mot Himmelen og mot deg. Jeg fortjener ikke lenger å være sønnen din.' Men faren sa til tjenerne sine: 'Skynd dere! Finn fram de fineste klærne og ta dem på ham, gi ham ring på fingeren og sko på føttene. Og hent gjøkalven og slakt den, så vil vi spise og holde fest. For denne sønnen min var død og er blitt levende, han var kommet bort og er funnet igjen.' Og så begynte festen og gleden.
Imens var den eldste sønnen ute på markene. Da han gikk hjemover og nærmet seg gården, hørte han spill og dans. Han ropte på en av karene og spurte hva som var på ferde. 'Din bror er kommet hjem,' svarte han, 'og din far har slaktet gjøkalven fordi han har fått ham tilbake i god behold.' Da ble han sint og ville ikke gå inn. Faren kom ut og prøvde å overtale ham. Men han svarte faren: 'Her har jeg tjent deg i alle år, og aldri har jeg gjort imot ditt bud; men meg har du ikke engang gitt et kje så jeg kunne holde fest med vennene mine. Men straks denne sønnen din kommer hjem, han som har sløst bort pengene dine sammen med horer, da slakter du gjøkalven for ham!' Faren sa til ham: 'Barnet mitt! Du er alltid hos meg, og alt mitt er ditt. Men nå må vi holde fest og være glade. For denne broren din var død og er blitt levende, han var kommet bort og er funnet igjen.'» |
Jeg tror forøvrig at Iversen blir en sportslig forsterkning, og at RBK vil fungere mye bedre med Iversen enn F.Johnsen ( i samme rolle )
Mye penger koster han sikkert, men han vil koste mer i "misnøye" fra spisser som varmer benken og fra de mest "relegiøse" fansa.
Skriver Iversen 1-årskontrakt så er han ikke verdt det, men skriver han under for 3 så er han det.... |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.02.2006 09:24 Post subject: |
|
|
| Så VIF-kalenderen på butikken her en dag, Steffen Iversen er frontfigur! Haha |
|
| Back to top |
|
 |
kearmy Junior
|
Posted: 13.02.2006 10:35 Post subject: Negativ Kjernenleder |
|
|
Jeg kan ikke unngå å kommentere den negative innstillingen Kjernenleder Korsgat har fremmet i forhold til Steffen Iversen de siste dagene. Hvorfor denne bitterheten til nettopp han?
Alle og enhver som får muligheten til en lukrativ proffkontrakt i ung alder lar seg friste av deg. Jeg registrerer at mange fastslår pengene som motiv, men er det egentlig så ille motiv? Er det den norske misunneligheten som kommer til uttrykk? Dessuten er det å kunne få spille utenlands, og alle de sosiale utfordringene det medfører ofte motivasjon god nok.
At Steffen dummet seg ut med å synge på en sang i den verste VIF-rusen bør også være tilgivelig. Overganger mellom klubber er noe som hører med i fotballen, og denne gangen har han vist både vilje og lyst til å spille for Rosenborg.
Så slutt å syt over fortiden, Korsgat og alle andre! Vær heller fornøyd med at Iversen spiller for Rosenborg, og ikke den verste konkurrenten i kommende sesong! |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.02.2006 10:43 Post subject: |
|
|
Litjeggen,
tilgivelsen er mektig! _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2006 10:45 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Steffen var ikke enig med Tottenham før kampen. Derimot, mens resten av laget var ute og feira seieren satt det en kvisete tomsing og telte sølvpenger og deala med THFC.
Dette var igjen før han forlot Trondheim ved å vise fingern til de samme supporterne han brukte gå ut på byen med, og sine siste ord: "Aldri mer Rosenborg"
Før han år etter år med skader fikk tilbud om å komme hjem og bygge seg opp og alltid gjorde det klart at RBK var uinteressant, og han satte seg halvskada på benken i Engelsk 1. divisjon og ble enda mer krøpling. At den fyren trengte oppholdet i VIF for å bygge seg opp er ene og alene hans egen skyld - han har alltid vært et svin som har satt krnoer og øre før noe annet og langt foran lojalitet. Han har pissa på klubben hver enda gang han har fått tilbud om å komme hjem (og det er ikke få). Den jallasynginga hans i VIF er bare en liten ekstra dæsj på toppen av søppelhaugen som er Steffen Iversen.
At dere som er skikkelig gode på å nå tærne med henda glatt tar i mot ham er jeg ikk i tvil om. Dere fins det for mange av i verden. Endel andre av oss kan nok komme på bedre måter å ta i mot ham på - og få ham til å "trives" i Trondheim |
Når man blir en publikumsfavoritt i ung alder og er sønnen til tidenes helt i RBK-drakt har man visse forpliktelser. Neida, det er ikke forbudt å reise utenlands, men én ting skal du aldri glemme: Å ha respekt for klubben du kom fra.
(Nei, jeg mener ikke Nationalkameratene ) |
|
| Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 13.02.2006 10:52 Post subject: |
|
|
Enig der Kearmy!
Hva man sier på fylla er som kjent ikke noe referansepunkt for hva som sies på mandagen! Så er det de supporterne som hevder hatet stammer fra Steffen sin avskjed sist han var i klubben, med rett pekefinger og "aldri mer rosenborg". Buhu, og i år er det 2006 for faen!
Registrerer også at man syter over hvor mye penger fyren skal ha. VÅKNOPP!!! Faen meg bare idioter som syter over at en fotballspiller tenker på pengene framfor alt annet. Vi snakker om et av verdens mest kapital og konkurranse utsatte markeder, pengan rår, selv om vi alle ønsker det ikke var slik.
Og ikke nok med at vi "henta" han fra VIF, vi fikk han gratis, PLUSS at FJ snart må pakke sammen.
Så shut up å face-it, vi har fått oss en skitbra spiss!! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2006 10:53 Post subject: |
|
|
Stefanie har en lang vei å gå før han får min tilgivelse. Han har vært for respektløs for mange ganger.
Inntrykket kan bli bedre om noen år, men det er en lang vei å gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 13.02.2006 10:58 Post subject: |
|
|
Støtter Kearmy.
NÃ¥ kjenner jeg ikke nickene til alle her, men er Recon Korsgat? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2006 11:02 Post subject: |
|
|
| Nix. Recon er Recon. Overrasker det deg at det er flere som er negative, kanskje? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 11:05 Post subject: |
|
|
| Det er greit at dere vil ha Iversen, men at dere ikke klarer å innse at Iversen har stukket gamle venner i Rosenborg-miljøet i ryggen, er mildt sagt latterlig. Jeg mener ikke at det nødvendigvis skal diktere om Iversen skal til klubben eller ikke, men dere oppfører dere fullstendig respektløst og naivt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.02.2006 11:12 Post subject: |
|
|
| Roar1961 wrote: | Støtter Kearmy.
NÃ¥ kjenner jeg ikke nickene til alle her, men er Recon Korsgat? |
Jeg er snaue 50 kilo lettere og 10 x mer ekstrem enn snille John Inge noengang kommer til å bli. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 13.02.2006 11:23 Post subject: |
|
|
Hehe... unnskyld for min uvitenhet, men måtte bare spørre... Håper at du kan glemme det  |
|
| Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 13.02.2006 11:25 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Det er greit at dere vil ha Iversen, men at dere ikke klarer å innse at Iversen har stukket gamle venner i Rosenborg-miljøet i ryggen, er mildt sagt latterlig. Jeg mener ikke at det nødvendigvis skal diktere om Iversen skal til klubben eller ikke, men dere oppfører dere fullstendig respektløst og naivt. |
Driter i om hvorvidt Steffen Iversen er en idiot eller ikke. Hvor sløv han enn måtte være spiller ingen rolle som spiss nemlig. Har ingen intensjoner om å bli personlig bestis med fyren, som det er med så mange andre av dagens rbk-spillere.
Om han har såret personer i rbk-miljøet, så er det vel på tide å slappe av og unnskylde han for alle hans svakheter, da han i dag faktisk blir rbk-spiller.
Vi har fått en skitbra spiss, gratis, fra VIF og han er trønder. Den bortkomne sønn er velkommen tilbake!
attach: overfor hvem er det vi opptrer respektløst og naivt? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2006 11:28 Post subject: |
|
|
| syltynn wrote: | | Vi har fått en skitbra spiss, gratis |
Skitbra spiss? Han var god før i tida. Tiden vil vise.
Gratis? Er du blind? |
|
| Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 13.02.2006 11:34 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Gratis? Er du blind? |
Er du blind? Fyren er Bosman spiller.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 13.02.2006 11:34 Post subject: |
|
|
Skal ikke gjenta det jeg foeler om SI igjen, men maa spoerre om hvordan fikk han dama med paa dette?
Foroevrig kommer jeg til aa bli mektig flau om kontrakten er paa mindre enn tre aar. Burde helst vaert fem.
Last edited by Jon Irenicus on 13.02.2006 11:37; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
|