English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Thorstein Helstad
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 28, 29, 30  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.01.2006 16:59    Post subject: Reply with quote

Det tolker jeg dithen at Helstad er førstevalget som spiss. At Frode spilte midtstopper bygger også under det. Det er bra.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran

PostPosted: 19.01.2006 17:04    Post subject: Reply with quote

Jeg er redd for at du tolker feil, men håper egentlig at du har rett. Johnsen bør få takk for innsatsen og fortsette karrieren en annet sted.
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.01.2006 17:09    Post subject: Reply with quote

Jeg er også redd for at jeg tar feil Wink
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 19.01.2006 17:32    Post subject: Reply with quote

Jeg tolker det dithen at Høgmo vil ha Helstad til å jobbe mer som Årst, og stresse baclinja mer når motstanderen har ballen...

Frode og Helstad får nok de samme oppgavene/krava fra Høgmo når det gjelder den defensive jobbinga fra spissposisjon, noe som jeg har inntrykk av at Høgmo er svært opptatt av.

Håper Helstad får fart på bena og har løpskapasitet nok til å presse ala Årst for da blir spissplassen hans...
Veteran

PostPosted: 19.01.2006 18:33    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke sikker på hva Høgmo mener nå han sier: "at de vil jobbe med Helstads rolle som spiss". Håper bare han bruker ham mer! Wink Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TAF
Veteran

PostPosted: 26.01.2006 09:29    Post subject: Reply with quote

Helstad ute med tretthetsbrudd i foten:

Helstad mister UEFA-cupkamper
JellyFish
Veteran

PostPosted: 26.01.2006 09:55    Post subject: Reply with quote

Det var da forbaska synd. Håper dette går fort over for han, skal ikke ha noe halvskadet Helstad i lange tider nå.

Muligheter for å se Kone da, det kan bli spennende.
longns
Veteran

PostPosted: 12.02.2006 21:56    Post subject: Reply with quote

hva faen gjør Helstad nå? Han kan umulig være fornøyd med signeringen av Iversen! Tipper Helstad drar til Brann.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.02.2006 22:03    Post subject: Reply with quote

Ja, det lover ikke helt bra dette. Han sa jo følgende allerede før en eneste konkurrent hadde blitt kjøpt inn:

joko- wrote:
- Jeg mener at vi har gode nok spillere i klubben fra før. Inntil en ny spiss eventuelt er på plass forholder jeg meg rolig. Hvis det kommer én til, må jeg vurdere der og da hva jeg skal gjøre, sa Thorstein Helstad til Adresseavisen fredag.

Nå har det kommet to nye... Tror han snart mister tålmodigheten.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dags
Veteran

PostPosted: 12.02.2006 22:08    Post subject: Reply with quote

Ja, det kunne vært interessant med en kommentar fra Høgmo om hvordan han har tenkt å disponere troppen når Iversen også kommer til klubben. Mener han virkelig at vi trenger så mange angrepsspillere?

Last edited by dags on 12.02.2006 22:09; edited 1 time in total
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.02.2006 22:09    Post subject: Reply with quote

Har i hele dag prøvd å få tak i Høgmo for en slik kommentar, men han svarer ikke på mobilen. Skal ta det i morgen i stedet.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.02.2006 22:50    Post subject: Reply with quote

...innslaget på TV2-sporten tyder på at Brann nå vil sette inn en ny offensiv for å kjøpe Helstad. Idea
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 12.02.2006 22:53    Post subject: Reply with quote

Hvordan blir det med tilbedelsen av Høgmo om man nå slipper Helstad til fordel for Iversen, Tom?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 12.02.2006 23:19    Post subject: Reply with quote

Ikke selg Helstad...............! Gi gutten tillit.....håper Høgmo vet hva han gjør!! Vi må ikke miste Helstad....Brann har bare å holde fingrene fra fatet!
Back to top
Balder
Proff

PostPosted: 12.02.2006 23:59    Post subject: Reply with quote

Jeg har en anelse om at Helstad har fått en klar beskjed om at han kommer til å satses på i 2006.
Iversen ser jeg mer på som et bindeledd mellom midtbane og spiss. Og husk at Høgmo har fokusert en del på 4-4-2 i sesongoppkjøringa.
Men regner med knallhard kamp mellom Helstad og Iversen om midtspissplassen uansett. Helstad bør ikke gå bare fordi han får litt konkurranse...
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 00:00    Post subject: Reply with quote

Jeg vil mye heller ha Thorstein Helstad enn Iversen!
Jeg må si at jeg ikke forstår Høgmo når han først henter Kone deretter (trolig) Ivers. Det må vel bety at han vil kvitte seg med FJ, eller omskolere ham til en midtbanespiller, som jeg for øveri er meget negativ til!
Det må vel også bety at de vil la Harald Martin Brattbakk gå, forhåpentligvis gratis til Bodø/Glimt. Det fortjener ihvertfall den mannen! Tommel'n opp!
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 00:01    Post subject: Reply with quote

Forstår han om han går.. Han kjempet mot en elendig johnsen i 2005 og fikk ikke tillit. Selv om han garanterte mål! Derfor har han negative erfaringer og vil nok ikke tenke seg om to ganger om Brann får akseptert et bud.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 00:08    Post subject: Reply with quote

Hvordan passer disse inn i tidslinjen...
-Helstad blir skadet.
-Høgmo og RBK snur i Kone-saken.

Hvis Iversen var førstevalget og han ikke kan spille UEFA-cup. Lille-Per allerede er uaktuell pga skade. Frode Johnsen ønsker seg vekk og Høgmo vil innfri dette så snart han har skaffet seg Iversen. Mao åpner da selvsagt også Høgmo for at FJs flørt med København kan fullføres og han kan risikere at FJ forsvinner med en gang. Da kan det vel være at Kone er hentet inn for å bidra i UEFA-cupen, og så tar en resten som det kommer.
Er det tilfellet tyder vel mye på at Helstad fortsatt har tillit....
Back to top
Bonnien
Senior

PostPosted: 13.02.2006 00:10    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke dette blir noe problem med Helstad. Jeg er ganske så sikker på at Iversen kommer til å overta den rollen som Frode Johnsen har hatt. Ivers blir bindeleddet mellom midtbanen og Helstad på topp. Hvis dette ikke blir resultatet med signeringen av Steffen så skjønner jeg svært lite....jeg tror RBK satser på følgende lag forutsatt av at alle er skadefrie og i form :

E Johnsen
C Basma V Riseth BT Kvarme M Dorsin
PC Skjelbred JG Solli
D Bråten S Iversen Ø Storfor
T Helstad

På benken : L Hirschfeldt, M Koppinen , A Lago, R Strand, Ø Berg, A Tettey, K Essediri.

Er klar over at det ikke er en rein spiss på benken, men det er 3-4 spillere som kan spille i Helstad rollen utpå her.

Men RBK styret kan bare glemme å selge Thorstein til Brann, han skal bli i Trondheim og sørge for seriegull og et forhåpentligvis langt liv i UEFA køppen denne sesongen!
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 00:12    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Det må vel også bety at de vil la Harald Martin Brattbakk gå, forhåpentligvis gratis til Bodø/Glimt. Det fortjener ihvertfall den mannen! Tommel'n opp!

Off Topic, men... Brattbakk vil vel være i Trondheim og har innfunnet seg med rollen som reserve og evt nyte de minuttene han får i sin siste sesong. Virker som om han har bestemt seg for å legge skoene i kottet når 2006 blir 2007. Nå tilrettelegger jo Høgmo for studier og lignende mellom øktene også, så det er jo ganske fint å være i RBK.
Back to top
JSS
Senior

PostPosted: 13.02.2006 00:25    Post subject: Reply with quote

tror rbk skal være glade for at de har den spredningen i alder og erfaring som de har nå, for selv om enkelte ikke lengre er blant de 11 utvalgte, så har de garantert mye å bidra med på trening ...

se på hopperne og den moralen de utviser, så jeg er nok en gang enig med høgmo, selv om man ikke er på banen så er man fortsatt en viktig del av laget ...
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 00:55    Post subject: Reply with quote

Glemte du Kone, Bonnien???
Det jeg mente trondh var at, hvis Brattbakk vil forlate oss til fordel for B/G så fortjener han abselutt det. Og jeg mener at Rbk ikke skal stå i veien for den overgangen! Rolling Eyes
Back to top
JSS
Senior

PostPosted: 13.02.2006 00:58    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
hvis Brattbakk vil forlate oss til fordel for B/G så fortjener han abselutt det. Og jeg mener at Rbk ikke skal stå i veien for den overgangen! :roll:

så vidt jeg har fått med meg, så har vel rbk sagt at han står fritt til å reise, men at det er han selv som ønsker å bli ...
Back to top
Erik87
Proff

PostPosted: 13.02.2006 01:02    Post subject: Reply with quote

Bonnien wrote:
Jeg tror ikke dette blir noe problem med Helstad. Jeg er ganske så sikker på at Iversen kommer til å overta den rollen som Frode Johnsen har hatt. Ivers blir bindeleddet mellom midtbanen og Helstad på topp. Hvis dette ikke blir resultatet med signeringen av Steffen så skjønner jeg svært lite....jeg tror RBK satser på følgende lag forutsatt av at alle er skadefrie og i form :

E Johnsen
C Basma V Riseth BT Kvarme M Dorsin
PC Skjelbred JG Solli
D Bråten S Iversen Ø Storfor
T Helstad

På benken : L Hirschfeldt, M Koppinen , A Lago, R Strand, Ø Berg, A Tettey, K Essediri.

Er klar over at det ikke er en rein spiss på benken, men det er 3-4 spillere som kan spille i Helstad rollen utpå her.

Men RBK styret kan bare glemme å selge Thorstein til Brann, han skal bli i Trondheim og sørge for seriegull og et forhåpentligvis langt liv i UEFA køppen denne sesongen!

Tror nok Essediri kommer til å være rimelig fast. Spørsmålet er da om Storflor eller Braaten må vike.
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 01:31    Post subject: Reply with quote

Erik87 wrote:

Tror nok Essediri kommer til å være rimelig fast. Spørsmålet er da om Storflor eller Braaten må vike.

hvis braathen må vike blir jeg forbanna...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 28, 29, 30  Next
Page 10 of 30

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb