View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 29.02.2012 18:31 Post subject: |
|
|
the Arrogant Atheist wrote: | Recon wrote: | Arrogant Atheist wrote: | Strand & Recon, takk for hyggelig og konstruktivt møte i trøndernatten!  | Er du hu blonde eller en av brunettene? |
Jeg er den thailandske lady-boyen du hadde med deg hjem på hotellet. Sort kort hår, ikke blond eller brunette...
|
ahh, blondiner og brunetter? jeg gikk visst for tidlig heim, skjønner jeg.
Skylder deg en pils,tAA, skal forsøke å huske det ved neste anledning. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 29.02.2012 18:38 Post subject: |
|
|
@Strand: Jeg rakk ikke Hoftun allikevel. Beklager, men dette fikser dere godt dere som stiller. Og jeg skal ikke bli sur om jeg ikke får informasjon fra møtet
HÃ¥per grillen er varm. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 21:56 Post subject: |
|
|
Jeg må si Hoftun var overraskende åpen og snakkesalig. Var en god del som ikke kan gjengis på forumet, men det er nettopp derfor det er så viktig å faktisk komme på disse møtene. Det skal være en viss eksklusivitet, og han skal kunne snakke mer fritt enn om han snakker med en gruppe journalister.
Jeg er ikke så flink til å huske detaljer, og jeg synes mye av det han sa var det jeg vil kalle "privat", så jeg overlater til andre å komme med et mer fyldig referat i forhold til hva Hoftun sa, og ikke. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 29.02.2012 21:58 Post subject: |
|
|
Åhhhh, åhhhhh. Jeg er så nysgjerrig på å vite hva han sa åpenhjertig og hemmelig. Åhhhhh. Si det da... Åhhhhh. Jeg sprekker av nysgjerrighet. Åhhhhh. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.02.2012 21:58 Post subject: |
|
|
@ Joakleis _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 29.02.2012 22:03 Post subject: |
|
|
Krever ikke noe referat, men hadde vært kjekt hvis noen hadde kunnet komme med noen punkter for en liten oppsummering. Helt opp til hver enkelt såklart. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 22:05 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Åhhhh, åhhhhh. Jeg er så nysgjerrig på å vite hva han sa åpenhjertig og hemmelig. Åhhhhh. Si det da... Åhhhhh. Jeg sprekker av nysgjerrighet. Åhhhhh. |
Jeg vil gjerne se det dersom du sprekker av nyskjerrighet. Det er det med å sprekke jeg er nyskjerrig på. Hvordan går det egentlig for seg? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 29.02.2012 22:12 Post subject: |
|
|
Jeg vil gjerne takke Strand for utmerket møteledelse. Coming star i en eller annen fotballklubb, vil jeg tro!  _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:02 Post subject: |
|
|
Satser på at Strand overtar som sportsdirektør for Hoftun innen kort tid  _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:04 Post subject: |
|
|
kan dere si om han sa noe om det kommer en spiller eller to inn snart? om det er lov å spørre mener jeg...  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.02.2012 23:06 Post subject: |
|
|
Det eneste som var mulig å få ut av Hoftun på det spørsmålet var "hehehe... ingen kommentar"  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:09 Post subject: |
|
|
Hoftun sa han jobber mer eller mindre utelukkende med høyreback, og at vi har bedre spillere enn Jääger i kikkerten. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:10 Post subject: |
|
|
oki.. har bare så lyst på en høyreback og spiss at jeg holder på å knekke tastaturet ved å trykke på F5....eller slå hodet i veggen så jeg kan slippe å lide den måneden her... tror ikke det skjer noe før helt på tampen av vinduet og det er en lidelse å vente....  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.02.2012 23:18 Post subject: |
|
|
Jo lenger tid som går før høyrebacken er på plass, jo bedre må han være for å forsterke laget. Dette er barnelærdom for Hoftun  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:24 Post subject: |
|
|
 _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:28 Post subject: |
|
|
sa han noe om denne "topp 3 i Norge"-greia hans, eller ble det ikke noe tema?
*fiskefiskefiske*  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 29.02.2012 23:34 Post subject: |
|
|
Viktige ting:
- Vi har droppet flere "store" spillere pga. ting som ikke går på spillernes sportslige kvalitet.
- Det kommer en back inn (ikke fra Tippeligaen) innen vinduet stenger. Dette er i tillegg til en eventuell JO Øveraas.
- Kontraktslengder er vanskelige greier. Det er vanskelig å forhandle med agenter og spillere, som ønsker korte kontrakter.
- Hoftun og Janne var begge enige om at spillestilen var for lite tydelig i fjor, og dette jobbes med. Nordsteien er med på denne biten, spesielt ift. videoanalyse.
- Å miste de 5 øverste i hierarkiet (Stadsgaard, Annan, Iversen, Stand og Demi) var meget tungt. Annan og Stadsgaard var enormt høyt respektert pga. ferdigheter og holdninger.
- Dorsin enig i at han ikke var god nok som kaptein eller spiller i fjor. Har bedret seg kraftig i år.
- GH Hjelde er nok en meget stor ressurs, i motsetning til hva vi kanskje tror.
- Av alle trenere vi har hatt siden 2005, er Janne den vi har skapt flest sjanser per kamp under (inkludert Eggens periode). Også den vi har sluppet til flest sjanser mot med.
- Topp 3 i Norge måtte ikke misforstås. Ambisjonen er Europa-gruppespill hvert år, og for å få muligheten til det, må man komme topp 3.
Det er mer, men det var noe han ikke ønsket ut også, så det får vi respektere. Kudos til Strand for bra opplegg! |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 29.02.2012 23:37 Post subject: |
|
|
Fikk dere som var der et inntrykk av at Hoftun er bedre skikket til jobben sin enn hva som er gjengs oppfatning her på forumet? |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:39 Post subject: |
|
|
Tusen takk for innlegget knerten! Most appreciated  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:40 Post subject: |
|
|
Tusen takk, Knerten!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 29.02.2012 23:42 Post subject: |
|
|
Johnny W wrote: | Fikk dere som var der et inntrykk av at Hoftun er bedre skikket til jobben sin enn hva som er gjengs oppfatning her på forumet? |
Ja. Fotballverden er ganske mye mer kompleks enn det vi på forumet tror. Sier ikke at jeg mener han er noen perfekt sportslig leder nei, men ja, inntrykket mitt ble bedre etter dette møtet. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 23:43 Post subject: |
|
|
@Knerten:
Jeg respekterer at det var ting som kom frem som ikke er ønsket spredt på forumet, men kan du bare svare på om det var noe positivt?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.03.2012 00:02 Post subject: |
|
|
Veldig bra jobbet karer. To turer to dager på rad ble litt mye for meg. Høres ut som om at han ga gode svar. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 01.03.2012 00:11 Post subject: |
|
|
v_olden wrote: | Jeg vil gjerne takke Strand for utmerket møteledelse. Coming star i en eller annen fotballklubb, vil jeg tro!  |
Takk takk
Det var et meget bra møte, og Hoftun svarte utdypende på alle spørsmål vi kom med. Knerten har en god oppsummering av det som kunne skrives, og vi respekterer selvfølgelig Hoftuns ønske om å ikke skrive det vi ble enig om skulle holdes unna forum. Alternativet hadde jo vært at det ikke ble diskutert i det hele og store.
Jeg forstår Hoftuns problemer når det kommer til kontraktslengder og det å få spillere til å forplikte seg til klubben, men jeg håper at man ikke bare skylder på ytre omstendigheter og at man finner mekanismer og rutiner som gjør det enklere.
Dessverre er mental trening og den biten ute, og ingen viderefører det arbeidet. I forhold til det med kompetanseoverføring mener de at kostholdsplanene og den biten er godt ivaretatt av Hjelde og Schwabe.
Det som gikk på visjon og mål var han ikke like tydelig på. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.03.2012 00:24 Post subject: |
|
|
Knerten_10:
Vet ikke om det ble diskutert, men om det gjorde det:
Ser Hoftun selv at det er behov for å styrke troppen vesentlig, og at
klubben trenger noen profiler?
Var han enig i problematikken med at vi har 2 "usikre" keepere som begge er kontraktsløse om 10 mnd?
Var han enig i at klubben står ovenfor et problem på spissplass med en utgående Prica, en aldrende Ivers og en solgt Bakenga?
For øvrig veldig deilig å lese punktene dine, kjente jeg ble i litt bedre humør, og jeg skulle ønske jeg var på møtet!  |
|
Back to top |
|
 |
|