View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2006 22:16 Post subject: |
|
|
Agent Rune Hauge og advokat Torgeir Knutsen er nå i Trondheim. De skal forhandle med Rosenborg om Iversens kontrakt søndag.
- Vi er i en veldig positiv dialog med Rosenborg. Forhandlingene vil fortsette søndag, og antageligvis sluttføres mandag, sier Torgeir Knutsen.
Les mer: Iversen nær Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 11.02.2006 22:18 Post subject: |
|
|
Hahaha, og så kom Rune Hauge med i spillet. Denne overgangen kan vel næppe blive mere uspiselig! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.02.2006 22:20 Post subject: |
|
|
3 Ã…rskontrakt!!  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2006 22:23 Post subject: |
|
|
Ble det sagt på TV2-sporten? Fikk ikke med meg hele innslaget. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 11.02.2006 22:24 Post subject: |
|
|
Jeg er selvfølgelig uforbeholdent positiv til Iversens retur.
Samtidig synes jeg Recon stadig mer minner meg om ei gammel gnålete kone som er i trass alder... _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 11.02.2006 22:26 Post subject: |
|
|
Dette retter opp Bjørndalens sølv...!!
For meg er dette gull! _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.02.2006 22:26 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Ble det sagt på TV2-sporten? Fikk ikke med meg hele innslaget. |
Jepp. ''Iversen er klar i 3 år for RBK'' _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 11.02.2006 22:27 Post subject: |
|
|
Jeg går ut fra at mcmort bl.a. sikter til meg. Til det kan jeg si at det er høyst diskutabelt hvem av oss som har tatt prozac.
Jeg vet hva jeg har sett av SI, jeg tror heller ikke han passer inn i alle klubber. I RBK tror jeg han vil passe perfekt. Men toppscorer blir han ikke, det blir Helstad.
Slenger aldri du dritt om noen? Hvordan vet du om det han har sagt ikke er dratt ut av en sammenheng? Kan ikke huske han har sagt "aldri mer Rosenborg" og igjen i hvilken sammenheng? Tvert i mot, etter hva jeg har fra interne kilder har han lenge ønsket seg tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 11.02.2006 22:28 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | 2mas wrote: | Ble det sagt på TV2-sporten? Fikk ikke med meg hele innslaget. |
Jepp. ''Iversen er klar i 3 år for RBK'' |
Jeg kan også bekrefte at de sa det på TV2 sporten. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 11.02.2006 22:41 Post subject: |
|
|
Hmm. Den fortapte sønn kommer luskende hjem med halen mellom beina etter å ha prøvd de fleste andre alternativer.
Det siste vi trenger er vel enda en spiss som ikke scorer mål. Dessuten er dette et klart signal om at Braaten ikke skal satses på som midtspiss. Med andre og bedre alternativer på kantene, frykter jeg at et av de største fotballtalentene i Norge noensinne er tapt for oss.
I stedet for å kvitte oss med FJ, har vi f... meg fått en til. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
olivknob Senior

|
Posted: 11.02.2006 22:51 Post subject: |
|
|
mcmort wrote: | Her blir det skrevet så mye rart at jeg regner med de fleste er på syre en lørdags kveld.
Hvorfor er dere lykkelige over dette?? I himmelens navn, hvorfor??
Iversen er en spiller som nå har prøvd å skaffe seg en klubb i mndsvis og vært på prøvespill i mange klubber som i eorupeisk måløeståkk ikke har oppnådd noe i nærhetenh av hva vi har gjort de siste 10 årene. I samltige klubber har han kommet til kort, og ikke vært god nok til å få kontrakt. Likevel vil dere ha ham.
Iversen er en spiller som definitivt ikke er noen stor målscorer. I VIF oppnådde han knapt mere enn det FJ gjorde i fjor (etter at FJ hadde en veldig dårlig sesong). Likevel vil dere ha ham. |
Dette er meget bra sagt.Hadde bare flere forstått dette.Kan ikke være mere enig!!Hele greia med ivers er bare tragisk,er så sur nå.Håper jeg ikke møter Iversen ikveld,for da smeller det. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2006 23:04 Post subject: |
|
|
He-he, avstemninga til [webred] er artig:
Hvem vil du helst se i RBK-drakt?
Odd Einar Dørum 5% (43)
Rita Ottervik 6% (50)
Trine Haltvik 11% (89)
Marvin Wiseth 8% (66)
Heia Tufte-Martin 33% (267)
Tom Ketil Krogstad 12% (98 )
Steffen Iversen 25% (202)
 |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.02.2006 23:10 Post subject: |
|
|
Hvis RBK først skal signere Iversen er det riktig med 3 års kontrakt....i tillegg bør han vise at han kan blø for drakta si....Velkommen hjem Ivers!!! |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 11.02.2006 23:12 Post subject: |
|
|
Går dette i orden og vi samtidig blir kvitt FJ er jeg en fornøyd mann, men spekulerer litt i hva som skjer nå. Hva skal vi med Kone, Helstad, Iversen, Braathen og en haug andre spisser? Frykter at vi mister enten Helstad eller Braathen pga dette.
Det kan jo hende Høgmo tenker på SI som en offensiv midtbanespiller noe som frigir Ciljan som indreløper. Noe slikt??
johnsen
koppinen - riseth - kvarme - dorsin
ciljan - solli
iversen
essediri - helstad - braathen
Kan funke det, og da er vi tilbake der vi hører hjemme; på toppen. Tror ikke vi tjener på å fordømme overgangen. Se det positive i det! En SI i form igjen er en stor forsterkning for oss.. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 11.02.2006 23:19 Post subject: |
|
|
Intet vil gøre mig lykkeligere, hvis dette blot er en forhandlings taktik fra Steffens side for at få et bedre tilbud fra en udenlandsk klub! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 11.02.2006 23:20 Post subject: |
|
|
Jeg stemte Marvin Wiseth på den [webred]-avsteminga.
Bare som en opplysning. Han virker som en hyggelig fyr. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.02.2006 23:22 Post subject: |
|
|
Jeg er veldig spent på hvordan Høgmo skal bruke Iversen......RBK har veldig mange spisser akkurat nå.....hva tenker de andre nå? Resultatet kan jo bli å miste noen....kanskje de vi ikke ønsker skal forsvinne!!! Stor sjanse for missnøye....her har Høgmo en viktig jobb å gjøre med hele laget....inkludere alle!!Hvem vet? Jeg er spent på resultatet av dette! |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.02.2006 23:24 Post subject: |
|
|
Jeg velger å stole på Høgmo.
Om Høgmo vil ha Iversen, har Høgmo en plan med Iversen! |
|
Back to top |
|
 |
rbksvein Junior

Joined: 10 Jun 2003 Posts: 34 Location: hjemme ikke langt fra Lerkendal
|
Posted: 11.02.2006 23:31 Post subject: |
|
|
Roar1961 wrote: | Flere av dere henger dere opp i at han kalte RBK er ræva, joda jeg likte det dårlig den gang selv, men i ettertid synes jeg det var helt rett. Han hadde jo rett, vi var jo elendige. Slikt må vi tåle. Forventer en viss takhøyde blant oss supportere. Jeg forstår at mange har vært skuffet over han, men nå er han tilbake hos oss og da skal vi la han få sjansen til å rette opp alt.
Nå ser jeg også faretegnene. Er han sulten nok? Hvorfor vil ikke engelske lag ha han? Har han bakkekontakten og ydmykheten vi trøndere forlanger? Jeg håper og tror det. Jeg tror vi tar gull i 2006 med god margin.
Jeg vil bli forferdelig skuffet over kjernen om de ikke tar positivt i mot ham. |
SYNES DU IKKE HAR RETT I DETTE MED AT HAN KALLER RBK ER RÆVAA ,JEG HAR FULGT DENNE KLUBBEN SIDEN 67 PÅ LERKENDAL OG I EUROPA. hAN BØR IKKE GLEMME HVORFOR HAN HAR DE MILIONENE HAN HAR PÅ BOK HELLER OG HUSKE PÅ HVILKEN KLUBB SOM FIKK HAN DIT
HAN ER PÅ LANGT NÆR SULTEN NOK OG BLIR GARANTERT PLAGET MED MYE SKADER I ÅR, FØLG MED FØLG MED....
HÃ…PER HAN BLIR SOLGT TE STRINDHEIM FORT.. _________________ Mvh ; rbksvein. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 11.02.2006 23:32 Post subject: |
|
|
Menneh...hva er det med Caps Lock da? Vi klarer fint å se hva du skriver selv om du bruker små bokstaver. |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 11.02.2006 23:34 Post subject: |
|
|
SLÃ… AV CAPS LOCK TAKK! |
|
Back to top |
|
 |
VatneNissen.AS Junior
|
Posted: 11.02.2006 23:39 Post subject: velkommen ivers!!! |
|
|
syns alle RBK supportera ska glæmm d neggative om ivers å begynn å tænk på at vi ska ta seriegull i år!!!
Ivers e etter mi meining ei førstærkning før Rosenborg.
ps: kan bi bra me essidiri på kant og iversen som stange ballen i gollen.
vi tar seriegull  _________________ «Du prate som en gud, men spælle som ei fett!»
Odd Iversen til lagkaptein Eggen, som hadde scoret selvmål i
semifinalen mot Mjøndalen, 1968. |
|
Back to top |
|
 |
Toom Senior
|
Posted: 11.02.2006 23:59 Post subject: |
|
|
Har ikke Rosenborg ambisjoner om å være den beste fotballklubben i Norge?
Har ikke Rosenborg ambisjoner om å spille i CL hvert år?
Har ikke Rosenborg ambisjoner om resultater i europa og CL?
Spørsmålet mitt er da..
Hvorfor eier ikke klubben kompetanse når det kommer til spillerinnkjøp? Hvorfor tenkes det så snevert og så lite? Hvorfor tørr man ikke mer?
Og hvorfor i all verden Steffen Iversen? Jeg blåser i hvordan han har oppført seg, fordi jeg ikke er RBK supporter, men han er jo bare ikke god nok.
I disse dager er jeg utrolig imponert over min egen klubb, hvor mye spillerkjøp vi har fått ut av så lite i Sandefjord. Så får vi se hvor langt det holder, men man prøver iallefall det som kan prøves. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 12.02.2006 00:09 Post subject: |
|
|
Håndbevegelsen han gjorde mot Kjernen sist han var på Lerkendal, gjør han for meg USPISELIG i RBK-drakt.
Skulle dette skje, at Iversen signerer, da spør jeg:
-Hva med Braaten, mannen som "lekte" med Carlos, Campell og andre?
-Hva med Helstad, mannen som garantert vil bli toppscorer for klubben/tippeligaen.
Per: IKKE kast vekk disse spillerene pga SI. Vær så snill.
Enig med Recon angående Bratseth og Høgmo. Håper Bratseth slår ned hånden her, selv om det ser ut til å være forseint. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.02.2006 00:12 Post subject: |
|
|
Har hørt om å sette ned foten, men å slå ned hånda var ny for meg. Ellers er jeg enig |
|
Back to top |
|
 |
|