View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Pirlo Veteran
|
Posted: 11.02.2006 20:11 Post subject: |
|
|
robinla wrote: | attach wrote: | Jeg vil ikke se at Iversen hever mer lønn enn de andre! |
Enig, men desverre ser jeg på det som utenkelig at han ikke blir den best betalte i Rosenborg.  |
Enig.. han er jo så kresen.. |
|
Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 11.02.2006 20:11 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke bare sitte og se flere uttrykker sin misnøye med at Steffen er på vei tilbake. Vi må legge personlige følelser og fornærmelser bak oss. Sutrete supportere er like ille. Tenk hva som er det beste for laget. En sulten Iversen vil være en enorm styrke for RBK... Når han spiller som han gjorde for VIF har vi virkelig et formidabelt lag i år.
PMH imponerer meg også. Han har virkelig blikk for lagbygging. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.02.2006 20:13 Post subject: |
|
|
Som han gjorde for Enga i 2005? Solid forsterkning da ja.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
|
|
En ting er jeg enig med de som er positive til å signere Iversen. Det skal være totalt uaktuelt med en kort-tidskontrakt. Iversen er ikke god nok til at han skal inn for en 1års kontrakt for så å stikke igjen.
Og håper nå at Frode forsvinner ut. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
|
|
Roar1961 wrote: | En sulten Iversen vil være en enorm styrke for RBK... |
Sulten, han har prøvd alt annet og "havner" i RBK som en nødløsning?
Sorry, men det er iallfall slik jeg ser på det. Ikke engang VIF vil ha han, og det sier sitt. |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 11.02.2006 20:14 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Troinndern wrote: | Det her er vanvittig. For en drøy måned sida var han uspiselig hos selveste Rune Bratseth. Nå er han plutselig velkommen fra alle hold? |
Dette bygger bare oppunder det jeg har fått av rykter fra miljøet som sier Bratseth er parkert på sidelinja til fordel for Pej. |
For meg beviser det bare at Bratseth mener det bokstavelig når han bruker ordet "uspiselig." Han vil ikke spise Ivers. Han ville heller ikke spist Hareide. Ikke noe å si på det, de er nok seige fyrer. Erna Solberg derimot, sprøstekt på en seng av cashewnøtter, da begynner det nok å nærme seg for Bratseth. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
|
|
attach wrote: | Jeg vil ikke se at Iversen hever mer lønn enn de andre! |
Er så enig. Men tror de ønsker han såpass sterkt at han blir overbetalt  _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
|
|
Recon wrote: | Som han gjorde for Enga i 2005? Solid forsterkning da ja.... |
Husker du høsten 2004, Recon? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.02.2006 20:15 Post subject: |
|
|
Hva med høsten da? Han var helt ok, og ble hypa opp fordi Espen sto som en PU i mål. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.02.2006 20:18 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Hva med høsten da? Han var helt ok, og ble hypa opp fordi Espen sto som en PU i mål. |
Mener å huske at han var god i samtlige VIF-kamper. Husker også at de var ubeiseret over en lengre periode med Ivers i knallform!
En slik Ivers vil jeg ha i RBK! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.02.2006 20:20 Post subject: |
|
|
Du om det kis. Fra meg får han kun edder og galle ved enhver mulighet! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.02.2006 20:21 Post subject: |
|
|
Så får det være. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 11.02.2006 20:22 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Du om det kis. Fra meg får han kun edder og galle ved enhver mulighet! |
syns ikke noe om det her jeg heller, men vi kan desverre ikke gjøre noe med det vi får venne oss til det |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 11.02.2006 20:22 Post subject: |
|
|
Roar1961 wrote: | Når han spiller som han gjorde for VIF har vi virkelig et formidabelt lag i år.
|
Den saken er det vel to relativt forskjellige sider av.
Ja, Iversen var veldig god for VIF i 2004. Media ville sågar ha det til at han var årsaken til at de tok sølv da, men de glemte selvsagt at Arason kom til klubben samtidig. Og han var vel så viktig, bare få en video med Bolthofs "highlights" så skjønner en det.
I 2005 var Iversen til dels viktig på våren, men stort sett virket det å være psykisk. Han scoret syv mål. Som er for lite for en spiss i TL. Og en del av dem kom på straffe også...
Straks VIF så at det gikk an å vinne kamper uten at Iversen var med la de grunnlaget for det som ble til seriegullet.
Dog er jeg enig med deg i at Høgmo forhåpentligvis får mere ut av spillere enn det Rekdal har klart i VIF. Det er verdt å merke seg at selv om Steffen sleit benken i Wolves så kom han veldig mye bedre trent og i en helt annen form til VIF, enn etter å ha deltatt på en hel sesongoppkjøring hos I. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.02.2006 20:26 Post subject: |
|
|
Savner Harald...  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 11.02.2006 20:31 Post subject: |
|
|
når iversen velger rbk framfor vif som skal ut i cl eller uefa ...
når iversen velger rbk framfor andre klubber han vil tjene mye bedre i ...
når iversen velger rbk framfor everton ...
ja da ønsker jeg han virkelig velkommen ...
kvartfinalen i cl 2007/2008 rykker nærmere og nærmere ... |
|
Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 11.02.2006 20:36 Post subject: |
|
|
Hva med en avstemning for folk på forumet? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.02.2006 20:38 Post subject: |
|
|
Avstemning på forsida? |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.02.2006 20:38 Post subject: |
|
|
Ja, lag avstemmning 2mas! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 11.02.2006 20:39 Post subject: |
|
|
JSS wrote: | når iversen velger rbk framfor vif som skal ut i cl eller uefa ...
|
Iversen er visst ikke lengre velkommen tilbake til VIF lengre, ikke der heller vel å merke.
JSS wrote: | når iversen velger rbk framfor everton ... |
Everton ville ikke ha Iversen, de heller vel å merke. |
|
Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 11.02.2006 20:41 Post subject: |
|
|
robinla wrote: | Iversen er visst ikke lengre velkommen tilbake til VIF lengre, ikke der heller vel å merke. Everton ville ikke ha Iversen, de heller vel å merke. |
"- Han fikk tilbud fra Everton, men har nå bestemt seg for Rosenborg, bekrefter Iversens rådgiver Christian Eidem overfor VG Nett"
vif ville etterhvert ikke ha han når han signaliserte at han ikke ville til dem ... |
|
Back to top |
|
 |
rbksvein Junior

Joined: 10 Jun 2003 Posts: 34 Location: hjemme ikke langt fra Lerkendal
|
Posted: 11.02.2006 20:44 Post subject: |
|
|
STEFFEN HAR KOMMET TE MIN KJÆRE RBK OG DET LIKE Æ DÅRLIG, OG HAN BLIR ALDRI POPULÆR HER ER NO MITT TIPS.
HAN SKUFFET MEG STORT DA HAN SA RBK ER RÆVA, OG HAN HAR TYDELIGVIS GLÆMT AT KUA HAR VÆRT KALV NOEN GANG..........
DU KAN MELDE DÆ INN I BYÅSEN ELLER STRINDHEIM OG SPILLE FOR DE MENS DU ER I TRONDHEIM OG IKKE PÅ LERKENDAL, SORRY STEFFEN MEN DU HAR BRENT ALLE BROER FOR MÆ..
RBK GO GO GO GO FOREVER OG UTEN IVER'S........... _________________ Mvh ; rbksvein. |
|
Back to top |
|
 |
espen Junior
|
Posted: 11.02.2006 20:45 Post subject: |
|
|
Klart en Ivers i form vil styrke RBK betraktelig.
Essidiri kommer fri på kanten og slår et perfekt innlegg på pannebrasken til Ivers som scorer sikkert...
Kan bli en klassiker dette - Tror PMH har gjort et varp her, den mannen kan å bygge et bra lag.
Jeg svelger gjerne noen kameler for at RBK igjen skal få et lag som kan kjempe i europa.
NÃ¥r det er sagt, en korttidskontrakt er uakseptabelt. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 11.02.2006 20:46 Post subject: |
|
|
Klanen gikk vel i hovedsak lei av all vimsingen hans.
Når det gjelder Everton var vel tilbudet han fikk alt for dårlig til at han kunne takke ja, og håper han får bedre betalt i Rosenborg. Får han ikke et godt nok kontraktsforslag her, vil han nok avslå det hele. Noe jeg håper på. |
|
Back to top |
|
 |
|