English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stefan Strandberg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
toms0504
Junior

PostPosted: 11.02.2012 12:14    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...223779.ece
eksil
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 12:21    Post subject: Reply with quote

Flott. 6 spillere ut. Strandberg og Iversen inn dette vinduet. Vi burde vel spørre Jostein Flo også siden vi allikevel er i dytten. Crying or Very sad
doffen
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 12:57    Post subject: Reply with quote

Dårlig stemning på VPN forumet rundt denne overgangen. Må jo tale for noe, selv om de klager mest over MA.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 13:34    Post subject: Reply with quote

Eksil wrote:
Flott. 6 spillere ut. Strandberg og Iversen inn dette vinduet. Vi burde vel spørre Jostein Flo også siden vi allikevel er i dytten. Crying or Very sad

HÃ¥vard Flo er vel mer sannsynlig da.....
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 13:37    Post subject: Reply with quote

Kan ikke se annet, enn at Stranberg er tenkt som høyreback... En ny Basma/Høyland, som dekker flere plasser.. Tror Stranberg kan bli tippeligaens beste høyreback..
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 11.02.2012 13:42    Post subject: Reply with quote

Vel. Jeg håper og tror at du tar feil. Stefan Strandberg blir makkeren til Jim Larsen fordi Hoftun og Jonsson ser det samme som meg; Simen Wangberg er ikke god nok, enda og PVR er bare ment som backup.
Synes det bare er rett og rimelig da SW ikke er så god som alle skal ha det til.

Sorry ass. Sikkert veldig kontroversielt å ha en annen mening enn flertallet her inne.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 11.02.2012 13:52    Post subject: Reply with quote

Som sagt er jeg negativ. Han var bra de første gangene jeg så han, men det jeg så av han i fjor var veldig middelmådig. Men jeg noterer meg at mange VIF-supportere vil beholde han.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 13:57    Post subject: Reply with quote

Egentlig er Strandberg og Wangberg ganske like som spillere. Det blir som å supplere en kløverknekt med en sparknekt. Er raske Brede Moe glemt.....?
Back to top
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 11.02.2012 13:57    Post subject: Reply with quote

Hvor mye kan vi være villige til å gi for Strandberg? Tar vi en Nordkvelle, og prøver oss på en overgangssum på ca. 1-2 millioner?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 11.02.2012 14:24    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Som sagt er jeg negativ. Han var bra de første gangene jeg så han, men det jeg så av han i fjor var veldig middelmådig. Men jeg noterer meg at mange VIF-supportere vil beholde han.
Det er jo ikke noe rart. VIF-supportere er jo de eneste som har et mer urealistisk bilde av egne spillere enn RBK-supportere...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 14:24    Post subject: Reply with quote

palsa12 wrote:
Vel. Jeg håper og tror at du tar feil. Stefan Strandberg blir makkeren til Jim Larsen fordi Hoftun og Jonsson ser det samme som meg; Simen Wangberg er ikke god nok, enda og PVR er bare ment som backup.
Synes det bare er rett og rimelig da SW ikke er så god som alle skal ha det til.

Sorry ass. Sikkert veldig kontroversielt å ha en annen mening enn flertallet her inne.

Litt enig, Wangberg virker veldig lovende i perioder men har kanskje ikke hatt den utviklingen man hadde håpet på, kanskje pga skader.

Om han rett og slett har fysikk (spesielt fart) og talent til å lykkes på høyeste nivå gjenstår å se men han er fremdeles bare 20 år gammel
josinho
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 14:31    Post subject: Reply with quote

Det har jeg glemt å fortelle om tidligere: jeg snakket for et par dager siden med en som har møtt VIF i form å være trener for motstanderlaget og han sa når jeg spurte om Strandbergs kvaliteter at han er god i kroppsdueller, forsøker å være en spillende stopper uten å ha gode nok ferdigheter til det og at Strandberg ikke var på det kvalitetsnivået som en RBK-forsvarer bør være på.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 14:40    Post subject: Reply with quote

en dårligere versjon av Jimbo Larsen med andre ord
Recon
Legende

PostPosted: 11.02.2012 14:41    Post subject: Reply with quote

Det er speidere der ute som sier rett ut at de siste årenes overganger består av mye som ikke er verdige en klubb av RBKs størrelse.

Det er ganske utrolig, men Hoftun har vist seg ENDA svakere enn KTE. KTE var udugelig i forhandlingene, men i det minste gikk han jo etter noe kvalitet.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 14:54    Post subject: Reply with quote

Vålerenga prøver Per Egil Flo.. De flytter nok Nordvik inn i midten, hvis Strandberg drar..
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 14:56    Post subject: Reply with quote

Triste greier dette overgangsvinduet gitt...
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 15:17    Post subject: Reply with quote

Spurte en kar som kom innom jobb i dag, iført enga boblejakke og enga lue, hva han mente om Strandberg. Han beskrev han som et forsvarstalent som har stagnert i Enga.
Største minuset mente han var: "Han tror han er så jævla mye bedre enn han er" og "kjappere i hue, enn i beina"

Lukter jeg winsnes i forsvar? Drar 1/3 overstegsfinte med sjøbein, som resulterer i at han sender seg selv i pølsebua.

Han sa også at hvis han fikk ut potesialet sitt, presterte jevnt og noen fikk han til å innse egne begrensinger. Så kunne det bli et knallkjøp.

Fikk litt den "lykke til med han da, mohahaha" følelsen.

Det er jo tross alt Riksklysa Martin A. som er kongen på haugen i enga. Hadde strandberg vært ett "kupp" så hadde Martin aldri i verden latt han gå til RBK.
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 11.02.2012 15:40    Post subject: Reply with quote

Interessant. Jeg tror samtidig at spillere som har stagnert litt, men som fortsatt er å regne som et talent, får en ny giv når de kommer til en ny klubb. Du må også huske på at han ikke vil skrive ny kontrakt med Vålerenga og det er vel også grunnen til at Andresen vil selge nå, istedenfor å la han gå som bosman neste år. Spm er bare hvor mye penger MA klarer å melke ut av den inkompetente SD vår.

Last edited by Mynthon on 11.02.2012 15:43; edited 2 times in total
Back to top
Hagi
Junior

PostPosted: 11.02.2012 15:42    Post subject: Reply with quote

palsa12 wrote:

Helt enig! Wangberg ikke i nærheten. Rbk trenger en forsvarsspiller som er spillende. Laget slår bort alt for mange baller bakrfra. Greit nok at dette kan ha med selve organiseringa å gjøre men er det nå en gang slik at vi er helt planløse, hvilket vi har vært lenge, så er det viktig med en spiller i bakre ledd som kan treffe en mann foran i banen.
Back to top
DelPiero
Proff

PostPosted: 11.02.2012 15:45    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Spurte en kar som kom innom jobb i dag, iført enga boblejakke og enga lue, hva han mente om Strandberg. Han beskrev han som et forsvarstalent som har stagnert i Enga.
Største minuset mente han var: "Han tror han er så jævla mye bedre enn han er" og "kjappere i hue, enn i beina"

Lukter jeg winsnes i forsvar? Drar 1/3 overstegsfinte med sjøbein, som resulterer i at han sender seg selv i pølsebua.

Han sa også at hvis han fikk ut potesialet sitt, presterte jevnt og noen fikk han til å innse egne begrensinger. Så kunne det bli et knallkjøp.

Fikk litt den "lykke til med han da, mohahaha" følelsen.

Det er jo tross alt Riksklysa Martin A. som er kongen på haugen i enga. Hadde strandberg vært ett "kupp" så hadde Martin aldri i verden latt han gå til RBK.

Jees, skal vi ta med meninger til random fyrer i enga utstyr her inne?
Sola
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 15:52    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Egentlig er Strandberg og Wangberg ganske like som spillere.

Nei, de er ikke like som spillere. Strandberg er en spiller som er mye roligere med ball, har en helt annen intensjon med det han driver med enn Wangberg. Strandberg har også en flott pasningsfot han vet å bruke ved flere anledninger. Jeg oppfatter han som en klok spiller, som har stort potensial både som midtstopper men også som defensivt anker. At han er ung og norsk gjør det hele bedre.

Er en av veldig få som er positiv til overgangen.
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 15:57    Post subject: Reply with quote

DelPiero wrote:
Jees, skal vi ta med meninger til random fyrer i enga utstyr her inne?

For meg som ikke har sett spilleren, og vet veldig lite om han, så synes jeg det er topp med informasjon fra enga suportere, som har fulgt spillerne i flere år.
Back to top
DelPiero
Proff

PostPosted: 11.02.2012 16:34    Post subject: Reply with quote

For min del så stoler jeg mer på alle her inne enn en hvem som helst med enga-lua.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 11.02.2012 16:41    Post subject: Reply with quote

Jeg husker jeg syntes Strandberg var et spennende talent da han begynte i VIF. Da han begynte å spille der i 2009, trodde jeg han ville bli knallgod. Men som andre har vært inne på, har han blitt langt mer usynlig etter hvert. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har helt kontrollen på hvordan han spiller nå, men jeg har ikke sett nok overbevisende ting som gjør meg sjeleglad heller.

Kanskje et miljøskifte gjør ham bedre, kanskje ikke. Kanskje er vi bedre på å få ut kapasiteten hos spillere enn VIF, slik det også er på spisser, kanskje ikke. Vi får se, men jeg er i utgangspunktet veldig lunken til en eventuell signering.
Roamer
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 18:50    Post subject: Reply with quote

Skremmende at det fremheves at han også kan spille høyreback. Det kan jeg aldri se for meg. Da blir det på nivå med Høiland - altså alt for dårlig. Da er det mulig at Strandberg blir eneste nye spiller, vil ikke si forsterkning, fordi han er 2-i-1: midtstopper og back.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 133, 134, 135  Next
Page 8 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb