View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.02.2012 17:49 Post subject: |
|
|
Hva i helvete skjer? Vurderer å slippe ham fri? Det har skjedd så mye piss nå at jeg nesten vurderer å droppe sesongkortet tross min lovnad om å ha det når Moldskred dro. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 08.02.2012 18:28 Post subject: |
|
|
Åsen bør ikke sendes bort da han er et godt cover på flere plasser i ulike formasjoner. I tillegg til diverse midtbaneroller kan han jo være back-up for Dorsin. Åsen er nok også bedre enn late DFH på venstreflanken. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 08.02.2012 19:01 Post subject: |
|
|
Hahaha jeg tror ikke jeg har tall på hvor mange ganger du har klikka over samme sak nå Knerten_10 Hver gang det kommer en artikkel om Åsen så tilter du hehe
RBK har sikkert lyst på Åsen som backup men kan ikke love særlig med spilletid. Åsen har helt sikkert lyst til å spille fast, og krever endel spilletid. Derfor ender man nok opp med å sende han til Ranheim.
Det at Åsens fremtid skal bli avgjort i løpet av uka, kanskje imorgen, vitner litt om at vi kanskje kan forvente ny(e) signering(er) i løpet av uka, kanskje imorgen? |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.02.2012 19:14 Post subject: |
|
|
DA må vi låne ham ut til ranheim og sørge for å forlenge kontrakten hans med 1 år i forkant. koster ikke mye, og bedre en risikoen om han fortsetter utviklingen.
Kan ikke slippe ham free transfer det er retard...
kunne nok godt beklet venstrekanten ved behov siden han ikek er alt for ulik Thomas Drage på TIL og han er jo kjempedårlig.. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
orz Proff

|
Posted: 09.02.2012 00:44 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: |
Det at Åsens fremtid skal bli avgjort i løpet av uka, kanskje imorgen, vitner litt om at vi kanskje kan forvente ny(e) signering(er) i løpet av uka, kanskje imorgen? |
Ligger jo litt i kortene dette. Tipper de er i ferd med å jobbe med en eller flere spillere nå. Så får vi håpe de lykkes |
|
Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 09.02.2012 01:18 Post subject: |
|
|
Ikke faen om jeg skal bruke studentlånet mitt på sesongkort i år. Har NULL tro på det de driver med på brakka akkurat nå. GI BORT ÅSEN?!
moomoo wrote: |
Kan ikke slippe ham free transfer det er retard... |
Så jævlig spot on. |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 09.02.2012 02:09 Post subject: |
|
|
Hvem som skulle kjøpt ham da? Og hvor mye skulle de være villige til å betale/Hvor lavt ned i pris går Hoftun for å få solgt ham? |
|
Back to top |
|
 |
Daniel Sjölund Senior
|
Posted: 09.02.2012 04:13 Post subject: |
|
|
Kunne jo beholdt ham da.  |
|
Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 09.02.2012 15:39 Post subject: |
|
|
Vi er ikke i nærheten av å ha god eller stor nok stall til å bare gi bort Åsen på denne måten. Jeg er sikker på at han vil få en del med spilletid i Rosenborg-drakta denne våren. Han er en av ytterst få alternativer på venstrekanten, og kan spille både sentralt og også i den hengende offensive rollen. For ikke å glemme at vi bare har én venstreback i klubben, og han KAN faktisk bli skadet/sliten han også Hoftun!! |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 09.02.2012 16:01 Post subject: |
|
|
Hvis Gjermund reiser, er det 13 skadefrie utespillere og 2 keepere på kontrakt. Godt jobba med et budsjett på 190 mill. Dette er jo en parodi...ikke RBK verdig. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.02.2012 16:19 Post subject: |
|
|
Dersom vi hadde hatt bedre ledelse i klubben, hadde Gjermund Åsen kanskje vært overflødig. (Snakker om svake Svendsen, underrapporterende Skutle og for lavt presterende Hoftun).
Slik stoda er i dag, ser Åsen heller ut til å være vanskelig å slippe. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 09.02.2012 16:19 Post subject: |
|
|
det er nå ennå teitere å gi kontrakt og lønn til noen som ikke skal krangle om plass på laget. slapp av litt!
syns Åsen viste mange lovende takter, og ønsker ham velkommen - men kun om trenerapparatet mener han kan utvikle seg videre. |
|
Back to top |
|
 |
Hagi Junior
|
Posted: 09.02.2012 16:28 Post subject: |
|
|
Hadde man gitt Åsen tillit over tid er jeg rimelig sikker på at han ville blitt en bra spiller for rbk. Ferdighetsmessig mer spennende enn både Henriksen og Svensson. Ser man på de første kampene til Henriksen i gjennombrudds-sesongen, var han skikkelig dårlig men fikk likevel tillit helt til det løsnet mot Odd Grenland. Gir man Åsen den tryggheten at han får spille fra start selv om han nødvendigvis ikke er veldig god fra første kamp av vil vi få god nytte av han.
Roar Strand gikk jo ut i media og meldte fra om Åsens innsats og ferdighet på trening, det samme har jeg også hørt andre rbk-spillere si. Synes det er skuffende hvis det ikke skal gå ant og lykkes i RBK med mindre man har et o2 opptak skapt for 3000 meter hinder og er ultra aggressiv i spillestilen. Litt flåsete sagt, ok. Men her har vi en spiller med touch, klokskap, fot og finesse - så er det et alternativ og bare kaste han ut døra. For spennende ferdigheter til at du kan bli her.
Det skal dog sies at jeg også savner litt vinnerinnstinkt fra Åsen. Litt killer. Sette skapet litt på plass: jeg fortjener å spille etc. Han viste at han er for god for adecco i fjor, så flere av kampene. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 09.02.2012 16:33 Post subject: |
|
|
Litt flåsete spådom: Går Åsen til Vålerenga er han landslagsspiller i løpet av 2013.
--
Ikke at jeg tror at han burde være det, men det er noe med Drillo og Vålerenga, og ikke minst historien vår som tilsier det.
Folk snakker om at stallen vår er svak. Den er ekstremt tynn for øyeblikket og elendig komponert, der et par spillere (Dorsin, Prica) er alftor gamle og dårlige til ikke å ha konkurranse + vi mangler en høyreback, men de fleste av spillerne vi faktisk har i troppen hadde jo gått inn på ethvert annet TL-lag. Åsen inkludert. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 09.02.2012 16:35 Post subject: |
|
|
Noen som kan beskrive Aasen som spillertype? Jeg har kun sett hans innhopp i serien og da har han forstaaelig nok vaert anonym og litt junior takter.
Hoerer mange si han er bra teknisk - mener dere ta paa en Messi-maate men dribleferdigheter og saakalt "ballen limt til foten" ballkontroll eller paa en Iversen-maate meg god touch og godt tilslag?
Er han rask? Slaar han bra innlegg? Kan han takle? Er han pasningssikker? Kreativ? Loepssterk? osv osv _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 09.02.2012 16:40 Post subject: |
|
|
Han er ikke løpsduell-rask, men han er rimelig kvikk på tå. Beveger seg greit rundt på banen.
Veldig flink til å føre ball. God grunnteknikk; er til tider svært kreativ når han har adecco-rom og må nok tilpasse seg til TL-press, men det burde gå greit.
God pasningsfot, både når det gjelder kortpasninger og innlegg. Har et fint fotballhode og en preferanse for tiki-taka, noe a la Skjelbred. Den type spiller som det gjerne kreves flere av for å se de fine trekantkombinasjonene ut av midten, som vi husker fra Valencia-kampene.
Alt dette har han vist i adecco-ligaen. Trenger spilletid og vanlig tid for å ta dette med til TL, men jeg ser ikke umiddelbart noen grunn til at det skal være vanskeligere for han enn for de andre uprøvde i troppen vår. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.02.2012 18:11 Post subject: |
|
|
Forsvinner Åsen er det til å grine av. Norges dårligste ledelse klarer å ødelegge alt de kommer bort i. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.02.2012 18:36 Post subject: |
|
|
Dæven så dramatisk over Åsen da Keenoir. Om ledelsen lar Åsen gå gratis er det en parantes i nyere tids "råtten klubbdrift". Det når ikke opp på en topp 250 liste over idiotiske valg som er gjort.
Det er nok så enkelt som at Åsen krever mye spilletid og vi ikke kan love det fordi han idag ikke er god nok til å forsvare masse spilletid.
Da er det greit å la spillere gå så de får se om de kan utvikle seg andre steder. Går han til Enga er det litt dumt, men helt greit.
Går han til Ranheim er det gull, det er jo bare å hente han tilbake om han skulle utvikle seg nok. |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.02.2012 21:08 Post subject: |
|
|
Kaster opp på klubben snart. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 09.02.2012 21:09 Post subject: |
|
|
Vil faktisk påstå at dette er for det bedre. En ting er mangel på spillere, noe annet er å sette inn spillere man ikke føler kan håndtere oppgaven. Da er det bedre å beholde vedkommende, men la ham utvikle seg ved en annen klubb og ta steget opp når han er klar for det |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 09.02.2012 21:19 Post subject: |
|
|
Hmmm..hvem skal spille for RBK da? Vi kan få inn en utlending og resten må være norske. Blir det juniorlag i år også? |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 09.02.2012 21:23 Post subject: |
|
|
To halte hester trekker umulig like mye tømmer som en frisk? |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 09.02.2012 21:24 Post subject: |
|
|
Støtter utleie.
Win win vil jeg påstå. Ikke sikkert han har fått mye spilletid til oss, og da er det nok bedre med fast plass på Ranheim. Så får vi se om han "ruler" i adecco. |
|
Back to top |
|
 |
|