English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - IFK Göteborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 05.02.2012 00:06    Post subject: Reply with quote

Det er over 1 år siden jeg skrev dette :
"Å tape 4-0 mot et B preget Mechelen forteller meg at vi må slutte å framdyrke/ handle kaldblodshester uten teknikk og balanse. Uheldig nok er det slike kaldblodstyper RBK gjerne vil framdyrke også på gutte/juniornivå i klubben. Se bare på Wangberg på det første målet til Mechelen. Det er så temposvakt at det ligger på 3.div. nivå. Og slik kan man fortsette med midtbane, resten av forsvaret +++
Det mangler totalt : fart på ball, gode førsteberøringer, tempo , teknikk og evnen til å passere medspillere. Den norske TL vinneren gjenspeiler som sagt før, det elendige nivået i vår egen liga.........
Det eneste det dreier seg om for RBK er å få innlegg fra kant i "tilfeldig håp" om å treffe en medspiller. Dette er dølafotball som er utgaått på dato. Sett på en Spansk Premiera kamp å se hva de driver med der.
Forstå det den som vil, det holder i TL, men er nå synlig nok på nederste hylle i Europa. Hvorfor ser man ikke på hva mellomeuropeiske klubber driver med på trening ? Tydeligvis er det "dølagamper" også på trenernivå blandt de yngste i klubben som fungerer som filter....og dette vil straffe seg sterkt i årene som kommer mht. hva vi klarer å produsere selv av spillere. Merk mine ord. Og det er synd, all den tid den økonomiske situasjonen til RBK skriker etter egenprodusering av talenter.
Til de av dere som kaller Mechelen er bakgårdsklubb, sier jeg bare god bedring og velkommen til virkelighetens verden. Og den er ikke slik det blir framstilt i media."

Og jeg spør: Hva har forandret seg ? Ingenting.
Dette er ikke bra nok, spillere som kommer hit blir ila. kort tid MYE dårligere enn da de kom.
Forstå det den som vil........
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 00:43    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært trist helt siden dommeren blåste av kampen. Jeg erindrer absolutt ingen endring what-so-ever på "kvaliteten" vi viser. Møkkadag. Tommel'n ned
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 01:05    Post subject: Reply with quote

"- Banen var dårlig og det var voldsomt med vind. Det må ta sin del av ansvaret for at det ble som det ble, sier han."

Dersom dette er hovedproblemet har vi et problem når Tippeligaen starter på igjen med sine strøkne naturgressmatter i mars/april.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 01:31    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...223006.ece

Ser i denne saken at vi jakter 2 spillere. Det er 2 for lite.

Trodde RBK var klar over at Lüstig var på vei bort jeg. Mulig det kom som et sjokk på de.
Back to top
DelPiero
Proff

PostPosted: 05.02.2012 01:33    Post subject: Reply with quote

Da må jeg nok få minne deg på om at Lustig har forlatt oss....
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 01:37    Post subject: Reply with quote

Hehe vet, men virker ikke som de er klar over at han er borte siden vi er inn i februar og at det enda ikke har dukket opp en høyreback.

Ble sagt at de jobbe med spillere allerede i sommer, tror ikke på at det var Stoor som var alternativet da.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 01:45    Post subject: Reply with quote

Wangberg var helt krise i dag. Vi mangler en god midstopper ved siden av Larsen. Synes ikke det er betryggende at Rønning er vår beste midstopper ved siden av Biffen.....
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 04:46    Post subject: Reply with quote

Gode ting fra turneringen er at vi ligger godt defensivt. Vi jobber som et lag. Herlig, selv om det mangler en del på det offensive.

Når det gjelder det offensive har vi sett at det har kommet en del gode løp både fra Henriksen og Dockal som har åpnet opp. Jeg er langt fra så negativ som jeg har vært tidligere, etter å ha sett prestasjonene våre under denne cup'en. Det største problemet vårt pdd er at backene våre ikke makter å være med i oppbyggingen av spillet. Samtidig sliter Larsen med å være den eneste kompetente midtstopperen i klubben. Det er stadig klarere at Wangberg trenger mer tid.

To nye backer, og mye er gjort. Heia RBK.
akson
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 10:14    Post subject: Reply with quote

solbakken13 wrote:
Fyfaen, må bare si noen ting. Fyfader for et møkkaforum!!!!! er faen meg ikke anna å høre enn negative ting her... spillere vi kjøper blir hæsja på før de har fått bevist hva de kan.. JJ blir nesten hengt pga av en simpel treningskamp osv... tror jeg ikke har lest en jævla positiiv ting her på MANGE mnd.. Greit 2 omg idag var langt unna godkjent, men viss noen av dere så 1 omg så var den bra! Mange av dere kaller dere supportere, men hadde dere vært en EKTE suporter så hadde dere ikke slakta laget uansett hva, dere hadde kanskje vært missfornøyd, men dere hadde ikke slakta laget. Takk for meg, dette er siste gang dere hører noe av meg, for makan til møkka forum skal du faen lete lenge etter! RBK for alltid<3

Det ser ut som om dette forumet er som de fleste forum. Av ca 3700 brukere er det:

10 som sier veldig mye
100 som sier mye
500 som sier noe av og til
1000 som ikke sier så mye
2000 som er helt stille
50000 ? Uregistrerte som leser av og til.

Det er nok de som er mest interessert som bruker mest tid på å komme under huden på klubben. Det er nok de som oppdager sykdomstegn først og omtaler dem mest. Så kall dem hva du vil. RBKidiot, RBKnerd, RBKoman eller rett å slett lidenskapelig suporter. Men kom ikke å si at de ikke bryr seg om klubben, eller at de ikke ønsker den alt godt...

Heia RBK..måtte alle sykdomstegn forsvinne så fort som mulig, så du blir vårt gamle gode lokomotiv igjen.

Tommel'n opp! Wink Tommel'n opp!
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 05.02.2012 11:09    Post subject: Reply with quote

Sjiraff wrote:
http://fotball.adressa.no/sport/article223006.ece

Ser i denne saken at vi jakter 2 spillere. Det er 2 for lite.

Det er (minst) en trener for lite og.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Page 9 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb