| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.02.2012 05:02 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | EGA wrote: | Kommentar til all surmulingen rundt JJ:
Jeg tror flere her inne har en overdreven tro på trenerens påvirkning på spill og formasjon. |
Denne komentaren tar kaka.Mener du at treneren ikke har påvirking på formasjon og spill.
Hva skal vi med trener som lønnes med mil. i året hvis de ikke trengs.
For det er vel det du egentlig skriver.Merkelig. |
Støttes jangusk.
EGA: Den kommentaren er såpass på trynet at det lukter troll. Men om dette er en seriøs mening fra din side, hva ER trenerens oppgave da? Og ikke minst, HVEM har ansvaret for spill og formasjon om det ikke er treneren? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.02.2012 13:32 Post subject: |
|
|
Treneren? Han blander saft i pausen han. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.02.2012 14:00 Post subject: |
|
|
 _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 03.02.2012 16:24 Post subject: |
|
|
Mitt poeng: jeg tror ikke et trenerbytte forandrer spillet sånn uten videre. Spillerene er ikke roboter. Jeg tror heller en kreativ/dominerende kraft på feks midtbanen lettere påvirker spillet og gjør de andre bedre.
En annen ting er at jeg gjerne så at JJ la ned forbud mot lange baller fra beckrekken, men er redd for at de spillerene vi har ikke evner noe bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 03.02.2012 17:25 Post subject: |
|
|
Jeg tror Jan Jönsson er helt enig med deg i deg, gitt. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 03.02.2012 20:04 Post subject: |
|
|
Jeg er helt sikker på at et tilfeldig lag i aserbajdsjansk 2.divisjon kunne lært oss mye nyttig om igangsetting og ballbehandling i forsvaret.
Det er greit at Dorsin, Larsen, Wangberg og Høiland ikke er tekniske vidundere, men når man ser hvor stillestående resten av laget er, og hvor lite selvtillit/fryktløshet disse spillerne har med ballen må man innse at det finnes rom for forbedring, selv med de individuelle begrensningene JJ har å gjøre med.
Last edited by abjoern on 04.02.2012 00:18; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 03.02.2012 21:15 Post subject: |
|
|
| EGA wrote: | Mitt poeng: jeg tror ikke et trenerbytte forandrer spillet sånn uten videre. Spillerene er ikke roboter. Jeg tror heller en kreativ/dominerende kraft på feks midtbanen lettere påvirker spillet og gjør de andre bedre.
En annen ting er at jeg gjerne så at JJ la ned forbud mot lange baller fra beckrekken, men er redd for at de spillerene vi har ikke evner noe bedre. |
Så du tror at om vi innså at "fotball-spillere ikke er roboter" og ga JJ dette året på å "spille" inn ett mulig lag/11'r så vil alt bli bra, "sky is the limit" og så har vi ett lag som kan kjempe om gull og CL i 2013? tror ikke det, ikke for å være kald og brutal men etter 18 mnd så er det ingen signatur, ingen tydelige forsvars/angreps-relasjoner eller noe annet enn glimtvis individuelle ferdigheter som gir oss mål som kommer ut av intet(jada, vi scorer masse mål-men er det etter noe tydelig angreps-mønster? bare se hva som måtte til mot SM, Larsen(!) som gir en-touch passning til chibbe som scorer... Ett annet eksempel er lang-passningene til JIH....rett og slett helt fantastisk dårlige og at vi skal måtte "nøye" oss med en sånn "struktur" i laget er for meg en gåte og langt ifra noe jeg vil akseptere som evig supporter av RBK! Vi er Rosenborg.....jeg skriver det en gang til -ROSENBORG! bare sånn om noen hadde glemt det.... ROSENBORG
Edit: JJ har allerede poengtert flere ganger at han ikke liker/er imot lang-passningen fra back mot spiss....rart det skal ta over 18mnd å formidle det til en latterlig tynn stall... _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
|