English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spartak Moskva - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bølgen
Junior

PostPosted: 01.02.2012 22:18    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Bølgen wrote:
Der forsvant en del av teksten min ser jeg. Se om du skjønner noe av det jeg skreiv.
Jada, du bare roter litt med sitatkodene.

Endra litt på teksten oppe der nå. Men vi er nok enig egentlig. Men jeg klarer ikke formulere meg på nett i det hele tatt. Skriver som en 7 åring og roter sinnsykt med sitatkodene som du sier. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 01.02.2012 22:21    Post subject: Reply with quote

Bølgen wrote:
Skriver som en 7 åring
Er bare bra, det øker min sjanse for å vinne argumentet.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
cypern
Proff

PostPosted: 01.02.2012 22:24    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
cypern wrote:
Gud hjelpe meg så mye negativitet det er her inne.
Hallo, vi har et lag bestående av "førstereisgutter" som trenger tid. Svensson, Midtsjø, Selnæs, Wangberg, Henriksen.
Dette er unge gutter som trenger tid. Vi kan ikke forvente gull og grønne skoger over natta når hele kjernestammen er forsvunnet og dårlig lederskap har ført til blodrøde tall.
Og igjen ignoreres det folk klager på... Kudos.

skille

Har jeg noensinne sett RBK vinne en straffekonk, tro...

Det er svært mange usakligheter som preger negativiteten. Noe er konstruktivt, men jeg synes det er mye barnslig vrøvl som kommer frem.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 01.02.2012 22:27    Post subject: Reply with quote

Du er på et fotballforum da. Ingen her driver klubben RBK, så krav om konstruktive forslag i rants blir noe....svulstig. Forumet består av folk som er emosjonelt investerte i RBK, ikke ansatt og lønnet.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
cypern
Proff

PostPosted: 01.02.2012 22:33    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Du er på et fotballforum da. Ingen her driver klubben RBK, så krav om konstruktive forslag i rants blir noe....svulstig. Forumet består av folk som er emosjonelt investerte i RBK, ikke ansatt og lønnet.

Nei, men like fullt kan jeg mene at det er svært mye negativitet og urealistiske forventninger som preger ytringene her inne. Trur neppe jeg er alene om å mene det.
At det er svulstig å ønske seg konstruktive meninger ....vel.. jeg har såpass tru på menneskene her inne at jeg fortsatt mener det er realistisk å forvente.
Back to top
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 01.02.2012 22:36    Post subject: Reply with quote

Ingen god kamp, men motstanderen var faktisk Spartak Moskva. De er ikke et lag man bare kjører over. Hadde egentlig forventet at vi skulle få kjørt oss kraftigere. Så det er positivt.

Organiseringen defensivet synes jeg ikke er så værst. Det begynner å ligne på noe, men vi sliter så sinnsykt med mangel på fart i bakre 4er at det er helt skummelt. Det ble livsfarlig når SM spilte i rommet mellom Dorsin og PVR. PVR er for øvrig helt ufattelig dårlig når det kommer til opp- og fremspill. Fyren mangler selvinnsikt så JJ burde slått ham hardt over ryggen hver gang han forsøker seg på de tåpelige oppspillene. PVR må seriøst ut av denne klubben. Det er under Rosenborg sin verdighet å ha en slik spiller. Samme med Høiland. Dorsin bør også byttes snarest. Larsen heller ikke god nok, men i motseting til de ovenfor nevnte tror jeg han kan komme opp mange hakk.

Orgniseringen defensivt synes jeg altså er OK, men mangelende enkeltmannsferdigheter ødelegger jævlig mye.

Offensivt er det skrekkelig dårlig organisering. Det går på lykke og fromme. Her må det skje noe ASAP. Rett og slett elendig organisering. Dette skyldes trener all den tid det ikke finnes gjenkjennelige bevegelser i løpet av 90 minutter.

Berntsen viser at han har potensiale. Lavt tyngdepunkt og stort sett trygg med ball. Jobber godt også. Tror han kan bli bra!

Last edited by Timmi! on 01.02.2012 22:36; edited 1 time in total
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 22:36    Post subject: Reply with quote

Triste greier,men juniorpreget lag inne i en hard treningsperiode må få godkjent.
Kontrollspørsmål:
Hva med motstanderne da?
Er de i rute mht. toppen i Russland?
Hva er budsjettet deres?
Nyttig erfaring for unggutta dette.
Forarbeidet og scoringen vår var forøvrig i verdensklasse.
Bølgen
Junior

PostPosted: 01.02.2012 22:42    Post subject: Reply with quote

Ingen god kamp i det hele tatt. Men som mange andre påpeker så står ung gutta frem med innsats vilje og talent. Skal bli spennende å se de fremover. Men jeg savner den kreative kraften på midtbanen som kan løse opp motstanderne.
Ser for meg en god midtbane spiller som kan slå i bakrom,stikkere og vri spillet med PRESISE pasninger. Ikke lett å være ensom spiss som må ta ned ballen og trylle frem noe alene.
Men meget overraskende med gode straffer i dag. Og Ørlund spilte jo faktisk en bra kamp.
Back to top
larseg94
Proff

PostPosted: 01.02.2012 22:49    Post subject: Reply with quote

OzzeyH wrote:
håper de på rbk.no skreiv veldig i favør rbk. Vi som såg kampen ble ikke akkurat overbevist om å klaske mange tusen i bordet for å kjøpe sesongkort.

De skrev nok litt i favør RBK. jeg så kampen samtidig som jeg hadde det oppe, og syntes mye hørtes litt rart ut.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kent
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 22:51    Post subject: Reply with quote

Stemmer det at Chibbe nok en gang ble plassert pâ midtbanen? Og hvorfor startet han ikke matchen?
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 22:52    Post subject: Reply with quote

Det stemmer.

Han startet ikke kampen, grunnet at Janne vil rullere laget.
Back to top
larseg94
Proff

PostPosted: 01.02.2012 22:54    Post subject: Reply with quote

Ifølge han som skrev på RBK.no så var han og Prica småsyke eller småskadet, om jeg ikke tar feil.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 22:56    Post subject: Reply with quote

Timmi! wrote:

Berntsen viser at han har potensiale. Lavt tyngdepunkt og stort sett trygg med ball. Jobber godt også. Tror han kan bli bra!

Tror faktisk han er den første norske spilleren jeg kan komme på med unaturlig mange ledd.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 22:59    Post subject: Reply with quote

I utgangspunktet gjør vi en helt grei kamp i forhold til årstiden. Det som gjør meg urolig er at vi spilte omtrent som vi gjorde i hele fjorårssesongen under JJ. Det er virkelig ikke ofte at en RBK-spiller mottar ballen i fart lenger.
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 23:01    Post subject: Reply with quote

Trodde faktisk at Jønsson gjennom fjoråret fant ut at Chibbe er spiss. Men det har han tydeligvis ikke.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 23:02    Post subject: Reply with quote

Kommentar til all surmulingen rundt JJ:

Jeg tror flere her inne har en overdreven tro på trenerens påvirkning på spill og formasjon.
Back to top
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 01.02.2012 23:06    Post subject: Reply with quote

Husvik sin skyld da,eller?
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 23:07    Post subject: Reply with quote

...Og hvem var den treige forsvarsspilleren vår som ble totalt fraløpt på baklengsmålet?
Back to top
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 01.02.2012 23:09    Post subject: Reply with quote

Larsen?
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 23:14    Post subject: Reply with quote

Henriksen tror jeg faktisk er kjappere en Larsen.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 01.02.2012 23:19    Post subject: Reply with quote

Det var Larsen ja.

Jeg anser Larsen som en middelmådighet, og han imponerte vel ikke der han heller, men Midtsjø må nok ta hovedtyngden her, for den håpløse pasningen. Han ser jo til og med opp før han slår den.

Back to top
DelPiero
Proff

PostPosted: 01.02.2012 23:23    Post subject: Reply with quote

Recon; er det morsomt å være her inne hele tiden og være negativ til 99,99% av ting som skjer?
Kent
Veteran

PostPosted: 01.02.2012 23:27    Post subject: Reply with quote

EGA wrote:
Kommentar til all surmulingen rundt JJ:

Jeg tror flere her inne har en overdreven tro på trenerens påvirkning på spill og formasjon.

Er bare drittlei av at JJ ikke kan se at Chibuike er best når han ligger helt på topp og kan true bakrom med farten og teknikken sin.

Kan også føye til at jeg savner litt skikkelig pondus rundt Jønsson som smitte over til spillerne. Men det er en helt annen diskusjon.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 01.02.2012 23:28    Post subject: Reply with quote

Der forsvarte jeg vel strengt tatt Larsen, gjorde jeg ikke?

Meningsløst spørsmål - på linje med om jeg spør deg og andre om det er for egen sjelefred og samvittighet dere innbiller dere alt blir automagisk bra, uten å presse på for det!?

Meningsløst, sant?

Back to top
DelPiero
Proff

PostPosted: 01.02.2012 23:30    Post subject: Reply with quote

Kan bare ikke skjønne at folk bruker så mye tid på noe de syns er generelt veldig håpløst.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next
Page 9 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb