| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.01.2012 13:25 Post subject: |
|
|
I disagree.
(og jada, jeg vet du har vært kritisk, men når du gjennom hele din karriere i en klubb framstår som apatisk, uinteressert og arrogant er det flere enn en ufattelig inkompetente sportsdirektørens ansvar!) _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 25.01.2012 14:10 Post subject: |
|
|
Noen som vet hva overgangssummen vil bli?
Ca 1 mill eller noe i den dur? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.01.2012 14:19 Post subject: |
|
|
Han skriver en kontrakt som går ut 2012 med AGF, altså en 11mnders kontrakt. Tviler på at vi får en eneste krone, og jeg tipper vi må betale litt av lønna hans ut året også.
Altså en dårlig avtale som kutter bittelitt kostnader, men kanskje et bedre alternativ enn å ha han sittende på tribunen i 11 mnd til full lønn. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 25.01.2012 14:26 Post subject: |
|
|
Hm. Javel. Ikke noe penger på TIL heller da  |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 25.01.2012 14:31 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | I disagree.
(og jada, jeg vet du har vært kritisk, men når du gjennom hele din karriere i en klubb framstår som apatisk, uinteressert og arrogant er det flere enn en ufattelig inkompetente sportsdirektørens ansvar!) |
Hehe, det er lov det!
Helt utrolig denne apatien til Moldskred egentlig. Bare når han har scoret sine yttterst få mål så har det vært antydning til glede hos Moldskred. Aldri riving i håret av forbrente sjanser, aldri et rop om å ha ballen. Det samme molefonkne, beskjedne og nakne blikket til noe som minner meg litt om en rotte. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 25.01.2012 17:23 Post subject: |
|
|
Evig glad for at Moldskred er borte, men det begynner å bli en del av Hoftuns krumspring på overgangsmarkedet som vi har:
1) Gitt bort for småpenger sammenlignet med kjøpssum
2) Latt gå som Bosman pga elendige forhandlingsevner/korte kontrakter
Jeg grøsser av tanken på hvor mange millioner den mannen har skuslet bort. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 25.01.2012 18:07 Post subject: |
|
|
| Ertsaas wrote: | Fra bold.dk:
" (...) Jeg er ikke supermeget hjemme i norsk fodbold, men en hurtig rundspørge blandt mine norske bekendte, fortæller et tydeligt, ikke særligt godt billede af Moldskred. Han ville aldrig kunne skifte til en anden klub i Norge, da de kender ham, derfor jubler Rosenborgs fans lige nu. De havde aldrig troet de ville komme af med ham og er ærlig talt rystet over at en større dansk klub har hentet ham. Jeg kondolerer " |
Større dansk klubb - AGF? Jaggu.... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 25.01.2012 20:27 Post subject: |
|
|
| Men jeg vil aldri glemme ham for bortekampen mot lsk i 2011. Han lurte alle (kanskje inklusiv seg selv) med chippen sin i den kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 25.01.2012 22:12 Post subject: |
|
|
| Ønsker Moldskred lykke til i ny klubb - håper han kommer mer til rette der! Oppholdet hans i RBK har vært kjedelig for han, kjedelig for RBK, og det er bra for han å komme videre, og bra for RBK og RBK-fansene å komme videre også. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 26.01.2012 01:28 Post subject: |
|
|
| 1r9b1k7 wrote: | | Men jeg vil aldri glemme ham for bortekampen mot lsk i 2011. Han lurte alle (kanskje inklusiv seg selv) med chippen sin i den kampen. |
Mhm, dét og målet mot Vålerenga i 2010 Han scoret vel i europa-ligaen også om jeg husker rett. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 26.01.2012 01:38 Post subject: |
|
|
Og frisparket mot Sandefjord. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 26.01.2012 12:48 Post subject: |
|
|
artig å se at danske medier drar frem det vi skriver her inne: takk gud, det beste som har skjedd osv.
tror forøvrig at Morten kommer til å slå bra (bedre) ifra seg i en mindre klubb, men ja takk for at vi slipper han.  |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 26.01.2012 13:06 Post subject: |
|
|
Har du link til hva de skriver?  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 26.01.2012 13:19 Post subject: |
|
|
| jævlig bra, Danskene er fornøyde med kjøpet, mens vi bare HAHAHA latterlig!! litt komisk |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.01.2012 13:23 Post subject: |
|
|
Hehe, ble vanskelig å ikke le nå, ja. Vi setter agendaen nok en gang. Klovnesitatet til Recon var flott.  |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 26.01.2012 13:29 Post subject: |
|
|
Artig at mitt er med også  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.01.2012 15:46 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...221720.ece
Og da har Morten signert for 1,5 år. Lykke til Morten, håper du får det til langt bedre i Danmark enn du gjorde i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 26.01.2012 16:01 Post subject: |
|
|
.... og danskene sier at han er landslagsspiller!! .... mohahahahahaha.... fantastisk morsomt!!  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 26.01.2012 16:16 Post subject: |
|
|
Hentet fra:
http://www.agf.co.dk/news...p?id=10106
AGF gav tidligere på dagen klubbens fans på Facebook mulighed for at stille spørgsmål til den dengang formentligt kommende AGF-spiller Morten Moldskred. Nu har angriberen som bekendt bestået det obligatoriske lægetjek og skrevet under på kontrakten med AGF – og givet sig tid til at besvare en række af spørgsmålene fra AGF’s fans.
Hvor mange mål forventer du at score i foråret?
- Jeg forventer i hvert fald at kunne bidrage. Så må vi se, hvor mange mål, det bliver til. Jeg kan ikke sætte et antal på.
Hvad er grundlaget for, at du valgte netop AGF?
- Det er ganske enkelt, at det var en mulighed, som åbnede sig for mig. Jeg har aldrig spillet uden for Norge, så det er spændende for mig at komme til AGF.
Finder du motivation i at være hentet til en traditionsklub for at lukke hullet efter en levende klublegende?
- Jeg spiller fodbold for at vinde og have det sjovt, og det er motivation nok for mig.
Hvad føler du selv, du kan bidrage med i AGF, og hvad er efter din mening dine største forcer?
- Jeg arbejder hårdt og er villig til at gøre alt, hvad der er bedst for holdet.
Tror du, at du kan blive den ”nye” Håvard Flo i AGF?
- Nej, jeg er i hvert fald ikke nogen Håvard Flo. Han var stor og stærk, og jeg er lidt mindre. Jeg skal bare være mig selv.
Føler du selv, at du blev brugt forkert i Rosenborg?
- Jeg vil ikke sige, at jeg blev brugt forkert, men jeg har det klart bedst helt fremme, og der spillede jeg ikke for Rosenborg.
Tror du, AGF bliver din sidste klub?
- Det får vi at se. Hvis jeg trives her, og klubben vil have mig, så udelukker jeg ikke noget.
Morten, tror du, du kan volde topholdene og Brøndby problemer?
- Ja, det tror jeg, vi kan. Men en mand gør det ikke alene. Det skal vi gøre som hold.
Er du skiftet til AGF for at prøve at få gang i karrieren igen, så du kan blive udtaget til landsholdet? Eller er det bare for at prøve noget nyt, nu da du altid har spillet i Norge
- Det er klart, at jeg gerne vil have gang i karrieren igen. Jeg synes på en måde, jeg har ligget lidt brak i Rosenborg. At komme til AGF er en spændende mulighed, og den vil jeg bruge til at komme i gang igen.
- Hvilke typer indlæg fra fløje og bolde fra midtbanen foretrækker du?
- Jeg vil gerne have bolden i bagrummet. Men jeg er selvfølgelig ikke kun bagrumsspiller. Jeg kan operere flere steder oppe foran.
----------
For min egen del legger jeg til at på bildet av Morten på AGF-siden ser han hundre ganger bedre ut enn jeg noen gang har sett ham i RBK-drakt. Bra start! |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 26.01.2012 16:47 Post subject: |
|
|
Morsomt at de også omtaler han som høyre back. Har vel omtrent spilt høyre back bare i treningskampen mot byåsen.
Haha, håper de tror de har kjøpt høyre back. I stedet får de en spiss som ikke klarer å score mål  |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 26.01.2012 23:38 Post subject: |
|
|
Moldskred kommer til å bli en kjempehit i AGF!
Lykke til - synd RBK ikke fikk frem det beste i deg!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 27.01.2012 03:37 Post subject: |
|
|
Nåja - han ser da fortsatt ut som en tasseladd..  _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.01.2012 09:42 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Evig glad for at Moldskred er borte, men det begynner å bli en del av Hoftuns krumspring på overgangsmarkedet som vi har:
1) Gitt bort for småpenger sammenlignet med kjøpssum
2) Latt gå som Bosman pga elendige forhandlingsevner/korte kontrakter
Jeg grøsser av tanken på hvor mange millioner den mannen har skuslet bort. |
Ja Hoftun(med støtte fra Svendsenstyrene) har vært en kostbar mann for klubben  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.01.2012 20:14 Post subject: |
|
|
En del AGF-fans udtrykker på diverse foraer skepsis overfor den norske nytilgang, mens der i samme ombæring kan registreres »jubel« hos Rosenborgs ditto over at være kommet af med angriberen. Det er altid underholdende læsning, når kapaciteter som »O-Rex«, »Wild Rover« og »Lysulv« deler ud af deres ekspertviden på chat-motorvejen, men lad nu manden vise sit mulige værd først. Så må vi se, hvem der ler sidst og bedst. AGF og Moldskred eller tastaturkrigerne.
Læs mere: Kommentar: Den hemmelige nordmand
AGF ser ud til at afslutte handlen med Rosenborg om Moldskred i den nærmeste fremtid, og blandt den norske storklubs fans ser man hellere hans hæl end tå. Faktisk er der decideret jubel at spore i fanskaren over udsigten til at slippe af med Morten Moldskred.
Læs mere: Nordmænd jubler over AGF-salg
- Der er nok en del, der er skeptiske, og det forstår jeg godt. Jeg har slidt med skader længe, men nu er jeg skadesfri, og så bliver det vældig godt, lover nordmanden.
Læs mere: Ny AGF-spiller med træthedsbrud
»Det var vigtigt for mig at komme til at spille spids igen. Jeg trivedes godt i Rosenborg og har intet dårligt at sige om klubben, men til sidst blev det til for meget spil på kanten,« siger Morten Moldskred.
Læs mere: Moldskred : Sympatisk og ydmyg
- Morten er en hurtig spiller med stor gennembrudsstyrke. Han er en dygtig og meget rutineret spiller, der kan lidt af hvert. Han har ikke spillet så meget angriber i Rosenborg, men det gjorde han, da han spillede i Tromsø. Han kan sagtens spille helt fremme og vil kunne true enhver defensiv i med sine løb i bagrummet, siger Jim Larsen.
Læs mere: Jim Larsen: Moldskred kan blive et hit |
|
| Back to top |
|
 |
|