View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 27.01.2012 18:15 Post subject: |
|
|
ode wrote: | Å ta noen dårlige valg i løpet av 20 år i klubben er jo nærmest umulig... |
Eeeeh... javel, nei... men da så!
I RBK går det fint an iallfall  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 27.01.2012 19:48 Post subject: |
|
|
Manglet en 'ikke' i den setningen, det ser jeg nå... beklager
Uansett: En god del dårlige valg, ja, men mange gode disposisjoner også..
Poenget: Det er som oftest et mer nyansert bilde av virkeligheten enn det vi synserne bak tastaturet framstiller det som, enten av uvitenhet eller av vond vilje. Det gjelder i høy grad også framstillingen Skutles kvalifikasjoner og resultater. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.01.2012 19:56 Post subject: |
|
|
At Skutle var med å bygde opp rbk gjennom 90 tallet skal han ha sin del av æren for. At han har kjørt rbk i grøfta de siste årene økonomisk, er en skandale og får det fortjener han fyken fra rbk. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 27.01.2012 19:59 Post subject: |
|
|
Ja, og han har jo fått fyken, så vidt jeg kjenner til...
dessuten bør styret ta sin del av ansvaret, de har jo tydeligvis ikke klart å styre... _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 27.01.2012 20:12 Post subject: |
|
|
Fyken? Han trakk seg selv, men etter det jeg har forstått skal han ha en ledende rolle med hotell/ konferanseprosjektet, hvor 350 millioner skal lånes. Høres nesten ut som en forfremmelse spørr du meg. Nå skal man gamble med hele arven fra 90 tallet og med Skutle i ledene rolle |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 27.01.2012 20:30 Post subject: |
|
|
Alle i ledende posisjoner som 'trekker seg', har i realiteten fått fyken. Det vet du vel?
Han er pr.dato ikke ansatt i eiendomsselskapet, så inntil videre kan du ta det med ro med hensyn til arven. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.01.2012 21:15 Post subject: |
|
|
Er greit å få "fyken" når man har skrevet sin egen kontrakt. Jeg slaktet dem i lønnsforhandlingene i min forrige jobb jeg også, siden jeg skrev min egen stillingsbeskrivelse. Resten gikk opp 3%, jeg gikk opp 11+. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 27.01.2012 21:15 Post subject: |
|
|
Til Ode
Du vet du snakker om ledelsen i RBK nå, sparken du liksom
Det var mange med utvidede pupiller på sidelinjen før valget, som fikk våte bukser i ren lykkerus over sikker framtid sånn ca.kl21.30 i går kveld. _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 27.01.2012 22:55 Post subject: |
|
|
Du er vel ikke lei deg for a folk blir lykkelige? Hvis jeg med mitt ja i går var med å gjøre noen lykkelige, så er det helt greit.
Bare for at dere ikke skal misforstå, så forventer jeg at 'de lykkelige' gjør en god jobb med å utvikle prosjektet til en lønnsom butikk for RBK. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
|