| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.01.2012 20:48 Post subject: |
|
|
Ingen som har hevdet det siste.
Men var vel oldemora di som skrev dette, eller hva? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 24.01.2012 21:51 Post subject: |
|
|
| Kan noen gi meg et regnestykke på utgiftene vi har hatt på Moldskred opp i mot hva han faktisk har bidratt med rent sportslig - hva er den økonomiske og sportslige avkastningen? Man må være stolt over å ha et så stort samsvar mellom det sportslige sin mangel på overordna plan visjoner og spillerinvesteringen. Skikkelig match. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.01.2012 22:19 Post subject: |
|
|
- Han har hatt sine perioder med skader, og det har ført til at han ikke har fått den kontinuiteten han trenger for å kjempe om en plass på laget. I perioder har det også vært mange gode angrepsspillere i Rosenborg som har prestert godt, og da er det ikke så lett å spille seg inn heller. Men Morten har hatt en del kjempefine kamper for Rosenborg, og vært en viktig bidragsyter i tida han har vært her, syns Erik Hoftun.
Les mer: Moldskred til Aarhus
Gadd ikke presse Hoftun mer, der jeg stoppet ham i trappa på Brakka i pausen på kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 24.01.2012 22:55 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 24.01.2012 22:56 Post subject: |
|
|
Jeg liker i utgangspunktet ikke at en allerede tynn stall blir enda tynnere, men når det Moldskred som drar så overser jeg akkurat det glatt.
Jeg vedder på at Hoftun har gitt han bort gratis - den sniken. Dessuten, hvulket høyreback skulle ,liksom Hoftun klart å hoste opp for 3,5 mill? skal jo ha lønn og sign-on-fee også, må vite. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.01.2012 23:14 Post subject: |
|
|
Snik og snik. RBK sparer jo to mill. i lønnskostnader på å gi ham bort.
Ellers:
- Han kunne selvfølgelig godt have været noget yngre, og sikkert også mere eksotisk, men med en spiller på hans alder og historie, så ved vi, hvad vi får. Det er en spiller, der kan score mål, og det har han gjort i alle sine klubber, siger Brian Steen Nielsen.
Læs mere: AGF henter angriber i Norge |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 24.01.2012 23:16 Post subject: |
|
|
Da blir det vel slutt på norske spilleroverganger til Danmark. Brent barn osv. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.01.2012 23:20 Post subject: |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 24.01.2012 23:28 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: |  |  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.01.2012 23:46 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Jeg vedder på at Hoftun har gitt han bort gratis - den sniken. Dessuten, hvulket høyreback skulle ,liksom Hoftun klart å hoste opp for 3,5 mill? skal jo ha lønn og sign-on-fee også, må vite. | Ergo ble det jo litt hipp som happ hvorvidt vi fikk penger for ham... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 24.01.2012 23:46 Post subject: |
|
|
Fra bold.dk:
" (...) Jeg er ikke supermeget hjemme i norsk fodbold, men en hurtig rundspørge blandt mine norske bekendte, fortæller et tydeligt, ikke særligt godt billede af Moldskred. Han ville aldrig kunne skifte til en anden klub i Norge, da de kender ham, derfor jubler Rosenborgs fans lige nu. De havde aldrig troet de ville komme af med ham og er ærlig talt rystet over at en større dansk klub har hentet ham. Jeg kondolerer " |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.01.2012 23:58 Post subject: |
|
|
Gode nyheter.
MEN, synes virkelig ikke vi skal pisse på Morten.
Han hadde nok fått en helt annen karriere i RBK om vi hadde brukt ham som spiss utelukkende i tospann med Rade. Han har innimellom vist at han har kvaliteter, men utrolig synd er det at han ofte spilte med 0 selvtillitt, og for de som ikek har prøvd det så betyr det at man vegrer seg og blir negativ i tankegangen, noe som fører til at det blir veldig vanskelig å prestere.
Skader og feilposisjonering har gjort at Mortens karriere i RBK trøya ikke er mye å skryte av. Jeg ønsker ham lykke til med billigere øl
men jo, han passer nok ikke inn i troppen pr dags dato.
Dette betyr nok også at Åsen er nærmere en startplass, samt at muligens Chibuike komemr til å bli brukt som kant i år. Kommer til å bli brad et om han blir litt bedre på å spille på få tuch og være mere direkte når han utfordrer!
HEIA RBK  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 25.01.2012 00:27 Post subject: |
|
|
Lykke til videre Morten
HÃ¥per han lykkes i AGF. Det fortjener han. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 25.01.2012 00:34 Post subject: |
|
|
| Virker ikke som dere er klar over at Moldskred stort sett har måttet spille kant her i Rosenborg. Hadde vært som om Chicharito skulle spilt kant for United. |
|
| Back to top |
|
 |
TIL-supporter Senior
|
Posted: 25.01.2012 00:40 Post subject: |
|
|
| Som TIL-supporter ønsker jeg Morten lykke til i sin nye klubb. Kanskje han får spille spiss igjen? |
|
| Back to top |
|
 |
Johnnybravo Junior
|
Posted: 25.01.2012 00:43 Post subject: |
|
|
Hyggelig for Morten at han får en ny start nå
Tror han kommer til å gjøre det helt greit der nede. |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 25.01.2012 08:41 Post subject: |
|
|
| Det er dejlig å være norsk i danmark. God tur. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.01.2012 09:06 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  |
Dra frem cashen og kjøp sesongkjort Knerten!
Og til noe helt annet: Etter at spillere inn og ut av juniorlagene er ferdig for vinteren, kommer du med en oppdatering om analyse da? Alltid knall å lese  |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4075 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 25.01.2012 09:21 Post subject: |
|
|
Når vi greier å selge MM til danskene må det jo også være noe annet vi kan bli kvitt for en billig penge... Krekar kanskje?  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.01.2012 11:02 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Og til noe helt annet: Etter at spillere inn og ut av juniorlagene er ferdig for vinteren, kommer du med en oppdatering om analyse da? Alltid knall å lese  |
Det skal la seg gjøre, ja  |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 25.01.2012 11:33 Post subject: |
|
|
Egentlig synes jeg det er litt synd å feire en spillers avgang så tydelig i et åpent forum, men jeg må innrømme at jeg selv holdt på å miste laptopen i gulvet da jeg strakk begge armene i været og var på vei opp i seiersposisjon foran db.no.
Men sånn er det vel når en spiller har hatt den kombinasjonen av misforstått tillit i elleveren og elendige prestasjoner som Moldskred har hatt i Rosenborg. Det som er skremmende er at såpass mange skjønte hvor det bar før han engang kom i gang. Kroner null inn på konto, høy lønn, null prestasjoner (nei, Hoftun, ikke "fine kamper"). Synd for Morten, nok en minus til Erik. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 25.01.2012 11:39 Post subject: |
|
|
| Det er lett å hive seg på mobbebølgen, så dårlig er Moldskred når han ikke får spille i akkurat rett posisjon og i akkurat rett posisjon. Samtidig er det hele Hoftun sitt verk. Det er jo ikke Moldskred sin feil at Hoftun henter en spiller han burde ha visst verken var god nok eller passet inn i klubbens spillemønster. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 25.01.2012 11:49 Post subject: |
|
|
Moldskred har blitt malplassert på kanten hele Rosenborg-karrieren sin, men uansett har han vært helt elendig i sine to år hos oss. Og det som irriterte meg mest, var apatien. Ansiktet hans minnet meg om en liten gutt som vet han har gjort noe galt, men ikke tørr å uttrykke en eneste mine. "Har jeg gjort noe galt, far?"
Takk for at du prøvde Morten. Det var bare ikke bra nok! Og dette er Hoftun sin feil. Han kjøper en spiller man vet at man ikke får noen kroner for å selge, man kjøper en spiller som er veldig avhengig av å spille i 4-4-2 i tospann med en targetmann, og man kjøper en spiller bare fordi han løper i bakrom og er "målfarlig". Ha deg ut av klubben før det er for sent, Hoftun. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.01.2012 12:11 Post subject: |
|
|
| Wanneboo wrote: | | Takk for at du prøvde Morten. |
Prøvde? Hva prøvde han på, å komme seg gjennom samtlige kamper med hvilepulsen intakt? Well, congratulations. Mission accomplished.
Elendig kjøp av Hoftun, men fatter ikke denne ansvarsfraskrivelsen for spillernes del. Stikk fingern i jorda hvor du hører hjemme.
Akkurat som Bakenga er gammel nok til å kjøre, stemme, pule, drekke (øl) og gå i strid - var han også gammel nok til at han burde klart å justere preiket til agenten for 7 mnd siden.
Slik noen av dere duller skulle man tro e burde umyniggjøres hele gjengen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 25.01.2012 12:18 Post subject: |
|
|
| Prøver ikke å umyndiggjøre Moldskred og fraskrive han sitt ansvar som arbeidstaker i klubben. Mener bare at jeg tror han har gjort sitt beste, men hans beste er dessverre altfor dårlig for Rosenborg. Hvis du ser det jeg har skrevet har jeg vært skeptisk og frustrert over Moldskred helt siden vi kjøpte han, sammen med mange andre. Prøver bare å beherske meg når jeg skriver "avskjedsinnlegget". Ingen fortjener å bli mobbet ut av en klubb, uansett hvor god eller dårlig du har vært. |
|
| Back to top |
|
 |
|