| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 07.02.2006 12:49 Post subject: |
|
|
Litjeggen,
det hadde vel vært krise om man IKKE hadde vunnet mot juniorlaget... _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.02.2006 12:50 Post subject: |
|
|
Resultatene i treningskampene betyr ikke all verden, og vi har da vunnet en del heldige seire opp gjennom tidene uten at det har vært noen krisestemning av den grunn.
Sammenlignet med i fjor tror jeg vi er styrket, og jeg tror ikke vinnersjansene mot en middels russisk lag er dårligere sjøl om vi hadde en middels kamp mot FCK som vi tross alt vant. Hvis vi hadde tapt 5-0 og blitt rundtspilt som landslaget ble mot USA ville det vært grunn til bekymring, men så heltsvart var det da ikke. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Last edited by dags on 07.02.2006 12:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.02.2006 12:50 Post subject: |
|
|
Forøvrig er jeg enig med Jørgen (attach). Tviler litt på at det var topp motivasjon hos oss når man møter et redusert lag i treningskamp.
- Selv om man er profesjonell tror jeg at motivasjon og ytelse varierer mye med spenning og kribling i kroppen. Mangler denne spenningen/kriblingen vil en kamp fort føles som et pliktløp. Føler mange nok at dette bare er et pliktløp vil også kampen som helhet fortone seg som et pliktløp for laget.
Det blir ikke topp prestasjoner av slikt. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.02.2006 13:01 Post subject: |
|
|
| Ja, jeg tror vi skal være varsomme med å prøve å lese noe ut av denne kampen, bortsett fra å konstantere at vi vant. Det er helt sikkert ting å ta tak i, men det er ingen grunn til bekymring. Jeg er positiv med tanke på at forsvaret virker mer solid. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.02.2006 13:50 Post subject: |
|
|
Nå har jeg ikke sett København-kampen, men formen til miotbanetrioen Strand/Johnsen/Solli kan ikke være all verden ettersom København eide mye av banespillet i følge rapportene. De tre fikk heller ikke de beste børskarakterene fra Adresseavisen.
Tettey bør være et førstevalg på midtbanen for tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.02.2006 20:08 Post subject: |
|
|
Leste at Ståle Stensaas kom inn for Yssouf Kone etter 61 min. Noen som "gidder" å fortelle meg hvilken rolle han hadde i kampen, spilte han forsvar eller midtbane??  |
|
| Back to top |
|
 |
|