| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
trondh Veteran
|
Posted: 15.12.2011 13:45 Post subject: |
|
|
| På den andre siden ville det ikke vært taktisk lurt av Andersson å si "Vel, jeg fikk like gode tilbud fra de andre klubbene men siden familien min vil bli boende tok jeg mest hensyn til det og ikke det sportslige." |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 15.12.2011 16:01 Post subject: |
|
|
| Han tar utelukkende hensyn til at LSK sprenger banken, intet å frykte for oss. At han slipper å flytte er helt sikkert bare en bonus. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.12.2011 16:19 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | | Ser at ingen har kommentert intervjuet med han på TV2-sporten i går. Riktignok sa han til slutt at han og familien foretrekker å bo på Østlandet og det er nok en viktig årsak. Men det jeg ble litt foruroliget over var at han sa at han har inntrykk av at mens LSK satser friskt og har ambisjoner så "bygger RBK ned". Hvis det blir en allmenn oppfatning blant norske spillere at det er en nedadgående trend på satsning og ambisjoner i RBK er det ikke så rent lite bekymringsfullt. |
Enig med Strand her. Det jeg leste ut av intervjuet var ene og alene at LSK betaler bedre enn oss. Tror og håper de fleste i RBK innser at en spiller som er best der hvor vi har meget god dekning og i tillegg er skadd en tredjedel av sesongen ikke fortjener å havne i lønnstoppen hos oss.
LSK har det med å kline til når de først har penger, og kjører ganske syke lønninger i forhold til markedet. Kiko Mouelhi hadde vel nærmere fire mill i året den siste perioden, selv om han viste seg å ikke en gang være god nok til å spille fast.
At LSK byr oss ut på lønn ser jeg på som entydig positivt i denne sammenhengen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.12.2011 17:18 Post subject: |
|
|
Det man kan lese er ikke helt i samsvar med det JA sa i intervjuet, og da fester jeg mer lit til TV-bilder og lyd
Uten at jeg husker ordrett hva han sa, så var det ikke langt unna det som trondhb refererer... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.12.2011 17:21 Post subject: |
|
|
| En barnløs, singel svenske velger å ikke flytte til Trondheim pga. "familien"? Høres merkelig ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.12.2011 17:23 Post subject: |
|
|
Leser er her altså i overført betydning - jeg så oigså intervjuet på TV.
Jeg synes han virket veldig vag og litt i forsvarsposisjon. Han smalt ikke i bordet at LSK var det klart beste valget for ham og at han hadde kommet dit han ville, men var heller mer opptatt av å forsvare hvorfor han ikke gikk til oss. Satsinga var eneste konkrete poenget han hadde, og vi har da satset bra i det siste selv i form av spillerkjøp. Jeg kan i hverfall ikke med min beste vilje se hvorfor LSK skulle ha noe som helst lysere fremtid enn oss. Ergo - cash is king. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 15.12.2011 17:45 Post subject: |
|
|
| Jeg vil tro vi tilbydde noe rundt 1 mill, om han da dobler lønna i LSK er det forståelig at han går dit. Godt at vi ikke ble med på karusellen. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 16.12.2011 02:20 Post subject: |
|
|
Å gi Johan Andersson en kontrakt på 3 år med 1,8 millioner i årslønn er galskap. Det finnes mange spillere i tippeligaen som tjener lavere en 1,8 millioner men som likevel er like gode eller bedre en Andersson. I tillegg er han ganske skadeutsatt.
I Rosenborg har vi også ganske bred dekning i den posisjonen med Berntsen, Svensson, Midtsjø, Fredheim Holm, Dockal, Henriksen, Åsen, Issah etc.
Selv med et salg av Henriksen ser jeg ikke noen grunn til å signere Andersson, fokuset bør ligge på høyreback og rask midtstopper. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 16.12.2011 14:29 Post subject: |
|
|
| Tydelig at innvestroren i LSK har åpent lommeboka igjen...1,8 mill er galskap. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 16.12.2011 17:05 Post subject: |
|
|
| kjempe at vi ikke kjøpte han, kansje det er litt vetige folk på Brakka allikevel hahaah |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 16.12.2011 20:35 Post subject: |
|
|
Igjen er det viktig at de på brakka ikke kaster bort alt for mye tid på spillere vi ikke ror i land. Man har aldri god tid på overgangsmarkedet. Man bør velge de rette spillerne blant de som er realistiske og tilgjengelige, og deretter få effekt ut av jobben.
Selv om det er bra at Johan Andersson ikke kom, betyr ikke det at det var lurt å kaste bort tida på ham i første omgang, tid vi kunne brukt på andre spillere. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 17.12.2011 03:44 Post subject: |
|
|
| Jondahl wrote: | | kjempe at vi ikke kjøpte han kansje det er litt vetige folk på Brakka allikevel hahaah |
Eller kanskje vi rett og slett tapte duellen mot Lillestrøm.
Men for all del, kjempeflott at han ikke havnet i Rosenborg. Kan ikke se for meg at han hadde styrket stallen betraktelig. |
|
| Back to top |
|
 |
akson Veteran
|
Posted: 17.12.2011 11:03 Post subject: |
|
|
| Foreslår at vi ønsker JA lykke til i LSK, med selvmål mot RBK i serien og et gedigent nederlag i cupfinalen mot, selvsagt, RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
|