View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 01.02.2006 09:47 Post subject: |
|
|
Fatter ikke hvordan Bratseth kan si at Iversen er uspiselig, for så et par måneder senere være ute etter å hente han til Rosenborg _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 01.02.2006 09:49 Post subject: |
|
|
Sikkert fordi Høgmo sa han ville ha Stefanie. Da er det ikke nødvendigvis Bratseths sak å blånekte. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 01.02.2006 09:52 Post subject: |
|
|
Sant nok. Det jeg har tenkt litt også. Bare å håpe det ikke blir noe av. Når steffen ikke har den motivasjonen som skal til for å bli mallorca-spiller, tviler jeg på han har det som Rosenborg-spiller. _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 01.02.2006 10:04 Post subject: |
|
|
Stefanie forhandler med VIF han. Havner nok der dersom det blir norsk klubb. Kanskje liksågreit. Hva skal vi med ham? Har jo Helstad, Braathen, Kone og FJ. Tror i tillegg at Stefanie er for feig til å tørre gå til RBK i frykt for å havne på benken.. Tror vi er mer tjent med en "høy-på-pæra-Iversen" i VIF enn at han skal spille i RBK og at Helstad/Braathen går andre veien. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.02.2006 10:05 Post subject: |
|
|
Iversen kan reise til Langtvekkistan. |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 01.02.2006 10:37 Post subject: |
|
|
Ikke dumt med Ivers i RBK drakt dersom Helstad/Braathen ikke presses bort...
F.Johnsen kan ta skoa å gå da iallefall
Braathen - Iversen - Storflor
Essediri - Iversen - Braathen
Essediri - Helstad - Braathen
Iversen
Essediri - Helstad - Braathen _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 01.02.2006 10:50 Post subject: |
|
|
Helt sykt, styret på brakka leverer ikke bedre en at man skulle tro det var dugnadsarbeid for lokal klubben..
Først er han uspiselig, så er det helt uaktuelt med ivers. Men så finner vi ut at vi forsterker de andre gullkandidatene vi har, med å selge oss unna miliongevinst, og noen kjempe talenter. Og da finner vi et haste kjøpt, som er en klyse av dimmensjoner..
Detta året blir knall!!
Vært å legge merke til om en klubb som en gang var nordens stolthet og alle spillerenes ønske å gå til :
Quote: | Dagbladet skrev allerede 17. desember at Rosenborg kunne bli et alternativ om andre alternativer ikke ble noe av. |
Eneste jeg kan finne positivft er at det kan umuig bli plass til johnsen i en 11 om ivers kommer..
Eller, vi har jo fremdeles ciljan av gode spillere vi kan ofre.
Joda, vi finner plass til FJ uansett. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 01.02.2006 10:55 Post subject: |
|
|
Vil heller ha en ny 7. plass og Frode Johnsen fast på laget enn å se Iversen i RBK-drakt. JA! Han er helt uspiselig _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.02.2006 11:06 Post subject: |
|
|
Bratseth har sagt at Iversen er for uspiselig, og det er fortsatt bare avisene som farer med spekulasjoner. Så lenge det kun er rykter, har vi ingenting å klage over. Vi vet ikke hva Høgmo gjorde i London. |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 01.02.2006 11:09 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Iversen kan reise til Langtvekkistan. |
Langtvekkistan var opphavleg namnet på eit oppdikta land i Donald Duck, men seinare har det fått tydinga "lite kjent land langt borte" eller "framandt land ein ikkje heilt hugsar namnet på".
For resten av verden er vel dette....Norge?
Ellers vil jeg si at Iversen ikke er så veldig velkommen med den holdninga han har skaffet seg. Jeg håper at RBK får kasta opp et tau og dra han ned på bakken igjen ved et ev. kjøp.
Som vanlig støtter jeg spilleren så fort han har signert med Rosenborg. I dette tilfelle vil også ordtaket "Ingen spiller er større enn klubben" gjelde. Dvs. at jeg vil ikke motarbeide en spiller eller ansatt da dette kan og vil gå utover klubben...
Kritisere går jo selvsagt an... om noen lurte... |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 01.02.2006 11:10 Post subject: |
|
|
Riktig Attach!
Iversen er kun spekulasjoner. |
|
Back to top |
|
 |
SirAleksander Junior
|
Posted: 01.02.2006 11:13 Post subject: |
|
|
Blir sikkert ikke så populær når jeg sier dette, men jeg ror faktisk Ivers tilbake til RBK kunne blitt bra.
Mht at Vålerenga da IKKE får han, siden han var en til dels viktig brikke da VIF vant gull i fjor.
Er det ikke bedre med han i RBK, der han ikke kan gjøre noen stor SKADE, i motsettning til VIF. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.02.2006 11:19 Post subject: |
|
|
Hva slags logikk er det der? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.02.2006 11:27 Post subject: |
|
|
Ut fra det 2mas skrev er det vel temmelig logisk at Høgmo IKKE var i London for å prate med Iversen eller en representant for ham... Iversen og hans medarbeidere var opptatt med forhandlinger med Mallorca og VIF mandag og tirsdag.
Når det er sagt kan det selvfølgelig hende at Iversen er aktuell for RBK likevel, men det var neppe pga ham at Høgmo var i London. DERFOR er jeg MEGET nysgjerrig på hvem som var target for Englandsturen. Kan Olof fortsatt være aktuell? _________________ Takk.
Last edited by TomH on 01.02.2006 11:35; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 01.02.2006 11:30 Post subject: |
|
|
Kan det ha vært at ting ble klargjort og underskrevet i går, men ikke blir offentliggjort før senere i dag? Er vel en mulighet?
Jeg tror heller ikke Høgmo var i London pga Iversen, og er spent på hvem det kunne vært. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.02.2006 11:31 Post subject: |
|
|
hehe, jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvem det var. Høgmo kan slå følge med Bratseth til Tyskland! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 01.02.2006 11:43 Post subject: |
|
|
Greit at Høgmo var i London, men er ikke sikkert det har noe med fotball å gjøre i det hele tatt. Tror ikke vi skal vektlegge det for mye, men får håpe det hadde med en forsterkning å gjøre. Det som taler ting imot er at Bratseth var hjemme og ikke fulgte Høgmo. Tror ikke RBK sender Høgmo alene for å fiske etter spillere...
Men vi kan jo drømme litt.. Bakke? Olof? Begge deler? joda, lov å drømme.. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 01.02.2006 19:15 Post subject: |
|
|
I lokalnytt nå nettopp spekulerer TV-Trøndelag i at Iversen er på vei inn, og at Frode er den neste som er på vei bort. På direkte spørsmål henviste Høgmo til Brattset, som ikke ville uttale seg. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.02.2006 19:19 Post subject: |
|
|
Pest eller Kolera? |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 01.02.2006 19:23 Post subject: |
|
|
ode wrote: | I lokalnytt nå nettopp spekulerer TV-Trøndelag i at Iversen er på vei inn, og at Frode er den neste som er på vei bort. På direkte spørsmål henviste Høgmo til Brattset, som ikke ville uttale seg. |
Vi kan i hvert fall konkludere med at RBK er en klubb med integritet, og det er jo bra! |
|
Back to top |
|
 |
ingjoy Junior
|
Posted: 01.02.2006 23:21 Post subject: |
|
|
Quote: | Men vi kan jo drømme litt.. Bakke? Olof? Begge deler? joda, lov å drømme.. |
Hvem er Olof? Ikke Olof Mellberg, regner jeg med? |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 01.02.2006 23:25 Post subject: |
|
|
Olofinjana.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.02.2006 23:55 Post subject: |
|
|
Ingjoy,
Olof var et navn jeg innførte for å forenkle Olofinjana.
Da jeg selv bor i Tromsø var det for meg naturlig å "for-nord-norske" navnet; Oluf/Olof. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 02.02.2006 00:29 Post subject: |
|
|
var vel Brann fansen som i sin tid kalte Olofinjana for "Olof fra Fana" og navnet kommer vel derfra.. |
|
Back to top |
|
 |
|