| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Strand Veteran

|
Posted: 31.01.2006 21:10 Post subject: |
|
|
| Siden Lago blir leid ut sier dette litt om innkompetansen til Rune B. VEKK MED HAM! Skal vi arrangere tog for å vise vår avsky? |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 31.01.2006 21:14 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke helt det at denna klubben greide fra intet p bli en klubb som skulle bli en av klubbene med flest deltakelser i CL..
Helt sykt, virker som to forskjellige klubber!!
Feilen er kanskje at samme folka enda styrer og spiller i klubben som for 15 år sia da.
Om det stemmer som en sa at fristen for å melde på spillere til uefa er i kveld, ja da har Rosenborg Ball Klub satt ny rekord i grenseløs dumhet. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.01.2006 21:23 Post subject: |
|
|
- Nå er Miika Koppinen frisk igjen, og med Vidar og «Beto» i tillegg har vi tre stoppere av høy kvalitet. Derfor synes vi at Lago som rutinert landslagsmann har bedre av å gå til en klubb hvor sjansen for å få spille er større. Og det er den i Brann, sier Høgmo.
Les mer: Lago og Eguren til Brann
Oppdfordring til slutt: Diskutér bare Lago i denne tråden! Bruk Eguren-tråden til landsmannen! |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 31.01.2006 21:24 Post subject: |
|
|
| Nå har det skjedd mye dumt på brakka i det siste. Først henter de tilbake Brattbakk, skryter av alle forandringene og bla bla bla, kjøper kone etter å ha sett han en uke, selger lago og eguren til en gullkandidat. Herregud! Vil de ha seriegull, eller vil de ikke? lago var da en bra midtstopper han. Nå kan vi snart ikke bruke Koppinen på høyreback heller. Da har vi bare to midtstoppere. Nå trenger vi for alvor forsterkninger, helt en forsvarer og en midtbanespiller! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 31.01.2006 21:45 Post subject: |
|
|
Lago fyller nok hullet etter Scharner og får full spilletid i Brann.
Brann 2006 blir nå for første gang jeg kan minnes ett komplett lag med klasse hele veien...
Bir meget interresante innbyrdes oppgjør mellom Brann/RBK, og Bratseth bør be høyere makter om at Brann taper 6 poeng mot RBK men stjeler nødvendige poeng fra VIF, Start og LSK. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 31.01.2006 21:53 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | - Nå er Miika Koppinen frisk igjen, og med Vidar og «Beto» i tillegg har vi tre stoppere av høy kvalitet. Derfor synes vi at Lago som rutinert landslagsmann har bedre av å gå til en klubb hvor sjansen for å få spille er større. Og det er den i Brann, sier Høgmo.
Les mer: Lago og Eguren til Brann
Oppdfordring til slutt: Diskutér bare Lago i denne tråden! Bruk Eguren-tråden til landsmannen! |
hvorfor opsjon på kjøp da?
Kvarme og Riseth er ubrukelig gamle om ett års tid begge to...
faen.. dette ødela humøret mitt! |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 31.01.2006 22:18 Post subject: |
|
|
| Sinnsykt skuffende. I forsvar satses det på to som har maks 2 år igjen, på midten satses det på to som har maks ett år igjen. Og Russell fremfor Lago? tsk tsk tsk sier jeg bare. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 31.01.2006 22:28 Post subject: |
|
|
2mas, jeg ser du har en liten uttalelse på Høgmo generelt om dette, men kan du konfrontere han med det aldersproblemet han selv er med å forsterke her??
Eguren er greit, men hvorfor opsjon på kjøp? Vitsen må da være å leie han ut, la han bli god og SÅ selge ham. (altså bestemme pris etter han h ar blitt god og ikke motsatt) på denne måten sitter RBK med all risiko og Brann bare koser seg.. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 31.01.2006 22:28 Post subject: |
|
|
| Jag fick en chock när jag läste detta! Att låna ut Eguren är en sak men Lago... Men det har väl att göra med att de helst inte vil skiljas åt. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 31.01.2006 23:48 Post subject: |
|
|
Tenker de har satt opsjons-summen på Lago rundt 5 mill, Hardball kjøper og selger for 20 mill.... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 31.01.2006 23:55 Post subject: |
|
|
| Skulle ikke overraske noe særlig nei. Ikke alt som er så veldig gjennomtenkt når det gjelder Rosenborg desverre, skulle ønske den trenden snur seg. Iallfall sånn at supportere flest oppfatter avgjørelsene som blir tatt som logiske og smarte. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 31.01.2006 23:56 Post subject: |
|
|
må innrømme at Lagos bortgang får meg til å miste mye av trua på klubben nå.. Dette var som svensken sier et sjokk!
Høgmo viser seg å være like inkomepent som alle andre.. ender sikkert med at han får sparken midtveis i sesongen.
Se til Odd sier jeg bare.. Jævlig mange eksempler på at de henter gode spillere til en latterlig lav pengesum og som viser seg å være gode kjøp..
Skulle gjerne sett Steffen Hagen i RBK-drakt og mange andre u-landslagsspillere i RBK, hvorfor henter ikke norges største klubb de støreste talentene slik det fungerer i de fleste andre land?
kan sikkert snart begynne å kalle oss RævBK som vi så fint blir kalt sørpå! |
|
| Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 01.02.2006 00:01 Post subject: |
|
|
| at lago følger eguren har nok mange årsaker, tror nok rbk hadde beholdt han viss han virkelig ville bli ... |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 01.02.2006 00:03 Post subject: |
|
|
| En ting jeg lurer på, når man leier ut spillere, hvorfor får man ikke med i kontrakten at de ikke kan spille kamper mot sin egen klubb? Altså, RBK burde ha kontraktsfestet at Lago (og Eguren) må stå over oppgjørene Brann-RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 01.02.2006 00:17 Post subject: |
|
|
| det er fullt mulig å få til det du sier.. om Brakka ikke har sørget for at dette er et av hovedprinsippene for at det kunne bli noe av en utlånsavtale.. ja da må jeg si at jeg er overrasket over inkompetansen (igjen..) |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.02.2006 00:18 Post subject: |
|
|
TJa,
jeg for min del vil ikke savne Eguren.
Videre synes jeg ikke at Lago er uerstattelig. Kan ikke si at jeg synes han har vært fryktelig god.
Lago er, for all del, en bra midtstopper, men ikke så bra at vi skal lage bråk. Tror det vil være ganske greit å finne en midtstopper på samme nivå, som ikke opptar EU-kvota - f.eks Pål Steffen Andresen. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 01.02.2006 00:20 Post subject: |
|
|
| primaten wrote: | | RBK burde ha kontraktsfestet at Lago (og Eguren) må stå over oppgjørene Brann-RBK. |
Tror Bratseth fikset noe sånt når Brattbakk ble leid ut til Glimt i høst.. Muligens han har gjort det med Eguren og Lago og.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.02.2006 00:26 Post subject: |
|
|
Det var en særtilfelle; overgangen ble rett og slett utsatt noen dager.
Lago og Eguren får lov til å spille mot RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 01.02.2006 00:31 Post subject: |
|
|
| Det kan bli en interessant treningskamp mellom RBK og Brann 3. mars, kanskje RBK får smake sin egen medisin? |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 01.02.2006 02:10 Post subject: |
|
|
| batigol wrote: | | Det kan bli en interessant treningskamp mellom RBK og Brann 3. mars, kanskje RBK får smake sin egen medisin? |
Kankje Lago tacler en midtbanespiller på sykestua...det hadde vert skjebnens ironi det...  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Xminator Junior
|
Posted: 01.02.2006 08:48 Post subject: |
|
|
| Frist for å benytte opsjonen er satt til 1. september. (bt/adressa) |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 01.02.2006 09:47 Post subject: |
|
|
| Manus wrote: | | Siden Lago blir leid ut sier dette litt om innkompetansen til Rune B. |
Ingen grunn til å ikke trekke inn Høgmo her. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.02.2006 09:51 Post subject: |
|
|
Kan ikke fojstyjje Pej med slikt. Han haj jo væjt i London for å krype for svinet... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.02.2006 10:38 Post subject: |
|
|
http://www.bataljonen.no/...php?t=5553
Brann-supporterne er veldig fornøyde, særlig med Lago. Ikke overraskende er de også særs fornøyd med at de har muligheten til å sende de tilbake til oss om de flopper. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 01.02.2006 11:09 Post subject: |
|
|
Det der var vond lesning henning..
Og de mobber oss om at vi er blitt farmer laget til brann..
Var en kommentar, "NÃ¥ trenger vi bare en spiss, vi tar en fra rbk"
Det verste er at det er faen ikke umulig..
Bratseth liger litt på ryggen i london nå, så komemr ivers, og helstad stikker til brann |
|
| Back to top |
|
 |
|