|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harceïde Veteran
|
Posted: 29.10.2011 15:58 Post subject: |
|
|
| spraggon wrote: | | Dew wrote: | Ståle må gå.
|
Håper den der var et forsøk på å være morsom på hylekorets bekostning.
Hvis ikke må dette være noe av det mest ignorante jeg har lest her inne på en stund... |
Det lå ingenting i det, kun et utblås i frustrasjon over drittspillet.
GÃ¥ ut og trekk litt frisk luft, gratulerer med gullet! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.10.2011 16:08 Post subject: |
|
|
| Artig med seier. Fullt fortjent! Skuffet over tempoet. Trener de hardt nok....? |
|
| Back to top |
|
 |
akson Veteran
|
Posted: 29.10.2011 16:18 Post subject: |
|
|
| Er stolt på gutta's vegne. En god følelse etter å ha pint meg gjennom den siste tida med A-laget. Håper endelig at det blir opptur i morra. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 29.10.2011 16:18 Post subject: |
|
|
| Tja... de er norges beste juniorlag... |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 29.10.2011 17:49 Post subject: |
|
|
Var på Lerkendal i dag og fikk se at Ole Selnæs er en god fotballspiller rent ferdighetsmessig. Blikket, pasningsfoten, roligheten selv. Men forstår nå hvorfor enkelte setter spørsmålstegn med holdningene hans. I perioder glemmer han seg helt bort, henger seg oppi dommeravgjørelser, krangler med motspillere og kjefter på medspillere. Primadonna-nykker han neppe kommer langt med ift. en A-stall... Men vi får se, gutten er enda bare 17 år. Det er tydelig at han må jobbes med.
Ellers skryt til Kvande, Midtsjø og Stegavik. Kvande er vel 95-modell. Imponerte meg som høyre back i dag. God posisjonering, brukbart tempo, bra ballferdigheter, meget villig med offensivt, solide pasnings/innleggsføtter. Spennende type på sikt. Gode backer vokser ikke på trær.
Ser at Midtsjø er vant til høyere tempo enn resten av spillerne på banen. Dikterer tempoet i RBKs angrepsspill. Fotrapp, god til å passere folk med ball, herlig blikk. Siste pasningen satt ikke alltid i dag. På rett plass ved scoringen. Minner meg om Per Ciljan i spillestilen.
Stegavik er en slepen spiller. Leken med diverse tekniske detaljer. Bra fart. Gode dribleferdigheter. Farlig venstrebein. Matchvinner! Spennende å følge med videre.
Alt i alt, RBK Junior med en fortjent seier mot et brukbart Brann-lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.10.2011 18:27 Post subject: |
|
|
Fantastisk gutta, tar vi sølv i serien nå så har det ikke vært så værst i år med tanke på forutsetningene  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |