View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
wulav Junior
|
Posted: 26.10.2011 20:49 Post subject: |
|
|
Myhre: Rosenborg har vært gode....WHAT????? |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 26.10.2011 20:50 Post subject: |
|
|
Vi inntar sølvplassen og her sitter jeg og skjemmes.....må jo være noe med spillet.....  |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
|
HAHAHA, MOLDSKRED
Det kler Jønsson å ha en slik spiller på banen. Han er veldig representativ for hvordan jeg ser på Jønssonligan.
Last edited by Erlendr on 26.10.2011 20:50; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
|
Er det mulig, Moldkred!? |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
|
|
hahahahahahahahahaha |
|
Back to top |
|
 |
Espen L. Junior
|
|
|
Moldskred er så dårlig at til og med motstanderne irriterer seg over han.. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 26.10.2011 20:51 Post subject: |
|
|
Fårikål. |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
|
Nå får vi høre.. jønsson går for komi-prisen 2011? |
|
Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
|
|
og helt på tampen viste målskrekk akkurat hva han er god for...ikke en jævla dritt!  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
|
|
Oi, Jönsson tar i.
"Krampaktigt" |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 26.10.2011 20:52 Post subject: |
|
|
JJ er en klovn i intervjuet  |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 26.10.2011 20:52 Post subject: |
|
|
Fredheim Holm og Horn avtaler tur på byen |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 26.10.2011 20:53 Post subject: |
|
|
Får vondt av Janne. Han hater maks og vet utmerket godt at dette er rævva, men av en eller annen grunn så tror han at det er så jævla viktig å være spillerpolitisk korrekt. ANGRIP, for faen. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 26.10.2011 20:55 Post subject: |
|
|
Det mest UBRUKBARE byttet jeg noengang har sett skjer med Lago inn for Chibuike. Vil de virkelig ikke at folk skal komme på Lerkendal? |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 26.10.2011 20:55 Post subject: |
|
|
Ethvert drittlag i tippeligaen virker å dominere midtbanen mot Rosenborg for tiden. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 26.10.2011 21:04 Post subject: |
|
|
Glemte at vi hadde kamp i dag, må si jeg er glad for det basert på denne tråden! |
|
Back to top |
|
 |
Daniel Sjölund Senior
|
Posted: 26.10.2011 21:11 Post subject: |
|
|
Spark JJ og EH. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 26.10.2011 21:14 Post subject: |
|
|
Tragisk og se på..vi klarer ingenting..ikke holde i ballen,ingen bevegelse,ingen press..alle står og ser på motstanderen triller ball.
Når vi først vinner ballen står alle og ser på ball fører..og vi slår bestandig på første bevegelse som gjør det så forutsigbart.
Når Eggen var trener,trena han bevisst på bevegelser,pasnings kvalitet osv..
Så jeg lurer på hva jan jønsson trener på..vi har jo ikke sett noe framgang i spillet. |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 26.10.2011 21:15 Post subject: |
|
|
Tror aldri jeg har vært så skuffet over en seier før. Dette var bare pinlig å se på. Har Rosenborg noen gang spilt en svakere kamp der vi har vunnet så greit? Vi møter et av Tippeligaens svakeste lag og midtbanen blir overkjørt i store deler av kampen. Om det er dette jeg betaler for når jeg drar på Lerkendal så kan hele klubben legges ned for min del. Underholdningsbransjen my ass.
Last edited by Iziba Jaja on 26.10.2011 21:24; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 26.10.2011 21:17 Post subject: |
|
|
Jaja, seier ble det i alle fall. Førsteomgangen er grei nok, et par gode prestasjoner av Bakenga og bra innsats, men stor mangel på presisjon gjør at vi ikke scorer flere. Andre omgang er sørgeligere enn førsteomgangen mot Godset, laget legger seg lavt og satser på pasninger rett i bakrom, noe som lykkes uhyre dårlig. Noen må faktisk ha skylden for dette, og ikke minst for at ingenting endrer seg i løpet av førtifem minutter. Det er skremmende å se det taktiske nivået på det de driver med, over hele fjøla.
Børs:
Örlund 4 - Var i ferd med å stå en solid kamp, først og fremst fordi han ikke ble satt på prøve i det hele tatt. Hadde sluppet inn Larsens gode heading i keeperhjørnet. Bokset elendig, og forærte Fredrikstad en stor sjanse.
Høiland 3 - Livredd med ballen i beina, og derav konstant upresis poling. Sliter med fart og posisjonering defensivt, og er også slapp i markeringen i feltet. Dårlige innlegg.
Larsen 5 - Vinner godt med dueller mot Borges og Tarik, og samarbeider godt med Rønning. Får lite hjelp i andre omgang, og blir tvunget til mye klarering. Nær selvmål.
Rønning 6 - Vinner mange dueller, og viser også pasningsfoten ved noen anledninger, når han ikke må klarere.
Dorsin 2 - Ufattelig feilprosent på enkle pasninger i første omgang, og konstant ute av posisjon defensivt. Lite konstruktiv, og upresis i oppspillene. Virker uinteressert og ufokusert.
Fredheim Holm 5 - Forsøker å være konstruktiv med ball, og lykkes mye nesten. Løper bare imellom i andre omgang, og blir svært lite involvert.
Henriksen 4 - Jobber hardt i første omgang, men er versting i andre omgang i forhold til kun å spille ballen opp på topp. Det går litt for sakte med teknikken. Fortsatt moden for en pause.
Issah 5 - Viktig og konstruktiv i første omgang, og en herlig detalj. Slipper seg langt ned i andre omgang, og har svært mange upresise og lite konstruktive pasninger.
Lustig 5 - Løser uvant rolle greit, selv om han ikke er veldig mye involvert. Sikker på straffesparket.
Chibuike 4 - Viser hva han kan når han utfordrer en mot en, men sliter med overblikk og valg. Blir for ego. Mister mange baller upresset i gode situasjoner. Best på venstresiden.
Bakenga BB 8 - Giftig og god på topp, skaffer straffe og lager et mål ut av ingenting. Løper hele kampen, selv om laget gjør sitt beste for å spille ham dårlig i andre omgang. Bør starte neste foran Prica, dersom han ikke er skadet.
Moldskred 5 - Første innbytter, av en eller annen obskur grunn. Viser noen gode tekniske detaljer, og noen begredelige, som vanlig. Nær scoring, men ingen Joar når han blir forært muligheten, kan du si. Heldigvis.
Winsnes - Inn for å hvile Fredheim Holm.Rekker å vise at han har en god pasningsfot, og at banen er alt for stor for ham. Passer ikke til Rosenborgs kick-and-run.
Lago - Inn på backen for å avlaste Chibuike, av en eller annen obskur grunn.
Jönsson 2 - Helt hjelpeløs og tafatt på sidelinja, og det er interessant å notere at han har tatt fram "ledelse ved pause"-teamtalken vi har nytt godt av i hele år: "Nu är det viktig at vi inte bibehåller inchativet, killar! Lägg er bakut og hoppa på tilfälliga chanser!". Spiller oss noe uheldig 10 mot 11 de siste minuttene med et helt random bytte.
Dommer Sælen 7 - God kontroll på en ganske treg kamp. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 26.10.2011 21:20 Post subject: |
|
|
Avslutta vi virkelig med dette laget?
-----------------------Ørlund
----Lago------Larsen---------Rønning----------Dorsin
---Høyland---Issah-----------Winsnes----------Henriksen
----------------------Moldskred
Hang ikke helt med i formasjonen de siste 10......  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 26.10.2011 21:21 Post subject: |
|
|
Grusom kamp spillemessig, synes FFK spiller bedre fotball enn oss.
Børs (terningkast):
Örlund 2 (svak) - Høiland 2, Larsen 3, Rønning 2, Dorsin 2 - Lustig 2, Henriksen 2 (sterk), Issah 4, Fredheim Holm 2 - Chibuike 2 (svak), Bakenga 3. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 26.10.2011 21:22 Post subject: |
|
|
Latterlig børs  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 26.10.2011 21:23 Post subject: |
|
|
Hva er det som ikke er feil med RBK om dagen?
Vi har en spillergruppe hvor brorparten ikke virker interessert i å spille fotball og en trener som ikke virker å ha noe plan for spillet.
Rosenborg Ballklub framstår som tafatt og uinteressert.
Jeg er mektig lei av å se på spillere som panisk poler ballen opp i ingenmannsland selv uten å være i en særlig presset situasjon. Mangelen på noen form for ide om hvordan man skal spille gjør meg flau. Store deler av 2011-sesongen har det vært selvpining å følge laget i mitt hjerte.
Spillergruppen ikke hvor det største problemet ligger, selv om en del av spillerene burde vært byttet ut/kastet på dør. Det virker ikke som det er noen konsekvenser om de spiller dårlig, tar feil valg og ikke bryr seg.
En sterk leder med autoritet og karisma, og så klart med en tydelig spillestil er den store mangelen på Lerkendal.
Jeg har lenge sagt at man må gi Jönsson tid på å spille inn lag og har i stor grad lagt skylden på Hoftun og resten av gutteklubben. Men, nå begynner jeg å bli lei. I Rosenborg handler det ikke om å vinne, det handler om å spille best fotball. Fordi spiller vi best fotball får vi betalt for det.
Lerkendal publikumet er godt vant, noen vil si bortskjemte. Men er det for mye forlangt å få se et fotballlag som spiller fotball?
Fotball som går langs bakken, med kombinasjonsspill og offensiv tankegang?
Moderne fotball hvor fokuset ligger i rask ballbehandling, trygghet med ball og presise pasninger?
Håper å få se noe av dette på tampen av årets sesong, men de siste kampers spill gir liten tro på dette. _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 26.10.2011 21:23 Post subject: |
|
|
Fantastisk at du gir Bakenga 3.
Han kunne ikke gjort stort mer ut av de ballene han fikk å jobbe med.
Edit: Ser nå at det var terningkast, og da gir det hele mer mening.
Last edited by abjoern on 26.10.2011 21:26; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|