| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 27.01.2006 19:11 Post subject: |
|
|
Nogen som så kampen som kan fortælle hvordan Eguren var? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 27.01.2006 19:50 Post subject: |
|
|
SÃ¥,
kom nu så med den...
Rapporter!
Hvem var bra?
Hvordan fungerte Lund og Jamtfall?
Hva med Hirschfeldt?
Sjansestatistikk?
Samspill?
Hva fungerte bra / dårlig? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 27.01.2006 20:10 Post subject: |
|
|
Ser at TV 2 er ganske anonym med storseieren. Pakker det rundt Bergs comeback.
Dagbladet har ikke spart på stor-ordene i hvertfall!
http://www.dagbladet.no/s...56080.html
"Skadeskutt RBK-lag viser gulltakter."  |
|
| Back to top |
|
 |
25 Proff
|
Posted: 27.01.2006 20:36 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | SÃ¥,
kom nu så med den...
Rapporter!
Hvem var bra?
Hvordan fungerte Lund og Jamtfall?
Hva med Hirschfeldt?
Sjansestatistikk?
Samspill?
Hva fungerte bra / dårlig? |
Essediri spilte en meget god kamp, samme med Eguren.
Lund og Jamtfall spilte en helt grei kamp, uten å markere seg noe spesielt.
Hirschfeldt tok det som kom, og hadde to kjempe redninger i første omgang.
Bodø/Glimt hadde mange sjanser de også, men slet med uttellingen.
Rosenborg spilte en god kamp, kom til en del avslutninger og vinner 6-0.
Det meste fungerte bra, bortsett fra noen få pasningsfeil og det kunne fort ha blitt en større seier. _________________ GPT |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 27.01.2006 20:40 Post subject: |
|
|
Ønsker flere tilbakemeldinger, spesiellt på Lund og Jamtfall.
Hvilken posisjon spillte Lund i, hadde han tempoet inne, hadde han fysikk nok, traff han med offensive pasninger på dette nivået ? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
25 Proff
|
Posted: 27.01.2006 20:48 Post subject: |
|
|
Sivert Lund spilte på midten og var som sagt, ganske anonym. Hadde noen ballvinninger og igangsettinger og fysikken virket grei på dette nivået.
En helt grei kamp for Lund.
Michael Jamtfall spilte venstreving, og kom til noen sjanser. Han virket egentlig ganske tung i kroppen når han fikk baller han måtte løpe på, men ellers en helt grei kamp også fra Jamtfall jr. _________________ GPT |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 27.01.2006 20:51 Post subject: |
|
|
| Hvordan var Eguren? Sjanseskapende i "Ciljan-rollen" ? |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 27.01.2006 20:59 Post subject: |
|
|
Var veldig spent på Lund og Jamtfall, men ingen av dem fikk vist sitt beste. Litt prega av at de fikk spille A-kamp kanskje. Lund spilte på venstre midt, og gjorde en grei jobb, men ikke mer. Jamtfall syns jeg ikke gjorde en god figur. mulig at han har hatt godt av et år i Bodø allikevel. Den jeg var mest imponert over denne kampen var Tettey. Rolig med ball, gode pasninger, en Makelele. Får han tillit vil han få en stor sesong. HVis det er Sollie han konkurrerer med, må sistnevnte heve seg betraktelig fra nivået forrige sesong. Likte også det jeg så av Eguren, kanskje han er over kneika? _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 27.01.2006 21:08 Post subject: |
|
|
Husker PCS`s debut på A-laget da RBK tapte 2-4(?) mot Kongsvinger i Abrahallen for ettpar år siden...
Noen som så kampen idag som også så PCS`s debut og som eventuellt kan "sammenligne" PCS og Lund ? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 27.01.2006 21:10 Post subject: |
|
|
At Tetty blir en stor defensiv spiller defensiv midtbanespiller bør ikke komme som noen stor overaskelse, han er et stort talent.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
25 Proff
|
Posted: 27.01.2006 21:40 Post subject: |
|
|
| Litjeggen wrote: | Husker PCS`s debut på A-laget da RBK tapte 2-4(?) mot Kongsvinger i Abrahallen for ettpar år siden...
Noen som så kampen idag som også så PCS`s debut og som eventuellt kan "sammenligne" PCS og Lund ? |
Per Ciljan spilte en kjempe kamp og smelte ballen i krysset mot Kongsvinger, og Lund spilte en helt ok kamp uten å markere seg bemerkelses verdig. _________________ GPT |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 27.01.2006 23:08 Post subject: |
|
|
| ode wrote: | | Den jeg var mest imponert over denne kampen var Tettey. Rolig med ball, gode pasninger, en Makelele. Får han tillit vil han få en stor sesong. HVis det er Sollie han konkurrerer med, må sistnevnte heve seg betraktelig fra nivået forrige sesong. Likte også det jeg så av Eguren, kanskje han er over kneika? |
Helt enig med deg når det gjelder Tettey. Han var veldig god i dag.Som du sier, rolig og sikker. Mange flotte pasningsløsninger i angrep; ut på sidene! Kampens beste spiller. Når det gjelder Eguren synes jeg ikke det er det store. Fikk til ganske lite da han spilte på topp. Men han har definitivt fin teknikk, og jeg tror det kommer seg hvis han får fortsette å spille på seg selvtillitt. Det hadde (forhåpentligvis) blitt enda flere mål hvis noen av spissene våre hadde vært tilgjegelige. Essediri var absolutt brukbar. (bra han fant ut at det var mulig å runde keeperen også, ikke bare skyte midt på.. ) Storflor bør også stille inn skuddfoten for å få sistetouchen til som han, og vi, vil.
Og Kanada-Lars hadde ett farlig utkast, men stod ellers en bra kamp. Basma og Dorsin får også et + fra meg. Alt i alt; bra kamp mot et dårlig Bodø/Glimt-lag. |
|
| Back to top |
|
 |
|